E320CDI by szparag86

NOWOŚĆ!!!
Tutaj każdy może założyć swój własny temat i wklejać zdjęcia i opisy swojego auta.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

szparag86
Posty: 81
Rejestracja: 18 sty 2015, o 18:16
Lokalizacja: Września

E320CDI by szparag86

Post autor: szparag86 »

Witam, wszystkich stało się:) wreszcie jestem posiadaczem gwiazdy :)
Zakupiłem śliczną kombicę 3.2 cdi z 2001 roku.

www.allegromat.pl/aukcja170966


Auto ma pęknięty jeden tłok, ale po za tym silnik wydaje się być w doskonałej kondycji, idealne gładzie cylindrów,zero progów, głowica również wygląda perfekcyjnie. Także od jutra zdejmowanie miski i ocena wału oraz panewek. Wtryski do sprawdzenia i głowica również pójdzie do kontroli szczelności.

Jeśli chodzi o nadwozie, zewnętrznie brak jakichkolwiek oznak korozji. Lewa strona tył i dach w oryginalnym lakierze 90-130um. Prawa strona i maska zgodnie z deklaracjami sprzedawcy była lakierowana po przetarciu lakier 250-400um.
Podwozie bez konserwacji, jest czyste i zdrowe. Pod dywanami, we wnękach błotników, czysto, rudej brak.
Jedyne zaczątki korozji: tylna klapa mały pryszczyk przy zamku, oraz na 2 ramkach drzwi pod uszczelką. Dopiero się zaczyna więc wyczyszczę i potraktuje to corriną. Pod maską również czysto.

Wnętrze jest piękne, granatowa skóra bez ubytków pęknięć i przetarć, jedynie na boczku fotela kierowcy dopiero pojawiają się malutkie pęknięcia więc dobry kosmetyk załatwi temat. Kierownica ma na całym obwodzie zachowaną fakturę, w dwóch miejscach schodzi niebieska farba i widać czarny kolor. Wszystkie plastiki całe nie połamane i czyściutkie.

Auto nabyłem za 6000tyś, czy to dużo?
w cenie komplet alu z zimówkami w bdb stanie ( te co na foto) i do tego oryginalne chromowane 17" z nowymi oponami letnimi.

Auto w ostatnim czasie miało wymienione amortyzatory nivo, turbo z intercoolerem, tarcze i klocki. 40 tyś temu olej z filtrem w skrzyni (tiptronic) no i dostałem fakturę za elektroniczne podniesienie mocy na 245KM, ale to dam specowi, który u mnie robi mercedesy, żeby ocenił, czy program jest zrobiony dobrze. Jeśli padaka to wracam do serii, jeśli dobrze lub prawie dobrze to mi poprawi,wygładzi wykresy, jadę na hamownię i zostawiam. Chyba że to jakieś nadmierne obciążenie dla skrzyni?

Jak auto będzie uruchomione (mam nadzieję, że nie wyjdą kwiatki typu uwalone wtryski lub skrzynia) wrzucę dobre fotki.
mój vin:WDB2102261B475448

Ident. number (FIN) WDB2102261B475448
Baumuster 210226
Sales name E 320 CDI
Cabin 00000
Permanent link http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/mercede ... su=enpae27
Order number 0 1 531 32139
Delivery date 2001-11-27
PAINT1 744U
Interior color 212A
Engine 613961 30 067700
Gearbox 722626 03 348501
Retarder 8 011127
Class 1
General data for model code 210226


From Date To
210226 E-class S210 E320CDI T Дизель
613.961 АКП
722.626
5
SA codes
Code Value
207B instrukcja obsługi i książka serwisowa, francuski
210A Skórzana tapicerka
212A Skóra GALAXY BLUE/MERLIN BLUE
213 układ kierowniczy z adaptacją czułości w funkcji prędkości
220 system parktronic
222B INFO PLATE COOLANT/REFUELING - FRENCH
230B CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
249 wewnętrzne lusterko wsteczne automatycznie ściemniające się
352 system Command (OMS)
354 antena dachowa dla telefonu D-network
423 skrzynia automatyczna 5-biegowa + tempomat
480 zawieszenie samopoziomujące - NIVO
531L FRANCE
543 zasłona przeciwsłoneczna z podświetlanym lusterkiem
5XXL EUROPE
611 lampki w drzwiach oświetlające podłoże
641 LIGHT ALLOY WHEEL, 11-HOLE DESIGN
673 akumulator dużej pojemności
744U BRILLIANT SILVER METALLIC
802 AEJ 01/1/X zmiana roku modelowego, ostatnia cyfra kodu opcji wskazuje nowy rok modelowy
844 składana ławka w przedziale bagażowym
852 MOBILE.PRE-INSTALL.COMPL.ON TOWER NOKIA SERIES 5/6
873 podgrzewanie siedzenia
876 - oświetlenie wnętrza z tyłu
877 - lampka do czytania z tyłu
955 pakiet elegance
984 bez certyfikatu własności, ale z dokumentami homologacyjnymi
M002 ENGINE WITH EXHAUST TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M613 R6-DIESEL ENGINE M613

Jeszcze nie sprawdzałem auta tak dokładnie ale ma jeszcze np podświetlenia pod deską na nogi i pod fotelami i klamki. Wyglądają na fabryczne. w kodach tego nie widzę, ma też ksenony ale są dołożone przez właściciela.

Czy ktoś mógłby zweryfikować, czy to odkodowanie jest poprawne, brakuje mi w nim kliku rzeczy...
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

gratuluję zakupu kota w worku :)
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
szparag86
Posty: 81
Rejestracja: 18 sty 2015, o 18:16
Lokalizacja: Września

Post autor: szparag86 »

Kot jak kot, najważniejsze, że buda w fajnym stanie, i to co widać z silnika też wygląda dobrze, resztę się ogarnie
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

jasne, pytanie za jaką cenę :)
powodzenia :)
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
szparag86
Posty: 81
Rejestracja: 18 sty 2015, o 18:16
Lokalizacja: Września

Post autor: szparag86 »

na pewno cały proces opiszę :) pzdr
Pawko31
Posty: 58
Rejestracja: 5 sty 2015, o 04:22
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Pawko31 »

miski to raczej na aucie nie zdejmiesz,brak miejsca
no i skoro masz wykres na 245 km to i pewnie jest winny pęknięcia tłoka
jak już góra zwalona i silnik będzie na wierzchu to sprawdź czy tylko jeden jest pęknięty
no i powodzenia życzę bo buda widać nie wymęczona
W210 300td
szparag86
Posty: 81
Rejestracja: 18 sty 2015, o 18:16
Lokalizacja: Września

Post autor: szparag86 »

silnik wystarczy trochę unieść do góry i micha zejdzie, reszta tłoków wygląda ok, ale na 100% sprawdzę jak wyjmę wszystkie,
co do budy to powiem, że te oczy które oglądałem i za 10.000 i za 15.000 na pewno nie były: "ROST FREI", za to ten jest,
wole zrobić mechanikę raz, a dobrze, niż cały czas walczyć z rudą...
Pawko31
Posty: 58
Rejestracja: 5 sty 2015, o 04:22
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Pawko31 »

ale ściągałeś już miskę czy dopiero masz zamiar?
bo ja miałem całkowicie odkręconego na poduszkach i podniesiony na max i nie zeszła micha
W210 300td
szparag86
Posty: 81
Rejestracja: 18 sty 2015, o 18:16
Lokalizacja: Września

Post autor: szparag86 »

nie no dopiero będę ściągał :) kurcze nie strasz mnie, no co damy radę, nie takie rzeczy się robiło, jutro jadę z wtryskami do sprawdzenia i z głowicą.
Pawko31
Posty: 58
Rejestracja: 5 sty 2015, o 04:22
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Pawko31 »

spoko,powoli dasz radę,a i demontaż sinika to nic trudnego,we dwóch 2 godziny nam się zeszło tylko trzeba wyciągać żurawiem lub na dobrej wciągarce bo dosyć cięzki jest,ponad 200 kilo
jeszcze raz powodzenia i małych kosztów
W210 300td
szparag86
Posty: 81
Rejestracja: 18 sty 2015, o 18:16
Lokalizacja: Września

Post autor: szparag86 »

Wtryski sprawdzone, 2 w stanie bdb bez zarzutu, 2 spełniają normy, ale szału nie robią, 2 są trupami.

Na razie kazałem zrobić te 2 najgorsze, jak auto uruchomię i pojeżdżę to będę widział, czy nadaje się do pozostawienia dla siebie ( jeśli tak to wtedy zrobię też te dwa średnie)
za sprawdzenie 6 wtrysków i wymianę 2 końcówek + uszczelnienia 780zł brutto.
Firma Maciejewski Bosch Serwis w Gruszczynie koło Swarzędza w Wielkopolsce ( poleciło mi ją kilku znajomych), pół roku gwarancji na robociznę, 2 lata gwarancji na części

Zobaczymy co będzie dalej.
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

Fajnie, gratulacje i bezawaryjnosci po naprawie!
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
szparag86
Posty: 81
Rejestracja: 18 sty 2015, o 18:16
Lokalizacja: Września

Post autor: szparag86 »

dzięki wasiliew, ale na gratulacje przyjdzie pora jak auto wyjedzie o własnych siłach, a to jeszcze długa droga :) na razie nie ma większych niespodzianek a i tak za najważniejsze uważam prostą i nieskorodowaną karoserię

P.S. sprzedałeś swojego?
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

szparag86 pisze:P.S. sprzedałeś swojego?
Dzis o 17 przyjezdza po niego.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
szparag86
Posty: 81
Rejestracja: 18 sty 2015, o 18:16
Lokalizacja: Września

Post autor: szparag86 »

to powodzenia,
a jaki następca?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości