Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 27 wrz 2016, o 16:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 gru 2008, o 01:41 
Witam, ostatnio po dosc dlugim czasie postanowilem otworzyc maske i nie ukrywam, ze troche sie zdziwilem. Nie znam sie, az tak dobrze na silnikach dlatego postanowilem zalaczyc zdjecie. Wszystko wyglada tak jak widac na zdjeciu. Pamietam tylko, ze ostatnio jak bylem u mechanika mowil cos o uszczelce w turbinie, ze przepuszcza olej i bedzie trzeba ja wymienic, "ale to jeszcze moze poczekac". Czy ów uszczelka w turbinie moze byc przyczyna balaganu ktory powstal pod maska? Z gory dzieki za odpowiedzi i mam nadzieje, ze zdjecie w pełni wyjaśnia problem.

PS

Nie wymontowalem silnika ;) Zdjecie znalazlem w internecie i jest to dokladnie taki silnik jak u mnie 250 TD.


Załączniki:
silnik2.JPG
silnik2.JPG [ 40.54 KiB | Przeglądane 85 razy ]
SILNIK1.JPG
SILNIK1.JPG [ 133.48 KiB | Przeglądane 108 razy ]
Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2008, o 09:05 
Prawdopodobnie pękła Ci ta gumowa "opaska" (przepraszam za niefachowy język, ale wyleciała mi nazwa z głowy), ostatnio sam ją wymieniałem u siebie. Z czego pamiętam to w ASO wzięli za nią coś ok 120 zł.


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2008, o 10:43 
Online
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9247
Lokalizacja: Olsztyn
mechanior ma racje, turbina przepuszcza, do tego dochodzi olej z odmy i masz efekt. swoja droga sprawdzilbym szczelnosc kolektora dolotowego, nie ma prawa tak przepuszczac.

_________________
PARTS.MBCLUB.PL CENNIK 2015 | STAR DIAGNOSIS C3/C4 | NAPRAWA | XENTRY


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2008, o 16:27 
Ok dzieki panowie za odpowiedzi. W poniedzialek udam sie na warsztat i bede wiedzial jak rozmawiac ;)


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2009, o 20:13 
Offline

Dołączył(a): 23 lip 2008, o 13:34
Posty: 42
Lokalizacja: Polska
Witam.
U mnie wąż dolotowy (biegnie od filtra powietrza) do turbiny jest od dolnej strony przy turbinie zabryzgany olejem. Przy odmie też sa delikatne slady oleju. Przy tym samochód czasami traci moc i niei przekracza 3000 obr. Mam kilka pytań. Co oznacza oloej przy turbinie oi dlaczego woz traci moc. Jka go wyłacze i zapale jescze raz to jest OK.

_________________
2.9 TD, 97r. ELEGANCE, manual


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group