E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
STAG 300-6 ISA 2
KME Gold
ja miałem Hany ale weź Barracudy (teraz mam takie w C4 i są znacznie cichsze od Hanek)
Zestaw trwały, stabilny i trzyma parametry. Reduktor nie notuje spadków ciśnienia, mapy się nie rozjeżdżają itp.
Nie warto dopłacać za jakieś q-maxy, plusy itp bo to w zasadzie wygoda dla instalatorów że się potem po BT komunikuje z autem - nie musi po kablu. I tyle. Zalecane do francuskich gdzie wymagany jest emulator wskaźnika paliwa i albo płacisz za dodatkowe akcesorium albo dopłacasz tyle samo do droższego sterownika gdzie to już jest zaimplementowane fabrycznie. W poczciwej technologii W210 zbyteczne.
Zbiornik większy jak 55L i tak nie wejdzie.
Odcinek węża od wlewu do butli poproś żeby na 10tce albo 12tce wężu zrobili - bardzo szybko się wówczas auto tankuje bo przy twoim piecu tak co 300-350 będziesz się tankował.
KME Gold
ja miałem Hany ale weź Barracudy (teraz mam takie w C4 i są znacznie cichsze od Hanek)
Zestaw trwały, stabilny i trzyma parametry. Reduktor nie notuje spadków ciśnienia, mapy się nie rozjeżdżają itp.
Nie warto dopłacać za jakieś q-maxy, plusy itp bo to w zasadzie wygoda dla instalatorów że się potem po BT komunikuje z autem - nie musi po kablu. I tyle. Zalecane do francuskich gdzie wymagany jest emulator wskaźnika paliwa i albo płacisz za dodatkowe akcesorium albo dopłacasz tyle samo do droższego sterownika gdzie to już jest zaimplementowane fabrycznie. W poczciwej technologii W210 zbyteczne.
Zbiornik większy jak 55L i tak nie wejdzie.
Odcinek węża od wlewu do butli poproś żeby na 10tce albo 12tce wężu zrobili - bardzo szybko się wówczas auto tankuje bo przy twoim piecu tak co 300-350 będziesz się tankował.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Stag 300-6 ISA-2 za 3600zł będzie w zupełności wystarczający.
Gdybyś chciał zakładać w Poznaniu to polecam Pitec.
Też zakładają Staga a to jedni z lepszych specjalistów w tym kraju.
Zakładaliśmy tam LPG do Lexusa LS400, oprócz tego kilku moich znajomych gazowało tam gwiazdy, wszyscy zadowoleni.
Gdybyś chciał zakładać w Poznaniu to polecam Pitec.
Też zakładają Staga a to jedni z lepszych specjalistów w tym kraju.
Zakładaliśmy tam LPG do Lexusa LS400, oprócz tego kilku moich znajomych gazowało tam gwiazdy, wszyscy zadowoleni.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Muniek, ja 3 miesiące temu założyłem instalację z ostatniej pozycji Twojej listy - za 3500zł. do kombi (butla 55l, wlew pod klapką, instalacja praktycznie niewidoczna pod maską).
Nie muszę chyba przypominać że przy takim zabiegu warto zainwestować w świece i przewody WN jeśli nie wiadomo kiedy były zmieniane.
Jak do tej pory zrobiłem 5tys. km i wszystko pracuje idealnie a check engine pali się tylko do momentu uruchomienia silnika ;-)
Nie muszę chyba przypominać że przy takim zabiegu warto zainwestować w świece i przewody WN jeśli nie wiadomo kiedy były zmieniane.
Jak do tej pory zrobiłem 5tys. km i wszystko pracuje idealnie a check engine pali się tylko do momentu uruchomienia silnika ;-)
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Wrzucam zdjęcia licznika nocą. Finalnie wymieniłem oświetlenie kontrolek na zwykłe żarówki, bo LEDy są strasznie jasne i te kolory były dość blade - widać to na tamtych zdjęciach z biurka.
Umówiłem się na instalację LPG na połowę października. Zobaczymy jak to będzie chodziło. Puki co nie przewiduję większych inwestycji w auto. Ewentualnie jakieś zimówki. Albo w przyszłym sezonie...
Umówiłem się na instalację LPG na połowę października. Zobaczymy jak to będzie chodziło. Puki co nie przewiduję większych inwestycji w auto. Ewentualnie jakieś zimówki. Albo w przyszłym sezonie...
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
NIe jestem zwolennikiem takich modyfikacji (lubię bursztynowe podświetlenie) ale wygląda to schludnie
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Zwłaszcza że ori bursztynowe pasuje do reszty oświetlenia w W210. Ale, jak się właścicielowi podoba to jest dobrze
Ja też np nie lubię jak mi lampi po oczach nocą, dlatego nienawidzę samochodów z fabryczną navi montowaną gdzieś wysoko na desce. Pod słońce jedziesz - gó*no widać, jedziesz w nocy i tak lampi a np taki Opel nie ma możliwości wyłączenia/zgaszenia wyświetlacza jak np jest w PSA gdzie wciskasz sobie DARK i gasi wyświetlacz a dalej działa
Ja też np nie lubię jak mi lampi po oczach nocą, dlatego nienawidzę samochodów z fabryczną navi montowaną gdzieś wysoko na desce. Pod słońce jedziesz - gó*no widać, jedziesz w nocy i tak lampi a np taki Opel nie ma możliwości wyłączenia/zgaszenia wyświetlacza jak np jest w PSA gdzie wciskasz sobie DARK i gasi wyświetlacz a dalej działa
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Fajne te chromowe ramki chyba sobie takie sprawię
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Ramki od chińczyka kupiłem - za 60zł chyba. Na wcisk wchodzą idealnie.
Piasek, te białe światło nie daje po oczach ale zawsze można ściemnić strzałkami po lewo. Navi też używam non-stop w tej ciemnej kolorystyce. A plan jest taki, żeby wszystko przerobić na zimny biały. Był już na forum jeden taki misiur i on mnie zainspirował do tego. Przerabiał nawet przyciski. Teraz bratu robiłem w W124 i auto od razu wygląda na 10 lat młodsze Największym problemem jest oczywiście kasa - bo na całe W210 pewnie z 2-3 stówki będzie trzeba liczyć. Nie mówiąc o lutowaniu tych przycisków na konsoli, Commanda czy nawet pamięci do foteli. Ciarki mnie przechodzą jak sobie o tym pomyślę. Puki co to marzenia, ale kto wie...
Piasek, te białe światło nie daje po oczach ale zawsze można ściemnić strzałkami po lewo. Navi też używam non-stop w tej ciemnej kolorystyce. A plan jest taki, żeby wszystko przerobić na zimny biały. Był już na forum jeden taki misiur i on mnie zainspirował do tego. Przerabiał nawet przyciski. Teraz bratu robiłem w W124 i auto od razu wygląda na 10 lat młodsze Największym problemem jest oczywiście kasa - bo na całe W210 pewnie z 2-3 stówki będzie trzeba liczyć. Nie mówiąc o lutowaniu tych przycisków na konsoli, Commanda czy nawet pamięci do foteli. Ciarki mnie przechodzą jak sobie o tym pomyślę. Puki co to marzenia, ale kto wie...
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Ehhh ci młodzi tuningowcy.Muniek pisze: Teraz bratu robiłem w W124 i auto od razu wygląda na 10 lat młodsze
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
ale w124 ma właśnie wyglądać staro ;p heh
a co do okulara fajnie to wygląda, miałem takie podświetlenie w lagunie i wyglądało nowocześnie chociaż mi do mercedesów to nie pasuje ;p ale wygląda estetycznie bardzo
a co do okulara fajnie to wygląda, miałem takie podświetlenie w lagunie i wyglądało nowocześnie chociaż mi do mercedesów to nie pasuje ;p ale wygląda estetycznie bardzo
Moja gwiazdka ====> mercedes-clk-w208-by-rataj-111-2-0k-vt31684.html
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Ja osobiście jestem anty wszelkie zmiany oświetlenia na LED. Raz, że auto leciwe i kilkoma żarówkami nie odmłodzisz, 2 że nowe auta może i mają tylko ledy w podświetleniu wskaźników i innych guzików, ale jest to wszystko odpowiednio dobrane i skalibrowane, żeby oka jednak nie męczyło. Ale to tylko moje zdanie...
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Witajcie. Ostatnimi czasu nie mam czasu na siedzenie na forum. Zacząłem pracę dla konkurencyjnego koncernu
Zaś w aucie trochę się działo. Najpierw zrobiłem przygotowanie w postaci wymiany koła zapasowego na zestaw naprawczy a następnie, po ponad dwóch miesiącach oczekiwania, została zainstalowana instalacja gazowa. Finalnie wybrałem ten najdroższy zestaw uwzględniając uwagi Piaska. Osobiście żadnej różnicy nie czuję - auto jeździ i przyspiesza jak poprzednio. Elektronika jest razem z elektroniką fabryczną a reszta pod osłonami silnika. Cieszy mnie to bo nic w sumie nie widać na pierwszy rzut oka. Trzeba by poszukać filtrów bo te są na wierzchu Trochę to zmienia moje postrzeganie świata LPG bo zawsze takie auta kojarzyły mi się tylko ze smrodem gazu i błędami w silniku. Co do błędów to jeszcze nie sprawdzałem co tam słychować.
Kupiłem też sobie siatkę do bagażnika i antenę na dach W między czasie strzeliła mi jeszcze linka podnośnika szyby tylej lewej ale to był szybki i tani temat akurat.
Zaś w aucie trochę się działo. Najpierw zrobiłem przygotowanie w postaci wymiany koła zapasowego na zestaw naprawczy a następnie, po ponad dwóch miesiącach oczekiwania, została zainstalowana instalacja gazowa. Finalnie wybrałem ten najdroższy zestaw uwzględniając uwagi Piaska. Osobiście żadnej różnicy nie czuję - auto jeździ i przyspiesza jak poprzednio. Elektronika jest razem z elektroniką fabryczną a reszta pod osłonami silnika. Cieszy mnie to bo nic w sumie nie widać na pierwszy rzut oka. Trzeba by poszukać filtrów bo te są na wierzchu Trochę to zmienia moje postrzeganie świata LPG bo zawsze takie auta kojarzyły mi się tylko ze smrodem gazu i błędami w silniku. Co do błędów to jeszcze nie sprawdzałem co tam słychować.
Kupiłem też sobie siatkę do bagażnika i antenę na dach W między czasie strzeliła mi jeszcze linka podnośnika szyby tylej lewej ale to był szybki i tani temat akurat.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Co tam za siatkę kupiłeś?
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Są w bagażniku sedanów takie 4 zaczepy. Brat miał taką kiedyś oryginalną i od tego czasu też takiej szukałem. Oryginalna w ASO kosztuje 166zł ale ja kupiłem zamiennik. Zakupy można pod nią wrzucić i nie walają się po całym bagażniku.
Natomiast antenę kupiłem od tonidrivera - sama gumowa osłona koszuje 251zł w ASO a tutaj za 100zł nabyłem kompletną antenę i to nową. Oczywiście również oryginalna. Wyciągnąłem z niej osłonę i uszczelkę i założyłem do siebie.
Natomiast antenę kupiłem od tonidrivera - sama gumowa osłona koszuje 251zł w ASO a tutaj za 100zł nabyłem kompletną antenę i to nową. Oczywiście również oryginalna. Wyciągnąłem z niej osłonę i uszczelkę i założyłem do siebie.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
A co ma się dziać na gazie? Jak dobra firma i mechanik ogarnięty to musi działać. To już nie te czasy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości