E 300 TD lipa6
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
no jak nie jak takGracKa pisze:Wojtek mówił, że dziś nie robisz
i zrobiłem
jednak nie wszystko co było zaplanowane
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Pierw naprostuję wypowiedź GracKa:lipa6 pisze:no jak nie jak takGracKa pisze:Wojtek mówił, że dziś nie robisz
i zrobiłem
jednak nie wszystko co było zaplanowane
Powiedziałem że w deszczu pewnie nie będziesz konserwował auta
Ja bym w taką pogodę tego nie robił
A co do konserwacji to konserwuj jak najwięcej to oko jest już wstępnie zaklepane
P.S.
lipa6 gdzie byłeś w garażu?
Myślałem że to pod chmurka robisz
No ten kanalik jest co mówił..WojtekS85 pisze:Pierw naprostuję wypowiedź GracKa:lipa6 pisze:no jak nie jak takGracKa pisze:Wojtek mówił, że dziś nie robisz
i zrobiłem
jednak nie wszystko co było zaplanowane
Powiedziałem że w deszczu pewnie nie będziesz konserwował auta
Ja bym w taką pogodę tego nie robił
A co do konserwacji to konserwuj jak najwięcej to oko jest już wstępnie zaklepane
P.S.
lipa6 gdzie byłeś w garażu?
Myślałem że to pod chmurka robisz
Gdybym Ci dzisiaj nie powiedział to byś nic nie prostował oszołomie
a więc: Walki z rudą ciąg dalszy...
Po zakonserwowaniu podwozia i tylnego lewego nadkola,stwierdziłem ,że nie ma tragedii
Standardowo oczyszczenie,Cortanin F,podkład epoxyd i Bitogum.Do nadkola,drzwi i progu Boll do profili zamkniętych.
Po zakonserwowaniu podwozia i tylnego lewego nadkola,stwierdziłem ,że nie ma tragedii
Standardowo oczyszczenie,Cortanin F,podkład epoxyd i Bitogum.Do nadkola,drzwi i progu Boll do profili zamkniętych.
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
Przy wymianie klocków hamulcowych z przodu,widziałem naderwany kielich z prawej strony
Byłem jednak pewny,że mały spaw załatwi sprawę
Teraz wiem,jak bardzo się myliłem
Po dokładnym oczyszczeniu miejsca spawania ukazała mi się dziura wielkości boiska do futbolu amerykańskiego
Czyściłem dalej... i pod skrzynką gdzie znajdują się sterowniki objawiła się kolejna dziura
Popłakałem się..i wziąłem się do roboty
wyciąłem skorodowane miejsca,po czym wspawałem wstawki z blachy.Do kielicha dodatkowo zrobiłem wzmocnienie.Po spawaniu pasta uszczelniająca i stała procedura boll do profili podkład i baranek.
Wszystko własnoręcznie lecz pod nadzorem
w następny tygodniu druga strona
Byłem jednak pewny,że mały spaw załatwi sprawę
Teraz wiem,jak bardzo się myliłem
Po dokładnym oczyszczeniu miejsca spawania ukazała mi się dziura wielkości boiska do futbolu amerykańskiego
Czyściłem dalej... i pod skrzynką gdzie znajdują się sterowniki objawiła się kolejna dziura
Popłakałem się..i wziąłem się do roboty
wyciąłem skorodowane miejsca,po czym wspawałem wstawki z blachy.Do kielicha dodatkowo zrobiłem wzmocnienie.Po spawaniu pasta uszczelniająca i stała procedura boll do profili podkład i baranek.
Wszystko własnoręcznie lecz pod nadzorem
w następny tygodniu druga strona
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości