Moja korozja
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 30 wrz 2012, o 20:38
- Lokalizacja: Piła, Poznań
- Kontakt:
podzielę się swoją histrorią sprzed 3 tygodni
miałem awarię auta - zauważyłem że pompka paliwowa nie chodzi (mam benzynę), jako były elektryk samochodowy stwierdziłem że sam naprawię, schematu nie mogłem znaleźć wiec jazda po kablach i wtedy podniosłem dywaniki,
podniosłem dywaniki i załamałem się - ze 40 litrów wody w gąbce i braki w podłodze
pierwsza myśl - sprzedaż ale jak zobaczyłem po ile chodzą to wolałem pospawać
kilku blacharzy odmawiało, ogólnie olewka na coś takiego
w końcu sie wkurzyłem i od 2 tygodniu siedzę z migomatem i po kawałku podlogi wycinka i wspawanie blachy 1,5mm, próg prawy wymieniłem na nowy, zdjęć nie robie bo jako amator nie jest ładnie ale guma boll'a i środki konserwujące wszystko zasłonią a następnym właścicielem będzie składnica złomu
potem czyszczenie zainfekowanych miejsc które jeszcze nie wymagają wymiany, podkład reaktywny,
na to, w kabinie :
środek konserwujący MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett nr 2 w testach niemieckiej politechniki na najlepsze środki konserwujace świata (260zł/4kg), a w progi, na podłogę od zewnątrz, w podłużnice Waxoyl (smar do ślizgów Hammerite 160zł/5l) nr 5 w testach niemieckiej politechniki na najlepsze środki konserwujace świata
teraz zastanawiam się czy to prawda czy wywalona kasa w błoto, zobaczymy.
dla przestrogi jeszcze raz film
http://www.youtube.com/watch?v=v-T425L85uQ
wiec jutro podnieście dywaniki
miałem awarię auta - zauważyłem że pompka paliwowa nie chodzi (mam benzynę), jako były elektryk samochodowy stwierdziłem że sam naprawię, schematu nie mogłem znaleźć wiec jazda po kablach i wtedy podniosłem dywaniki,
podniosłem dywaniki i załamałem się - ze 40 litrów wody w gąbce i braki w podłodze
pierwsza myśl - sprzedaż ale jak zobaczyłem po ile chodzą to wolałem pospawać
kilku blacharzy odmawiało, ogólnie olewka na coś takiego
w końcu sie wkurzyłem i od 2 tygodniu siedzę z migomatem i po kawałku podlogi wycinka i wspawanie blachy 1,5mm, próg prawy wymieniłem na nowy, zdjęć nie robie bo jako amator nie jest ładnie ale guma boll'a i środki konserwujące wszystko zasłonią a następnym właścicielem będzie składnica złomu
potem czyszczenie zainfekowanych miejsc które jeszcze nie wymagają wymiany, podkład reaktywny,
na to, w kabinie :
środek konserwujący MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett nr 2 w testach niemieckiej politechniki na najlepsze środki konserwujace świata (260zł/4kg), a w progi, na podłogę od zewnątrz, w podłużnice Waxoyl (smar do ślizgów Hammerite 160zł/5l) nr 5 w testach niemieckiej politechniki na najlepsze środki konserwujace świata
teraz zastanawiam się czy to prawda czy wywalona kasa w błoto, zobaczymy.
dla przestrogi jeszcze raz film
http://www.youtube.com/watch?v=v-T425L85uQ
wiec jutro podnieście dywaniki
W210 1996r 2,0 + gaz (136KM)
w115 1974 2,0d (54km)
Citroen Xsara Picasso 1,8gaz (115KM) - żony
w115 1974 2,0d (54km)
Citroen Xsara Picasso 1,8gaz (115KM) - żony
-
- Posty: 245
- Rejestracja: 17 wrz 2013, o 02:27
- Lokalizacja: Wrocław/Strzegom
.
Ten filmik to chyba nie jest auto kolegi tylko stara sprawa z youtube'a parę razy już tu się to pojawiało.kamil_0793 pisze:karolrogala, no to ładnie kg straciło Twoje auto... Niezłe sito, w sumie nie dziwię się, że blacharze nie chcieli tego spawać. Ale jak robisz sam to przynajmniej wiesz, że zrobisz dobrze. Powodzenia w pracach!
Ma już ten moment za sobą i na szczęście u mnie jest tam spokój.karolrogala pisze:wiec jutro podnieście dywaniki
Ja bym malował pod kolor Designo, albo jakiś inny fabryczny Mercedesa. Żadnych ulepów Bo showcar to nigdy nie będzie a potem problem z odsprzedażą
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 10 gości