E430 Ktoś coś więcej ???

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
drbest
Posty: 32
Rejestracja: 11 mar 2013, o 07:46
Lokalizacja: Opole

E430 Ktoś coś więcej ???

Post autor: drbest »

Witam, proszę o kontakt czy ktoś może oglądał ten egzemplarz i może coś powiedzieć. Z góry wielkie dzięki

https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... yD4iD.html
AVANTGARDE 2,7 CDI - 2001 rok.
WDB2102161B290820
Awatar użytkownika
kompressor
Posty: 527
Rejestracja: 1 kwie 2008, o 12:27
Lokalizacja: Okolice Goleniowa

Re: E430 Ktoś coś więcej ???

Post autor: kompressor »

Poduszka nie od tej kierownicy.
Brak celownika na masce,porwany dywan
744 to najgorszy kolor jaki można sobie wymarzyć
Generalnie trąci "taniością" , za ten piniadz wymagał bym czegoś zgoła innego.
S280 4 Matik
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: E430 Ktoś coś więcej ???

Post autor: Muniek »

Co Ty masz do 744? :D Ten fotel też chyba nie od tego auta bo ma z 400 tysięcy nalatane :) Na fotelu pasażera jest oberwany schowek.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Juziu
Posty: 75
Rejestracja: 2 sty 2011, o 11:40
Lokalizacja: Hamburg Kiel

Re: E430 Ktoś coś więcej ???

Post autor: Juziu »

kompressor pisze:Poduszka nie od tej kierownicy.
Brak celownika na masce,porwany dywan
744 to najgorszy kolor jaki można sobie wymarzyć
Generalnie trąci "taniością" , za ten piniadz wymagał bym czegoś zgoła innego.
za te siano W210 ? w benzynie ? trzeba byc nieźle chorym człowiekiem

jak juz takie pieniadze na W210 to tylko z DE i to taka perełka bardziej a nie zajechany trup
z wyswieconymi fotelami

lepiej doloz z 5 tysiecy i kup W211
300TD S210 1998
W211 420CDI
conrado
Posty: 162
Rejestracja: 27 lip 2013, o 15:51
Lokalizacja: Mielec

Re: E430 Ktoś coś więcej ???

Post autor: conrado »

Juziu pisze:
kompressor pisze:Poduszka nie od tej kierownicy.
Brak celownika na masce,porwany dywan
744 to najgorszy kolor jaki można sobie wymarzyć
Generalnie trąci "taniością" , za ten piniadz wymagał bym czegoś zgoła innego.
za te siano W210 ? w benzynie ? trzeba byc nieźle chorym człowiekiem

jak juz takie pieniadze na W210 to tylko z DE i to taka perełka bardziej a nie zajechany trup
z wyswieconymi fotelami

lepiej doloz z 5 tysiecy i kup W211

Nie wiem czy zauważyłeś ale to benzyna do tego V-ka z LPG - bije na łeb wszystkie diesle na łeb i szyje kosztami jazdy komfortem nie mówiać o kosztach napraw. W Polsce diesle odchodzą do historii i mało kto ich chce kupować i sa przez to tansze od gazociągów
Fakt że cena troszke wysoka ale mozlie ze do stargowania jak jeszcze troszke powisi bez efektu sprzedaży.
1JZ
Posty: 158
Rejestracja: 8 lip 2014, o 00:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: E430 Ktoś coś więcej ???

Post autor: 1JZ »

No bije jak cholera :super: Szczególnie kiedy przychodzi do wymiany rozrządu, świec, kabli i wyregulowania junkersa
S210 320 CDI Avantgarde
Awatar użytkownika
rataj_111
Posty: 490
Rejestracja: 6 cze 2015, o 12:31
Lokalizacja: KOŁO

Re: E430 Ktoś coś więcej ???

Post autor: rataj_111 »

tez jestem zdania że B+lpg to najlepsza opcja tym bardzie jeżeli mowa o V8
poduszka powinna być ze skóry przy drewnianej kierownicy, możliwe że ktoś wymienił samo koło na drewniane a poduchę włożył starą
celownik co koszt 100 zł ale za te pieniądze powinien taki detal mieć

jak blacharka zdrowa to warto zobaczyć utargować 2, 3 koła i brać

przebieg hm kombi merca z 1999 z 230 000 ? mało realne
u mnie clk w coupe z 2000r ma prawie 300 000 wiec w210 będzie miał na pewno grubo ponad 300 000
kolor kwestia gustu do kombiaka jakoś srebrny nie pasuje ;p
bartek270
Posty: 9
Rejestracja: 17 paź 2014, o 19:24
Lokalizacja: Nowy Bedoń

Re: E430 Ktoś coś więcej ???

Post autor: bartek270 »

Siema
Oglądałem tego Mercedes-a jakieś rok półtora temu. Z tego co pamiętam to wtedy była sama benzyna i cena niższa. Sprzedawany był przez tą samą osobę co teraz. Ogłoszenie już kilka razy się pojawiło. Z tego co pamiętam to po odpaleniu były niepokojące dźwięki z silnika, klima nie działała, paliły się jakieś kontrolki po odpaleniu, nie pamiętam jakie. Co do blachy i innych szczegółów nie pamiętam dokładnie, aaa po obejrzeniu auta nie miałem chęci na jazdę próbną.
1JZ
Posty: 158
Rejestracja: 8 lip 2014, o 00:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: E430 Ktoś coś więcej ???

Post autor: 1JZ »

No jak przecież to jest super silnik, tani w naprawach i diagnozie...a na gazie jeszcze ma bonus mocy. Juz jeden tu był co kupił perełkę szwajcara od handlarza dla konesera za prawie 2dychy. Kij, ze wyłożył tam w ciągu pierwszych 3miesiecy prawie drugie tyle za gnijącego rympla z klepiącym silnikiem jak stara mlockarnia(naprawdę ostatnio jak slysze w warsztacie te stare v8 to wszystkie chodzą jakby się miały zaraz rozlecieć), który w ogóle nie jedzie i w zasadzie jedynym jego plusem jest to, ze możesz podbudować sobie ego na zasadzie ooo mam v8 :super:
S210 320 CDI Avantgarde
Juziu
Posty: 75
Rejestracja: 2 sty 2011, o 11:40
Lokalizacja: Hamburg Kiel

Re: E430 Ktoś coś więcej ???

Post autor: Juziu »

Większość tych v8 to auta z przebiegiem 1 mln a nie 200 tys stad to złomy
300TD S210 1998
W211 420CDI
dream
Posty: 3
Rejestracja: 12 lut 2016, o 07:43

Re: E430 Ktoś coś więcej ???

Post autor: dream »

I pewnie jeszcze po taxi auta
Juziu
Posty: 75
Rejestracja: 2 sty 2011, o 11:40
Lokalizacja: Hamburg Kiel

Re: E430 Ktoś coś więcej ???

Post autor: Juziu »

dream pisze:I pewnie jeszcze po taxi auta
Po taxi nie bo za dużo żłopią, mieszkam w de od 30 lat
I tam nie kupuje się V 8 do kościoła , każde V 8 jest dojechane do maks
Bardziej jak diesel
300TD S210 1998
W211 420CDI
conrado
Posty: 162
Rejestracja: 27 lip 2013, o 15:51
Lokalizacja: Mielec

Re: E430 Ktoś coś więcej ???

Post autor: conrado »

Może już temat odbiegł ale ja opisze swoje doświadczenia. Nie usłyszane od Januszy ale na własnej skurze doświadczone. Samochodów już miałem troche ale porównam dwa ostatnie
Jesteś wyznawcą dizelków- Ok. Jednak ja też byłem jak ceny na stacjach paliw były korzystne dla ON a nie LPG.
Popatrz teraz na ceny okularników z LPG a taki sam model z silnikiem diesel.
Poprzednio miałem 2,7 cdi sedan obecnie kombi 4,3 4matic z LPG.
Stan obydwu podobny.
Nie wrzucam że diesle sa mniej dojechane i odrotnie .

2,7cdi spalał 10 litrów w miescie ropy a na trasie około 6 czyli 4,41zł x 10 l = 44,1zł za 100km na miescie trasa 26,46zł za 100km

4,3 v8 LPG 17 litrów LPG w miesćie. Gaz jest po 2,14zł czyli daje 36,38 zł za 100km na miescie. Trasa 10 litrów gazu daje 21,4zł.

Dodam że auto ciezsze i 4 napedowe 279KM odczucie przyspieszenia też lepsze na korzyść V8

Wymiana tych 16 świec z kablami zajeła mi jedno popołudnie opierdalajac sie koszt ok 1000zł ale zmieniałem jeszcze kilka rzeczy na bierzaco po zakupie. W dieslu jaka kolwiek naprawa zaczyna sie od tysiąca w góre i sam nic nie zrobisz tylko juz niestety musi fachowiec. Wieczne problemy bo dymi na czarno, bo turbo a to zaworek , intercooler i tak w koło. Rzadko bo mercedes ma dobre silniki ale gazociąg przewyższa. Jednak ja go doprowadziłem do ideału ale niestety kosztowało bo sam nie wiel narobiłem

Osobiście uważam że niezawodnośc diesla i niskie koszty eksploatacji to już tylko jest legendą i przyzwyczajeniem. Opowiadanie o zajechanych i mniej trwałych benzynach to lubia powtarzac miłośnicy dieslów którzy nie miecli nawet naet posiadaniu aby porównac . Argumenty gaźnikowego poloneza z LPG porównywane do wspołczesnych diesli.
Awatar użytkownika
rataj_111
Posty: 490
Rejestracja: 6 cze 2015, o 12:31
Lokalizacja: KOŁO

Re: E430 Ktoś coś więcej ???

Post autor: rataj_111 »

nie wierze że jak ktoś przejedzie się v8 to powie ,, nie podoba mi się, wole moje cdi... '', a jak już ktoś tak powie to chyba nie jest z nim wszystko ok ;p
1JZ
Posty: 158
Rejestracja: 8 lip 2014, o 00:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: E430 Ktoś coś więcej ???

Post autor: 1JZ »

conrado pisze:Może już temat odbiegł ale ja opisze swoje doświadczenia. Nie usłyszane od Januszy ale na własnej skurze doświadczone. Samochodów już miałem troche ale porównam dwa ostatnie
Jesteś wyznawcą dizelków- Ok. Jednak ja też byłem jak ceny na stacjach paliw były korzystne dla ON a nie LPG.
Popatrz teraz na ceny okularników z LPG a taki sam model z silnikiem diesel.
Poprzednio miałem 2,7 cdi sedan obecnie kombi 4,3 4matic z LPG.
Stan obydwu podobny.
Nie wrzucam że diesle sa mniej dojechane i odrotnie .

2,7cdi spalał 10 litrów w miescie ropy a na trasie około 6 czyli 4,41zł x 10 l = 44,1zł za 100km na miescie trasa 26,46zł za 100km

4,3 v8 LPG 17 litrów LPG w miesćie. Gaz jest po 2,14zł czyli daje 36,38 zł za 100km na miescie. Trasa 10 litrów gazu daje 21,4zł.

Dodam że auto ciezsze i 4 napedowe 279KM odczucie przyspieszenia też lepsze na korzyść V8

Wymiana tych 16 świec z kablami zajeła mi jedno popołudnie opierdalajac sie koszt ok 1000zł ale zmieniałem jeszcze kilka rzeczy na bierzaco po zakupie. W dieslu jaka kolwiek naprawa zaczyna sie od tysiąca w góre i sam nic nie zrobisz tylko juz niestety musi fachowiec. Wieczne problemy bo dymi na czarno, bo turbo a to zaworek , intercooler i tak w koło. Rzadko bo mercedes ma dobre silniki ale gazociąg przewyższa. Jednak ja go doprowadziłem do ideału ale niestety kosztowało bo sam nie wiel narobiłem

Osobiście uważam że niezawodnośc diesla i niskie koszty eksploatacji to już tylko jest legendą i przyzwyczajeniem. Opowiadanie o zajechanych i mniej trwałych benzynach to lubia powtarzac miłośnicy dieslów którzy nie miecli nawet naet posiadaniu aby porównac . Argumenty gaźnikowego poloneza z LPG porównywane do wspołczesnych diesli.
Swietnie liczysz. Dodaj jeszcze benzynę na rozruch i robi się z 36,38 zł ponad 40zł czyli prawie tyle co dieslem. Mi 320cdi pali w Bydgoszczy 10l(realnie, nie z komputera, gdzie pokazuje zazwyczaj 8.8-9.2l). I co, montujesz lpg, a przy rożnicy rzędu 5zł 100km kiedy zwróci ci się instalacja za prawie 5k pln? Tak na marginesie za te 5k kupisz drugie cdi w angliku, przelozysz wszystko co tylko mozna i jeszcze na zupe zostanie :)
3.2cdi zrobilem w rok prawie 30kkm i z osprzetu typowo dieslowskiego zepsulo sie turbo. Drugie kupiłem za 350zł + zestaw uszczelnień za jakieś grosze i 3godziny zabawy na podnośniku. Straszne to cdi, tylko mechanik moze naprawiac. A V8 to ze zdzisiem rozpykasz chlopie przy 4paku wzdluz i wszerz - https://www.youtube.com/watch?v=HU2NiszYff4
A benzynę miałem i szarpnęła po kieszeni - spalaniem.
rataj_111 pisze:nie wierze że jak ktoś przejedzie się v8 to powie ,, nie podoba mi się, wole moje cdi... '', a jak już ktoś tak powie to chyba nie jest z nim wszystko ok
Ja tak mówię. Jedyne co tam jest fajne to dźwięk. Potem się zaczyna tankowanie i serwis. A jak zamontujesz gaz to wycieczki od jednego speca do drugiego. Tankujesz co 250km w szybkiej trasie(a najlepiej jak wjezdzasz takim bolidem w niemczech na stacje, jesli cudowanie uda sie taka z gazem znalezc :super: zawsze kolejka rodakow do dystrybutora na 30min czekania. Zreszta u nas na autostradach też się czesto kolejki do lpg zdarzaja. Alternatywnie masz zawalone pol bagaznika walcem i brak mozliwosci skladania kanapy, dla wyzszego zasiegu. Masakra. I dodatkowo nie wierzę, że takie 430 4m z junkersem i przebiegiem pod pół bańki objedzie mi cdi...a już na pewno nie przy takim normalnym jeżdżeniu na pół gazu. :hyhy:
S210 320 CDI Avantgarde
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości