Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 20 sie 2017, o 03:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 lis 2016, o 23:03 
Offline

Dołączył(a): 14 sie 2016, o 20:35
Posty: 45
Witam zastanawiam się nad kupnem w211 auto będzie użytkowane na Taxi wiec tylko PB co myślicie o tych dwóch ofertach:

http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz- ... yynnx.html

nie jestem fanem kompresora ponoć słabe koła rozrządu sprawdzałem po Vin i przebieg się zgadza kupiony an aukcji po lizingowej dwa miesiące temu w Niemczech nie rozbity

a drugi:

http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz- ... yz8IR.html

osobiście wolałbym 3.2 ponoć dużo lepszy ale ten jest z prywatnego importu:

https://www.olx.pl/oferta/mercedes-e-32 ... 4115e4ae34

Może ktoś oglądał ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 7 lis 2016, o 00:08 
Offline

Dołączył(a): 10 gru 2012, o 12:14
Posty: 1319
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 8
Gorszych tych aut to już chyba nie mogłeś wybrać. Celujesz w okolicach 20 tysięcy a to źle wróży przy zakupie W211.
Obstawiam,że każdy z wymienionych ma faktyczny przebieg 2x wyższy niż w ogłoszeniu.
Zobacz ile na mobilach kosztują auta z takimi przebiegami jak oni podają.
1.8 kompresor to chyba najlepszy wybór jeżeli chodzi o jazdę na taxi. Nie jest to zły silnik, montowany był on też w W212 z fabryczną instalacją CNG.
Tak miał problem z rozrządem ale to już wszystko zostało przez polskich mechaników opanowane i nie słuchaj bzdur tych co mówią, że kosztuje to nie wiadomo ile pieniędzy.
Tutaj lekturka :
http://www.w203.pl/1-8-kompresor-m271-n ... 15563.html


Ten 3.2 na taxi średnio mi się widzi. Poza tym wszystkie te przedstawione przez Ciebie auta to oferty handlarzy z nierealnymi przebiegami


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 7 lis 2016, o 02:41 
Offline

Dołączył(a): 14 sie 2016, o 20:35
Posty: 45
ten e200 1.8 ma pewny przebieg sprawdzałem po Vin 2 miesiące temu miał w Niemczech 242tys


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 7 lis 2016, o 08:10 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 12:38
Posty: 4898
Lokalizacja: CRA
Pochwały: 11
Za to w ogłoszeniu teraz ma 238
Tyle razy cofali że już zapomnieli co wbijali w bazę danych a co na liczniku ustawiali.

Poza tym jakie 2 miesiące... zobacz na zdjęcia (otoczenie) - robione na przełomie lipca i sierpnia (żniwa).
Auto dobre pół roku temu sprzedane zostało, ze 2m-ce robili i już min. 3 w komisie na placu stoi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 7 lis 2016, o 20:58 
Offline

Dołączył(a): 8 lip 2016, o 17:41
Posty: 58
Lokalizacja: Piaseczno
Na Taxi tylko automat. Ale do 20k to faktycznie trochę mało na 211. Może da się coś kupić ale łatwe to nie będzie.

_________________
w210 270cdi
w140 300td
Golf V TDI


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 8 lis 2016, o 08:19 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 12:38
Posty: 4898
Lokalizacja: CRA
Pochwały: 11
Pewnie że tylko automat. Na dryndę nie znajdziesz nic lepszego w dobrych pieniądzach jak ex-dryndę (budynia) z DE.
Będzie tani, będzie "przystosowany" a jak "kolor isę panu nie podoba" to wstawisz do firmy gdzie oklejają i za jakieś 2500zł okleją ci go na dowolny kolor folią fundując przy okazji dodatkowe świetne zabezpieczenie antykorozyjne :)
I za 2 dychy w budyniu to masz `06-`07r (polifta) a nie jakiś `03 który pewnie i tak ostatecznie `02 w PL dowodzie widnieć będzie...
Krak_Merc napisał(a):
przebieg sprawdzałem po Vin 2 miesiące temu miał w Niemczech 242tys

poza tym przy takich rzeczach to nie sprawdza się tylko stanu widniejącego ale daty kiedy miał tyle na blacie. Bo przy takich autach w większości przypadków "aj owszem, potwierdzam... tyle że to miało miejsce w lutym `10r... a mamy `koniec `16go"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 8 lis 2016, o 20:46 
Offline

Dołączył(a): 14 sie 2016, o 20:35
Posty: 45
miał tyle 2 miesiące temu przecież pisałem !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 8 lis 2016, o 20:59 
Offline

Dołączył(a): 10 gru 2012, o 12:14
Posty: 1319
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 8
No to jak wytłumaczysz to, że teraz ma mniej niż 2 miesiące temu ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 8 lis 2016, o 23:18 
Offline

Dołączył(a): 14 sie 2016, o 20:35
Posty: 45
na dwóch zdjęciach widać stan licznika


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 9 lis 2016, o 08:10 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 12:38
Posty: 4898
Lokalizacja: CRA
Pochwały: 11
No to jedź i kup. Chciałeś porady - otrzymałeś.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 9 lis 2016, o 09:13 
Offline

Dołączył(a): 14 sie 2016, o 20:35
Posty: 45
Kolego Piasek mi chodzi o fakty. Nie jestem wogole zdecydowany na 211 bo żaden z silników mi nie pasuje wolałbym klasyczne 2.0 benzyna bez kompresora bez dwumasa co do kwoty to może być ok 30 tyś wysłałem poprostu te które były na allegro


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 9 lis 2016, o 09:26 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 cze 2008, o 19:44
Posty: 9061
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 7
To jak nie jesteś zdecydowany na w211 to w jakim celu zabierasz kolegom czas ?

_________________
C 270 CDI WDB2032161F226567


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 12 lis 2016, o 15:35 
Offline

Dołączył(a): 14 sie 2016, o 20:35
Posty: 45
tonidriver rozważam zakup 211 lub 210 zbieram informacje w tym również na forum ale na dzień dzisiejszy myślę że prędzej kupie 210 z końca produkcji bo wydaje mi się że stare silniki są lepsze na lpg


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 12 lis 2016, o 17:27 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2016, o 20:45
Posty: 1165
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 34
Krak_Merc napisał(a):
tonidriver rozważam zakup 211 lub 210 zbieram informacje w tym również na forum ale na dzień dzisiejszy myślę że prędzej kupie 210 z końca produkcji bo wydaje mi się że stare silniki są lepsze na lpg


To ma być samochód który będzie dla Ciebie zarabiał, a zatem każdy nowszy to mniejsze szanse że będą problemy techniczne wynikające z naturalnego zużycia. Każdy przestój to też strata konkretnych pieniędzy, a jak mówią jeżdżący na taxi, klient często wybiera nowszy model auta.
Dlatego uważam, że jeśli taxi to Twój główny zawód, to musisz mieć coś co pozwoli Ci pracować nonstop. Nie zastanawiałbym się w takim przypadku i brał w211 patrząc tylko i wyłącznie na stan techniczny (całkowicie olej kwestię rocznika i przebiegu).

W przypadku W210 z końca produkcji i tak masz wybór albo Kompressor albo V6.
2.0 wolnossącego nie było w tych rocznikach (chyba generalnie nie było w polifcie).
Jak nie chcesz kompressora to pewnie to co ja mam wchodzi w grę - E240 2.6 V6. Kupując taki samochód do ostrej orki jaką jest jazda na taxi i tak musisz włożyć w niego sporo kasy. Pewnie po niedługim czasie dobijesz to ceny sprawnego W211.

Jak bym był na Twoim miejscu brałbym W211 w jak najlepszym stanie, ale nie patrzyłbym na rocznik. I z jak najmniejszym silnikiem, czyli albo Kompressora (w którego przypadku instalacja LPG będzie tańsza bo mniej cylindrów) albo 2.6 V6. I dał do dobrego gazownika, z tego co przeczytasz na forum to nie ma źle znoszących gazu silników (pomijam te na mechanicznym wtrysku z lat 80.) tylko są źle zrobione instalacje. Dobra instalacja i problemów nie będzie.

_________________
>>> W210 E240 Elegance lift - WDB2100621B237554 <<<

>>> O płukankach do oleju <<< - >>> Klasyfikacja parametrów olejów silnikowych <<< - >>> Jaki olej do ...... <<<


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 12 lis 2016, o 20:50 
Offline

Dołączył(a): 14 sie 2016, o 20:35
Posty: 45
rr6 zgadza się klienci napewno zwracają uwagę na nowszy model ale o dziwo bardziej liczy się coś innego. Taxi to mój jedyny zawód i właśnie jestem na urlopie bo padł silnik w w210 2.0b który niedawno kupiłem padł po 6500km a był sprawdzany u mechanika i na 2 stacjach diagnostycznych i spaliny miał jak nowe auto. Ale przez ten miesiąc jazdy zakochałem się w tym aucie. Zdążyłem parę rzeczy wymienić i zaskoczyły mnie pozytywnie ceny części zwłaszcza tych z wyższej półki. A co do żywotności to z tego co słyszałem to w w211 na taxi najlepszy był 3.2 pali ponoć tyle co mniejsze V-ki a jest nie do zarypania natomiast o 200k słyszałem raczej kiepskie opinie. Co innego w 210 tam każda benzyna jest nie do zarypania patrzyłem na ceny 211 na ebay i niestety cena w Polsce jest niższa niż w DE więc do 30000 tys to chyba tylko jakiś przynajmniej delikatnie robiony egzemplarz. Co do 210 to też ciężko coś znaleść ale w okolicach 12-15 tyś można kupić już coś godnego uwagi. rr6 a sprzedajesz może ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis laptopów