E430 v8

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

garnek337
Posty: 71
Rejestracja: 13 lut 2014, o 13:48
Lokalizacja: SZCZECIN

E430 v8

Post autor: garnek337 »

Witam koledzy, mam phytanie był może ktoś oglądac ten samochód i coś wie na jego temat ??
Albo może jest ktoś niedaleko i może podjechać ją zobaczyć co i jak;]? bo szukamy auta dla kolegi a kawałek mamy do tego miejsca . dzieki
http://allegro.pl/e430-v8-gaz-280ps-lif ... 35502.html.
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Pod tym linkiem nikt go nie obejrzy bo jest błędny .
Tu jest poprawiony. ;)

http://allegro.pl/e430-v8-gaz-280ps-lif ... 35502.html
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Szpachelcedes od handlarzy z Płocka? :hyhy: no, no :hyhy:
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Normalnie salon i taki tani :hyhy:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Ava w szmatach, część szyb niebieska, część biała, parktronika nie uświadczysz nawet z tyłu, a LPG zrobione na jednym reduktorze. To można podsumować tylko jednym stwierdzeniem: Płock - miasto "cudów na kołach" (składak od początku do końca). Z ciekawości poproś o VIN to se poczytamy :wstyd:
Musi sprzedać przed pierwszym deszczem bo zmieni barwę na rdzawą :rotfl:
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Piasek tak gada bo zawsze chciał fał osiem, Was zniechęci i sam pojedzie kupić bo ma niedaleko :D te w dodatku po jakimś szejku z dubaju, albo z ambasady emiratów :hyhy: Gwiazda z maski usunięta bo niepolityczna była :P
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

;)
Leczę się powoli z dużych pojemności - w sobotę np miałem parę swoich spraw do załatwienia zatem dopadłem kobiety 107 2-Tronic i w drogę. Wcześniej na stację zatankować pod korek - całe 15 litrów weszło :rotfl: ... i w drogę.
Zrobiłem łącznie 280km z czego był Konin, Koło i inne pipidówy a poza zabudowanym mało komu odpuściłem bo sekwencyjna możliwość zmiany biegów daje możliwość kręcenia silnika pod czerwone pole obrotomierza przy wyprzedzaniu TIR`a i innych. Generalnie autko między 70 a 130km/h porusza się bardzo sprawnie bo przy masie ok 900kg z kierowcą dysponuje mocą 68KM.
Ok 80% trasy pokonałem z włączoną klimą (bo w sobotę smażyło u nas), pod domem znowu na stację paliw z ciekawości bo mi 2 kreski spadły z wyświetlacza: weszło 12,2L co daje średni wynik spalania 4,3L benzyny na 100km !!
Dziękuję
:padam:
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

68 koni to pewnie ma ze 100Nm ? :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Pojemność nie ma żadnego znaczenia, no chyba - że chce się mieć elastyczny silnik, miły pomruk, przyspieszenie na każdym biegu i brak potrzeby kręcenia na czerwone gdy chce się szybciej jechać :hyhy:

Liter to może ładnie gadać i jeździć ale jak jest zamontowany w motocyklu ;)
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

We 4kę na pokładzie to byłoby raczej już jedynie przemieszczanie z A do B ale solo... na prawdę można sobie swobodnie radzić taką litróweczką w polskich warunkach drogowych. Na autostradzie też bez problemów sobie radzi bo te 150 trzyma (v-max coś koło 170km/h) tyle że przy bezwietrznej pogodzie :rotfl:
Silnik bardzo elastyczny z dołu - zasługa zmiennych faz rozrządu, irytuje jedynie praca 3-cylindrowca w pewnych zakresach obrotów gdzie kto nie wie - muszę tłumaczyć że to ma 3 gary, a nie nie pali na jeden ;)
eMeF
Posty: 16
Rejestracja: 26 lut 2015, o 07:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: eMeF »

Koledzy,jeżdzę W210 e430 w kombi i już się nie wyleczę z niego:)
Czytałem rózne posty i aż sie boję napisać ile mój pali bo jakoś za mało,w stosunku do innych.
Z czystym sumieniem polecam ten samochód i ten silnik,jedyne na co trzeba
być czujnym to blacha.
remocar
Posty: 29
Rejestracja: 23 maja 2012, o 15:19
Lokalizacja: Morąg

Post autor: remocar »

tak jazda autem z silnikiem o dużej pojemności to sama przyjemność i później ciężko się przestawić na coś mniejszego ja mam e430 z elpidzi i caddy-laka sdi
to trochę śmieszne ale koszty jazdy w trasie są prawie takie same
e430 13 lpg x 2,1 = 27,3
caddy 5 on x 4,8 = 24
E430 Avantgarde
garnek337
Posty: 71
Rejestracja: 13 lut 2014, o 13:48
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: garnek337 »

Ja sie koledzy juz wypowiadałem też za 150 zloty robie 440 kilometrów (lpg) oczywiście i wcale nie muskam pedału gazu ;];]
perzu126
Posty: 517
Rejestracja: 29 lip 2014, o 01:16
Lokalizacja: Perzów

Post autor: perzu126 »

V8 E430 może łyknąc przy grzecznej jeździe nawet 11l LPG.
Co do tego białego egzemplarza to ciekawostka jest nie cofnięty licznik :padam:
C220D WDB2021211A313360
Obrazek
A208 CLK 200Kompressor
Forum W202
Star Diagnosis, okolice Kępna
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

perzu126 pisze:Co do tego białego egzemplarza to ciekawostka jest nie cofnięty licznik
jesteś pewien ? :D
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości