Witam wszystkich prosze o pomoc w zakupie mercedesa
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 lut 2009, o 11:53
- Lokalizacja: Wałbrzych
Witam wszystkich prosze o pomoc w zakupie mercedesa
Witam wszystkich,mam zamiar kupic mercedesa okulara w210 diesla na taxi.Prosze o pomoc jaki silnik wybrac,ktory jest najbardziej awaryjny a ktory nie,z jakimi usterkami mam sie liczyc,czego sie spodziewac po zakupie okulara,powiedzcie czy w210 jest awaryjnym autem,jakie usterki najbardziej trapia ten samochod.do wydania mam ok 18000.Jki silnik najlepiej wybrac.Slyszalem opinie ze C klasa w202 jest mniej awaryjna pomocy!!!!!co najlepiej kupicc.
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 9 lut 2009, o 16:42
- Lokalizacja: warszawa
To ze kupujesz mercedesa to rozumiem bo to super auto :mrgreen: ale ze
chcesz zostac taksowkarzem to sie bardzo dziewie :shock: I to jeszcze w Wałbrzychu??? a tak powaznie to chyba 29td dobra opcja oszczedny no i moc bedzie z tobą ;-) tylko za 18pln bedzie ciezko ,moze 2,2diesel ale to muł pasiasty :-(
chcesz zostac taksowkarzem to sie bardzo dziewie :shock: I to jeszcze w Wałbrzychu??? a tak powaznie to chyba 29td dobra opcja oszczedny no i moc bedzie z tobą ;-) tylko za 18pln bedzie ciezko ,moze 2,2diesel ale to muł pasiasty :-(
celuj w silniki 2.5, 3.0 i 2.9 w manualu, jezdza znajomi na taryfach i sa zadowoleni, cenia sobie je ze wzgledu na niska awaryjnosc. glosno to klekocze, ale nie martwisz sie na jakim paliwie jezdzisz i zawsze dojedziesz, bo nie sa naszprycowane elektronika, a o to chyba chodzi na taryfie. zobacz pierwsza lepsza aukcje znalazlem:
http://moto.allegro.pl/item549449408_me ... kazja.html
http://moto.allegro.pl/item549449408_me ... kazja.html
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 9 lut 2009, o 16:42
- Lokalizacja: warszawa
Tylko nie 3.0 (turbo) ( nie na taxi oczywiscie) moj bardzo dobry kolega ma to na taxi i bardzo duzo pali ok 12 litrow jezdzi dosyc szybko,niewiem w jakim stanie ma silnik itd. ale jak zejdzie nawet do 10 litrow to i tak duzo :-( ps. w ogłoszeniu jest bład własciciel dodał sobie pare koni. Nie jest to silnik z turbo wiec nie 150km a 115km. pozdro.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 lut 2009, o 11:53
- Lokalizacja: Wałbrzych
patrzyłem na mobile.de i wolalbym kupic auto z niemiec nisz zarejestrowane w polsce,ten silnik 2.2 95 km nie chce bo to mol wolasnie mylaem o 2.5 badz o 2.9.najwazniejsze zebym jedzil a nie lezal pod nim i go naprawial.slyszalem tez ze okulary maja problem z korozja czy to nagminne czy to stasznie koroduje ??
[ Dodano: 2009-02-12, 14:48 ]
http://moto.allegro.pl/item550565389_me ... _igla.html
co o tym myslicie>>>
[ Dodano: 2009-02-12, 14:48 ]
http://moto.allegro.pl/item550565389_me ... _igla.html
co o tym myslicie>>>
A czy te 115 kucyków to nie pomyłka ??
A znajomek ma Meśka automata na taryfie i sobie chwali gdyż:
--silnik (? nie pamiętam!!) nie do zdarcia
--pozostałe podzespoły takoż
--spalanie- no wyżze nieco ALE :
--po 2 latach miał grono stałych klientów z Polski i Niemiec, co to cenia sobie komfort płynięcia łóżkiem wodnym na kółkach. I pod słupkiem nie stał, stale trasy po Polsce i Niemczech. Ale na wszelki wypadek nabył kompletny silnik +ASB z ładnej w dupę bitej pechowej siostrzyczki na kółkach.
I rzekł "Nigdy więcej drążka"
Hej!
A znajomek ma Meśka automata na taryfie i sobie chwali gdyż:
--silnik (? nie pamiętam!!) nie do zdarcia
--pozostałe podzespoły takoż
--spalanie- no wyżze nieco ALE :
--po 2 latach miał grono stałych klientów z Polski i Niemiec, co to cenia sobie komfort płynięcia łóżkiem wodnym na kółkach. I pod słupkiem nie stał, stale trasy po Polsce i Niemczech. Ale na wszelki wypadek nabył kompletny silnik +ASB z ładnej w dupę bitej pechowej siostrzyczki na kółkach.
I rzekł "Nigdy więcej drążka"
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 9 lut 2009, o 16:42
- Lokalizacja: warszawa
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 lut 2009, o 11:53
- Lokalizacja: Wałbrzych
wlasnie jasna tapicerka to jest bul i jescz ebez klimy :/ mam jeszce jedna prozbe doradzcie mi czy lepiej automat czy manual.boje sie tego najbardziej ze w zime gdy kola sie slizgaja automat bedzie wzucal 1.2.3 i nagle zapie przyczepnosc i jescz esie cos zerwie moze to smiesznie bzmi ale powiedzice jak automatu w mercach a co to jest asb??
[ Dodano: 2009-02-12, 19:27 ]
jusz wiem co to asb dzieki
[ Dodano: 2009-02-12, 19:30 ]
http://moto.allegro.pl/item547878138_me ... 90_td.html
co o tym myslicie ?????? nie za tanii
[ Dodano: 2009-02-12, 19:27 ]
jusz wiem co to asb dzieki
[ Dodano: 2009-02-12, 19:30 ]
http://moto.allegro.pl/item547878138_me ... 90_td.html
co o tym myslicie ?????? nie za tanii
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 lut 2009, o 11:53
- Lokalizacja: Wałbrzych
wlasnie z ta klapa to patrze czesto jest tak zle spasowane ale to chyba te auta bite yly bo powinoo byc dobrze spasowane wszystko.mam jeszce jedna prozbe doradzcie mi czy lepiej automat czy manual.boje sie tego najbardziej ze w zime gdy kola sie slizgaja automat bedzie wzucal 1.2.3 i nagle zapie przyczepnosc i jescz esie cos zerwie moze to smiesznie bzmi ale powiedzice jak automat w mercach sie sprawuje
Nie bój się ,niczego nie urwiesz,jest ASR.Kup automat na taryfę,ale po uprzednim sprawdzeniu na dobrym warsztacie,nie u pana Józka.Koniecznie z klimą,to już wręcz warunek niezbędny.Obowiązkowo bezwypadek.Sprawdź bardzo dokładnie.Połowa bezwypadków w ogłoszeniach na wizus jest po przejściach.Kosztów postawienia na nogi się nie bój,nie są wysokie,a będziesz wiedział co masz.Nie sugeruj się rocznikiem,nie będziesz go przecież kupował po to,żeby znajomych szlag trafił,tylko do pracy.Jeśli diesel posłuchaj kolegów,żadnej elektroniki.Zwykły prosty silnik od 124 po niegroźnych modyfikacjach.Jak benzyna to 2.0,2.3 najlepiej bez LPG.Założysz sam.Poprawki są kosztowne.Jeśli z LPG to obowiązkowo min. III generacja.Chcesz większą benzynę to rzędową 6,też stara sprawdzona technologia najlepiej 2.8 lub 3.2.Ja za swój dałem 21 tyś włożyłem 6,ale z czystym sumieniem mogę powiedzieć,że stan techniczny jest bez mała fabryczny(też idę na taxi)Fakt że poprzedni właściciel bardzo dbał o pojazd.Powodzenia kolego.
[ Dodano: 2009-02-12, 20:16 ]
Jeszcze raz ja.Absolutnie żadnej Awangard.
[ Dodano: 2009-02-12, 20:16 ]
Jeszcze raz ja.Absolutnie żadnej Awangard.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości