E320 R czy V
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
E320 R czy V
Moja byla gwiazdga znalazla juz zadowolonego nowego wlsciciela, czas z silnikia 2.4 V6 przeniesc sie na 3.2 tylko nie wiem czy kupic silnik rzedowy czy Vidlasty, napewno auto bedzie jezdzilo na sekwencji.
- kris_lodz200E
- Posty: 282
- Rejestracja: 24 maja 2009, o 17:37
- Lokalizacja: Łódź
sanon, kolego skoro miałeś vidlaka to chyba wiesz jakie mogą być za i oprzeciw tej jednostki tym bardziej ze sie chyba dużo nie różnią Rka to konstrukcja hmm chyba przestarzała bo inaczej po co by Merc wprowadzał Vki? Ja bym szukał V-ki! Ale decyzja należy do Ciebie. Palić będą tyle samo, ale kultura pracy V6 większa niż R6. Moje zdanie R3.2 jeździłem w124 CE Zbierał się pięknie ale ostatnio jechałem Vką i kupiłbym V ! Pozdrawiam !!!
Krzysiek www.mblodz.pl
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
avandgarde, Pewnie tak.Mówiąc szczerze nie interesowałem się tym zbytnio.Choruje na V8.tylko słyszałem bardzo niepochlebne opinie o 430,a 420 są już po prostu za stare.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
?? żeby nie robić offtopa napisz na priv o co kaman. bo sam jestem ciekaw a narazie zlego slowa powiedziec nie moge o tej motorownihammond24 pisze:.Choruje na V8.tylko słyszałem bardzo niepochlebne opinie o 430
Było - W210 2.2 CDI, 3.2 CDI, 2.7 CDI, 4.3, 3.2 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Powtórze krucjate przeciw V kom:
--powstały w wyniku ograniczeń technicznych gdy porypani konstruktorzy wyszli naprzeciw rozpasanym automaniakom w podnoszeniu pojemności i mocy, i okazało sie że 8 garów w rzędzie to problem dla wału i długości maski. ^ garnków to jeszcze przeszło, ponadto okazało się że to idealna cyfra dla wyrównoważenia wału z tłokami.
--układ V rozwiązał ten problem, zaowocował komplikacjami z rozrządem, chłodzeniem, wydechem itd. oraz klna ten układ mechanicy-ciasnota.
V- ki kojarzone z potęgą mocy natychmiast doczekały sie naśladowców poślednich pojemności[do 3 litrów] , które klangiem chciały upodobnić sie do poważnych braci i sióstr na szosie. Bo przyznac trzeba, brzmienie maja mocarne. I jakby odejście lepsze. I tyle.
Wniosek: V- ki sa usprawiedliwione powyżej 3 litrów. Mniejsze pędraki powinne zostać przy rzędówkach. Najlepiej R6! A jeszcze lepiej R6/3000 td!
A najlepiej E210 300TD! I to z 1998 roku. Czyli Krówka!
cbdo! [co było do okazania]
Hej!
--powstały w wyniku ograniczeń technicznych gdy porypani konstruktorzy wyszli naprzeciw rozpasanym automaniakom w podnoszeniu pojemności i mocy, i okazało sie że 8 garów w rzędzie to problem dla wału i długości maski. ^ garnków to jeszcze przeszło, ponadto okazało się że to idealna cyfra dla wyrównoważenia wału z tłokami.
--układ V rozwiązał ten problem, zaowocował komplikacjami z rozrządem, chłodzeniem, wydechem itd. oraz klna ten układ mechanicy-ciasnota.
V- ki kojarzone z potęgą mocy natychmiast doczekały sie naśladowców poślednich pojemności[do 3 litrów] , które klangiem chciały upodobnić sie do poważnych braci i sióstr na szosie. Bo przyznac trzeba, brzmienie maja mocarne. I jakby odejście lepsze. I tyle.
Wniosek: V- ki sa usprawiedliwione powyżej 3 litrów. Mniejsze pędraki powinne zostać przy rzędówkach. Najlepiej R6! A jeszcze lepiej R6/3000 td!
A najlepiej E210 300TD! I to z 1998 roku. Czyli Krówka!
cbdo! [co było do okazania]
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
- Lokalizacja: Gdynia
Ciekawe, pierwsze słyszę. Jeżeli 4.3 jest kiepski, to 3.2 także, bo to wykastrowany 4.3. Idźmy dalej, 2.8 i 2.4 też, bo to odchudzone 3.2. ???hammond24 pisze:Choruje na V8.tylko słyszałem bardzo niepochlebne opinie o 430
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
Nie chodzi o konstrukcję,tylko o problemy z elektroniką.
[ Dodano: 2010-09-14, 20:00 ]
Leonidas79, W/g twojej teorii dziadkiem tych silników jest V2,bo takie też były bodajże w pompach strażackich.
[ Dodano: 2010-09-14, 20:00 ]
Leonidas79, W/g twojej teorii dziadkiem tych silników jest V2,bo takie też były bodajże w pompach strażackich.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
- Lokalizacja: Gdynia
:mrgreen: V1 te co spadały na Londyn... A tak poważnie, to elektronika jest ta sama we wszystkich tych autach, poza sterownikiem silnika do E 430. Mechanicznie tłoki, korbowody, zawory, wtryski E 430 i E 320 to dokładnie to samo, więc co tu jest takiego co jest niby gorsze niż w pozostałych modelach? Silnik V 3.2 powstał poprzez odcięcie 2 cylindrów z bloku 4.3 - E 3.2 nie jest samodzielną konstrukcją. Tak samo 2.8 - blok ten sam co w 3.2 a zmniejszono skok tłoka albo średnicę cylindra - dokładnie nie pamiętam.hammond24 pisze:Nie chodzi o konstrukcję,tylko o problemy z elektroniką.
[ Dodano: 2010-09-14, 20:00 ]
Leonidas79, W/g twojej teorii dziadkiem tych silników jest V2,bo takie też były bodajże w pompach strażackich.
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
- FiLiP_SoPoT
- Posty: 183
- Rejestracja: 20 lip 2010, o 08:28
- Lokalizacja: tak zaje...ało ??
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości