- Leniuch do BOSE firmy KOMOROWSCY (zestaw Nokia CK-100 działa bez szumów, włącza się po zapłonie),
Ile kosztuje taka przyjemność?
http://allegro.pl/samontuj-bt-do-mazda- ... 49912.html
476zł. Ale warto się dwa razy zastanowić. Bez tego Leniucha wszystko poza rozmowami telefonicznymi działa i tylko tę funkcję uzyskujemy za te pieniądze. Po jego zakupie nie działa ani sterowanie z kierownicy ani sterowanie z Comanda ani equalizer BOSE. Najbardziej boli mnie ten equalizer bo nie można basu podkręcić a po włożeniu płyty słychać wyraźnie na co stać ten sprzęt Warto dodać, że jeśli mamy Comanda po szynie CAN (czyli polift) to będzie należało wykorzstać sygnał rozruchu Comanda jako sygnał zapłonu. Sprowadza się to do zrobienia jednej zworki ale bez tego dźwięk nie poleci.
rr6 pisze:Daj proszę jeszcze info jakie LEDy wsadziłeś (link do miejsca zakupu mile widziany ) do:
- oświetlenia klamek wewnętrznych,
- oświetlenia podłoża w drzwiach.
Czy przy oświetleniu LEDami wnętrza działa powolne ściemnianie czy po prostu gasną?
Ściemniać się ściemnia jak oryginalne, ale nie wygasza się do zera tylko widać, że się urywa światło. Tj. ściemnia się ale do pewnego momentu i wtedy gaśnie. Efekt nie przeszkadza.
Wrzucam listę, którą sobie zrobiłem:
Żarówka Led C5W 39mm 4x SMD 5050 12V Biały Zimny - Bez polaryzacji http://www.sklepledowy.pl/pl/p/Zarowka- ... yzacji/845
C5W (swieci jedna plaszczyzna) 39mm:
- sloneczniki x2
- drzwi x4
- schowek x1
- lampka z tylu x2
Uwaga, tej żaróweczki nie polecam bo ledwo świeci i część ledów w ogóle nie świeci albo mają braki. Póki co brak odpowiedzi na reklamację, ale będę czekał dalej.
Żarówka Led C5W 36mm 8x SMD 3014 12V Biały Zimny Hermetyczna http://www.sklepledowy.pl/pl/p/Zarowka- ... yczna/2018
Jeśli chodzi o nogi to trzeba wylutować diodę SMD i nawiercić plastik by się zmieścił LED. W klamkach podobnie ale tam już jest dioda i trzeba ją sprytnie usunąć i wlutować zwykłego LEDa 3mm (w nogi też). Hardcore z tego co widzę i dopiero się zbieram w sobie by to przelutować.
Dzięki! Ja muszę doprowadzić do działania oświetlenie klamek, więc będzie jak znalazł. Do tego wzmocnić oświetlenie nóg bo nic a nic nie widać, choć coś tam się świeci jak się człowiek schyli. No i upgrade oświetlenia podłoża, bo mam fabrycznie tylko w drzwiach kierowcy (o dziwo jeszcze działa) - dorobię sobie na wzór Twojego we wszystkich drzwiach.
Muniek pisze: Nie polecają w ogóle Orlenu bo lecą na marce a paliwo słabiate
to samo zdanie mają o BP - z całej Polski ludzie to nich zjeżdżają i wszędzie ten sam syf.
Od lat jedna recepta: próbować różnych, gdzie mamy wrażenie że lepiej idzie, lepiej jeździ, więcej przejeżdża - tam tankować. A czystość gazu będzie okazja sprawdzić na serwisie.
Muniek pisze: Nie polecają w ogóle Orlenu bo lecą na marce a paliwo słabiate
to samo zdanie mają o BP - z całej Polski ludzie to nich zjeżdżają i wszędzie ten sam syf.
Od lat jedna recepta: próbować różnych, gdzie mamy wrażenie że lepiej idzie, lepiej jeździ, więcej przejeżdża - tam tankować. A czystość gazu będzie okazja sprawdzić na serwisie.
Tylko, że zazwyczaj leje w różnych rejonach kraju. Liczyłem, że marka zapewni jakość a tu niespodzianka. Btw, nie zauważyłem w ogóle żadnej różnicy w jeździe po zalaniu paliwa z jednej czy drugiej stacji.
Od ponad 20 lat leję gaz wszędzie tam, gdzie jest taniej. Wymieniam samemu filtry co 10tys. lub wcześniej jeśli jest taka potrzeba.
Miałem kilkanaście aut z instalacją gazową z czego w większości zakładane za mojej "kadencji".
Tego się nie da przewidzieć Muniek. Tankuj tam gdzie Ci pasuje a filtry wymieniaj sobie sam.
To co wiele razy pisałem: im większe obroty na stacji - tym czystsze zbiorniki (u nich)... Co się miało odstać i usiąść zrobi to dopiero u klienta w zbiorniku, i filtrach, i przewodach, i pompie, i gdzie tam jeszcze...
U siebie wymieniam filtry z gazu co 10kkm (i w mercu i w merivie) i wypadało max kilka ziarenek ale nic więcej. Kolory filtra nowego a starego są praktycznie nie do odróżnienia. Tankuję przeważnie na bp, rzadziej na orlenie i lotosie.
Miałem problemy z ręcznym w prawym kole. Okazało się, że uszkodził się rozpierak i wypadała tuleja. Kupiłem sobie cały zestaw; także wymieniono przy 274 tysiącach:
- klocki hamulcowe tył,
- tarcze hamulcowe tył,
- sprężynki ręcznego,
- szczęki ręcznego,
- rozpieraki ręcznego wraz z tulejkami regulacyjnymi.
Vider pisze:Fajnie że tak dbasz o to auto Bezpieczeństwo przede wszystkim.
Akurat gadanie o bezpieczeństwie w przypadku w210 jest trochę...dziwne. Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę, ale one wszystkie gniją od środka. Jak blacharz ma zacząć łatać dziury od spodu to nie wie na czym skończyć, bo jak zaczniesz pukać młotkiem w podłogę, mocowania amortyzatorow, kielichy, itd to wszystko powpada do środka. Nawet te najbardziej zdrowe z zewnątrz są miękkie od środka. Niestety takie są realia. Muniek możesz napisać ile do dzisiaj Cię wszedł ten aligatorek? Stawiam, ze miałbyś ładnego polifta 211.