E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210

NOWOŚĆ!!!
Tutaj każdy może założyć swój własny temat i wklejać zdjęcia i opisy swojego auta.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210

Post autor: Piasek »

STAG 300-6 ISA 2
KME Gold
ja miałem Hany ale weź Barracudy (teraz mam takie w C4 i są znacznie cichsze od Hanek)
Zestaw trwały, stabilny i trzyma parametry. Reduktor nie notuje spadków ciśnienia, mapy się nie rozjeżdżają itp.
Nie warto dopłacać za jakieś q-maxy, plusy itp bo to w zasadzie wygoda dla instalatorów że się potem po BT komunikuje z autem - nie musi po kablu. I tyle. Zalecane do francuskich gdzie wymagany jest emulator wskaźnika paliwa i albo płacisz za dodatkowe akcesorium albo dopłacasz tyle samo do droższego sterownika gdzie to już jest zaimplementowane fabrycznie. W poczciwej technologii W210 zbyteczne.
Zbiornik większy jak 55L i tak nie wejdzie.
Odcinek węża od wlewu do butli poproś żeby na 10tce albo 12tce wężu zrobili - bardzo szybko się wówczas auto tankuje bo przy twoim piecu tak co 300-350 będziesz się tankował.
Awatar użytkownika
Paweł Cz.
Posty: 462
Rejestracja: 30 cze 2013, o 19:19
Lokalizacja: Gdańsk

Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210

Post autor: Paweł Cz. »

Stag 300-6 ISA-2 za 3600zł będzie w zupełności wystarczający.
Gdybyś chciał zakładać w Poznaniu to polecam Pitec.
Też zakładają Staga a to jedni z lepszych specjalistów w tym kraju.
Zakładaliśmy tam LPG do Lexusa LS400, oprócz tego kilku moich znajomych gazowało tam gwiazdy, wszyscy zadowoleni.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Bobby Peru

Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210

Post autor: Bobby Peru »

Muniek, ja 3 miesiące temu założyłem instalację z ostatniej pozycji Twojej listy - za 3500zł. do kombi (butla 55l, wlew pod klapką, instalacja praktycznie niewidoczna pod maską).
Nie muszę chyba przypominać że przy takim zabiegu warto zainwestować w świece i przewody WN jeśli nie wiadomo kiedy były zmieniane.
Jak do tej pory zrobiłem 5tys. km i wszystko pracuje idealnie a check engine pali się tylko do momentu uruchomienia silnika ;-)
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210

Post autor: Muniek »

Wrzucam zdjęcia licznika nocą. Finalnie wymieniłem oświetlenie kontrolek na zwykłe żarówki, bo LEDy są strasznie jasne i te kolory były dość blade - widać to na tamtych zdjęciach z biurka.

Umówiłem się na instalację LPG na połowę października. Zobaczymy jak to będzie chodziło. Puki co nie przewiduję większych inwestycji w auto. Ewentualnie jakieś zimówki. Albo w przyszłym sezonie...
Załączniki
IMG_2448.JPG
IMG_2447.JPG
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Bobby Peru

Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210

Post autor: Bobby Peru »

NIe jestem zwolennikiem takich modyfikacji (lubię bursztynowe podświetlenie) ale wygląda to schludnie :ok:
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210

Post autor: Piasek »

Zwłaszcza że ori bursztynowe pasuje do reszty oświetlenia w W210. Ale, jak się właścicielowi podoba to jest dobrze ;)
Ja też np nie lubię jak mi lampi po oczach nocą, dlatego nienawidzę samochodów z fabryczną navi montowaną gdzieś wysoko na desce. Pod słońce jedziesz - gó*no widać, jedziesz w nocy i tak lampi a np taki Opel nie ma możliwości wyłączenia/zgaszenia wyświetlacza jak np jest w PSA gdzie wciskasz sobie DARK i gasi wyświetlacz a dalej działa

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
perys92
Posty: 643
Rejestracja: 8 lis 2014, o 13:45
Lokalizacja: podkarpackie

Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210

Post autor: perys92 »

Fajne te chromowe ramki :D chyba sobie takie sprawię
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210

Post autor: Muniek »

Ramki od chińczyka kupiłem - za 60zł chyba. Na wcisk wchodzą idealnie.

Piasek, te białe światło nie daje po oczach ale zawsze można ściemnić strzałkami po lewo. Navi też używam non-stop w tej ciemnej kolorystyce. A plan jest taki, żeby wszystko przerobić na zimny biały. Był już na forum jeden taki misiur i on mnie zainspirował do tego. Przerabiał nawet przyciski. Teraz bratu robiłem w W124 i auto od razu wygląda na 10 lat młodsze :) Największym problemem jest oczywiście kasa - bo na całe W210 pewnie z 2-3 stówki będzie trzeba liczyć. Nie mówiąc o lutowaniu tych przycisków na konsoli, Commanda czy nawet pamięci do foteli. Ciarki mnie przechodzą jak sobie o tym pomyślę. Puki co to marzenia, ale kto wie...
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Bobby Peru

Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210

Post autor: Bobby Peru »

Muniek pisze: Teraz bratu robiłem w W124 i auto od razu wygląda na 10 lat młodsze :)
Ehhh ci młodzi tuningowcy.
Awatar użytkownika
rataj_111
Posty: 490
Rejestracja: 6 cze 2015, o 12:31
Lokalizacja: KOŁO

Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210

Post autor: rataj_111 »

ale w124 ma właśnie wyglądać staro ;p heh
a co do okulara fajnie to wygląda, miałem takie podświetlenie w lagunie i wyglądało nowocześnie chociaż mi do mercedesów to nie pasuje ;p ale wygląda estetycznie bardzo
perzu126
Posty: 517
Rejestracja: 29 lip 2014, o 01:16
Lokalizacja: Perzów

Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210

Post autor: perzu126 »

Ja osobiście jestem anty wszelkie zmiany oświetlenia na LED. Raz, że auto leciwe i kilkoma żarówkami nie odmłodzisz, 2 że nowe auta może i mają tylko ledy w podświetleniu wskaźników i innych guzików, ale jest to wszystko odpowiednio dobrane i skalibrowane, żeby oka jednak nie męczyło. Ale to tylko moje zdanie...
C220D WDB2021211A313360
Obrazek
A208 CLK 200Kompressor
Forum W202
Star Diagnosis, okolice Kępna
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210

Post autor: Muniek »

Witajcie. Ostatnimi czasu nie mam czasu na siedzenie na forum. Zacząłem pracę dla konkurencyjnego koncernu :)

Zaś w aucie trochę się działo. Najpierw zrobiłem przygotowanie w postaci wymiany koła zapasowego na zestaw naprawczy a następnie, po ponad dwóch miesiącach oczekiwania, została zainstalowana instalacja gazowa. Finalnie wybrałem ten najdroższy zestaw uwzględniając uwagi Piaska. Osobiście żadnej różnicy nie czuję - auto jeździ i przyspiesza jak poprzednio. Elektronika jest razem z elektroniką fabryczną a reszta pod osłonami silnika. Cieszy mnie to bo nic w sumie nie widać na pierwszy rzut oka. Trzeba by poszukać filtrów bo te są na wierzchu :) Trochę to zmienia moje postrzeganie świata LPG bo zawsze takie auta kojarzyły mi się tylko ze smrodem gazu i błędami w silniku. Co do błędów to jeszcze nie sprawdzałem co tam słychować.

Kupiłem też sobie siatkę do bagażnika i antenę na dach :) W między czasie strzeliła mi jeszcze linka podnośnika szyby tylej lewej ale to był szybki i tani temat akurat.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Bobby Peru

Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210

Post autor: Bobby Peru »

Co tam za siatkę kupiłeś?
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210

Post autor: Muniek »

Są w bagażniku sedanów takie 4 zaczepy. Brat miał taką kiedyś oryginalną i od tego czasu też takiej szukałem. Oryginalna w ASO kosztuje 166zł ale ja kupiłem zamiennik. Zakupy można pod nią wrzucić i nie walają się po całym bagażniku.

Natomiast antenę kupiłem od tonidrivera - sama gumowa osłona koszuje 251zł w ASO a tutaj za 100zł nabyłem kompletną antenę i to nową. Oczywiście również oryginalna. Wyciągnąłem z niej osłonę i uszczelkę i założyłem do siebie.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Michael93
Posty: 147
Rejestracja: 12 maja 2016, o 09:10
Lokalizacja: Rzeszów

Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210

Post autor: Michael93 »

A co ma się dziać na gazie? Jak dobra firma i mechanik ogarnięty to musi działać. To już nie te czasy ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości