kulawy23--->mecenas clk w208

NOWOŚĆ!!!
Tutaj każdy może założyć swój własny temat i wklejać zdjęcia i opisy swojego auta.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: kulawy23--->mecenas clk w208

Post autor: rr6 »

blendor pisze:bezosblugowe to one nie sa jak są nowe , bo ten nowe potrzebuja wiecej obslugi jak stary poczcciwy 210 najlepiej jeszcze przedlift z starym dieslem czy dobrą benzyną
oj tam, wiesz o co mi chodzi. Kiedyś były, teraz nie są, jak są nowe (były) to były :niepewny: A że nowe, w sensie teraz produkowane są jakie są, i tak nie mamy wyboru i wcześniej czy później będzie trzeba się na nie przesiąść. Wtedy dopiero będą problemy, a na pewno ceny używanych części (nawet za X lat) do W213 nie będą takie jak dziś do naszych W210. Cieszmy się do czasu jak można znaleźć warte utrzymania starsze auta. Za dekadę to z W210 zostaną tylko wraki i sztuki kolekcjonerskie.
blendor pisze:a serwis oleju mu nie wymieni BA nawet filtrow i oleju w silniku mu nie wymieni a na fakturze oczywiscie to widnieje
Znam przykład jak najbardziej krajowy gdzie na fakturze jest olej a w silniku olej stary. I to w znanym dużym ASO pewnej bezawaryjnej azjatyckiej marki. Więc wszędzie można takie kwiatki trafić.
Ostatnio zmieniony 20 cze 2017, o 21:34 przez rr6, łącznie zmieniany 1 raz.
kulawy23
Posty: 129
Rejestracja: 18 lut 2016, o 20:42
Lokalizacja: DKL/DE

Re: kulawy23--->mecenas clk w208

Post autor: kulawy23 »

Ja problemu nie mam bo wszystkie naprawy mechaniczne robię sam. Tyle co muszę części kupić, a i tak mam tanio bo brat w hurtowni pracuje więc mam wszystko bez marży itp.
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: kulawy23--->mecenas clk w208

Post autor: rr6 »

kulawy23 pisze:Ja problemu nie mam bo wszystkie naprawy mechaniczne robię sam. Tyle co muszę części kupić, a i tak mam tanio bo brat w hurtowni pracuje więc mam wszystko bez marży itp.
No to jak się zdecydujesz na wymianę oleju to: olej, filtr, uszczelka, wtyczka wiązki (bo to dziadostwo cieknie jak chce). Ale dynamicznej wymiany bez urządzenia nie zrobisz, a zwykła to nie ma sensu (wymienisz góra 3/4 oleju, konwertera nie ruszysz nawet).
kulawy23
Posty: 129
Rejestracja: 18 lut 2016, o 20:42
Lokalizacja: DKL/DE

Re: kulawy23--->mecenas clk w208

Post autor: kulawy23 »

Dynamiczną zrobię przez wąż idący do chłodnicy oleju. Będę wlewał i na dole kolega będzie zaglądał. Ile wyleci tyle wleję i będzie ponad 95% oleju zmienione.
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: kulawy23--->mecenas clk w208

Post autor: rr6 »

kulawy23 pisze:Dynamiczną zrobię przez wąż idący do chłodnicy oleju. Będę wlewał i na dole kolega będzie zaglądał. Ile wyleci tyle wleję i będzie ponad 95% oleju zmienione.
Zapomniałem. Sprawdź czy w misce olejowej jest magnes, jak nie ma do dokup i włóż.
kulawy23
Posty: 129
Rejestracja: 18 lut 2016, o 20:42
Lokalizacja: DKL/DE

Re: kulawy23--->mecenas clk w208

Post autor: kulawy23 »

Się okaże. Za około 2 tygodnie będę w Pol6sce to będę walczył ze skrzynią. W 2 clk nie zmieniłem oleju w skrzyni i do dzisiaj chodzę super. Ta w sumie też dobrze śmiga, ale problem jak jest dość zimno. Trudno trzeba zakupić graty i zrobić wymianę.

Silnik jak i osprzęt jest w super kondycji. Auto nic nie kopci nawet na pełnym bucie. Myślałem żeby zrobić delikatnego czipa. Ale czy skrzynia to zniesie. Czytałem i niby te skrzynie od 2.2 cdi nie wytrzymują za dużo.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości