E 240 2001
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: E 240 2001
Hehehe Niemcy też mówią że clk to auto dla Alfonsa
Nie jest tak źle, są gorsze auta w których chłop nie pasuje.
Nie jest tak źle, są gorsze auta w których chłop nie pasuje.
Re: E 240 2001
Dla nas do trasy jest W221 S500 i raz na parę lat W140 300SE. W210 ma być na trzeci samochód do zajeżdżania po mieście i żeby cała rodzina mogła do niego wsiadać i jeździć długo i daleko. Nie musi być mega komfortowy, ważne żeby był bezawaryjny i w miarę ekonomiczny.
Re: E 240 2001
Kupiony okular z pierwszego posta Technicznie żyleta, jedzie pięknie, ale rdza wyszła w ciągu 2 miesięcy
Re: E 240 2001
A jak go kupiłeś? Napisałeś wcześniej, że go nie wziąłeś. U mnie też ruda szmata zaatakowała. Przypomniałem sobie dlaczego mówiłem po pierwszym W210, że "nigdy więcej W210".
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: E 240 2001
Sprzedający nie dogadywał się z żoną, czy chcą sprzedawać dlatego usunął ogłoszenie.
Już widzę dwa kolejne problemy. Radio oryginał 10cd samo się włącza w samochodzie po zgaszeniu i odczekaniu ok. minuty. Zamknięty czy otwarty nagle się uruchamia. Problem występuje jednak tylko wtedy, kiedy radio wyłączane jest automatycznie po wyjęciu kluczyka. Kiedy wyłączy się radio manualnie przyciskiem, nie włącza się już samoistnie. Jeśli tego nie naprawię, szybko wysiądzie akumulator i będzie figa a nie jazda.
Drugi problem to ciężko kręcąca się kierownica nawet w czasie jazdy, w w202 i w140 jest lżej. Jest też dziwny problem, mam nadzieję że nie bardzo poważny - kierownica nie prostuje się tak jak powinna po skręcie. Łatwo wjechać w krawężnik skrecajac w prawo (jeszcze mi się to nie zdarzyło).
Już widzę dwa kolejne problemy. Radio oryginał 10cd samo się włącza w samochodzie po zgaszeniu i odczekaniu ok. minuty. Zamknięty czy otwarty nagle się uruchamia. Problem występuje jednak tylko wtedy, kiedy radio wyłączane jest automatycznie po wyjęciu kluczyka. Kiedy wyłączy się radio manualnie przyciskiem, nie włącza się już samoistnie. Jeśli tego nie naprawię, szybko wysiądzie akumulator i będzie figa a nie jazda.
Drugi problem to ciężko kręcąca się kierownica nawet w czasie jazdy, w w202 i w140 jest lżej. Jest też dziwny problem, mam nadzieję że nie bardzo poważny - kierownica nie prostuje się tak jak powinna po skręcie. Łatwo wjechać w krawężnik skrecajac w prawo (jeszcze mi się to nie zdarzyło).
Re: E 240 2001
sworznie do wymiany jak kierownica nie wraca , zreszta kierownica w tylno napedowych nigdy nie bedzie wracac jak w przednio to po pierszwe , po drugie pompa wspomagania do wymiany , dlatego ciezko sie kreci , moze tez byc krzyzak na kolumnie zatarty
Muniek w210 maja po 20 lat ! inne marki z tych rocznikow juz dawno w hucie , a ty sie dziwisz ze rudy zaatakował ? zluzuj trzeba bylo kupic skode
Muniek w210 maja po 20 lat ! inne marki z tych rocznikow juz dawno w hucie , a ty sie dziwisz ze rudy zaatakował ? zluzuj trzeba bylo kupic skode
Re: E 240 2001
tak , na poczatek te sworznie , jak sa zatarte to kierownica ciezko chodzi , przedewszystkim nie wraca , od kiepskiej zbieznosci tez słabo wraca
Re: E 240 2001
Zbieżność ok. O pompie na razie nie chce myśleć. Jakieś kolejne wskazówki po sworzniach?
Re: E 240 2001
pompa to grosze , do tych mercedesów dzisiaj wszystko jest za grosze , maglownica :-)
ale w to wątpie , ja stawiam na stare sworznie pozacierane
ale w to wątpie , ja stawiam na stare sworznie pozacierane
Re: E 240 2001
Przegląd za miesiąc - jeśli wyjdzie coś jeszcze to się zrobi za jednym zamachem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości