Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 25 lip 2016, o 18:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 maja 2008, o 22:05 
Offline

Dołączył(a): 28 kwi 2008, o 21:19
Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz
witam, jaki polecacie silnik do okulara z lat 96-98 ? i jakie najczestsze sa z nimi problemy o ile jakies sa?? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2008, o 16:01 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2008, o 23:44
Posty: 45
Lokalizacja: Opole
2,5 D
2,5 TD :-)
2,9 TD :lol:
3,0 D :->
3,0 TD :-D

co do zalet to skorzystaj z opcji szukaj

_________________
W210 2,9 ex


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2008, o 21:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2008, o 08:49
Posty: 35
Lokalizacja: Lidzbark Warm
Ja posiadam okulara z końca 95 roku z silnikiem 3,0D i muszę powiedzieć, że dla mnie jest on wręcz idealny. Dlaczego? A no dlatego ze nie ma turbo, co uważam za duzą zaletę no i moc też ma odpowiednia. Nie ma problemów z wyprzedzaniem. No i spalanie jest Ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2008, o 23:38 
A ja bym Ci polecil 2.9TD;) zdaniem expertow ostatnio trwaly silnik mercedesa;)
Oczywiscie nie obrazam innych silnikow...ale ten jest dynamiczny i przy tym nie duzo pali:)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, o 08:16 
Offline
VIP

Dołączył(a): 20 lut 2008, o 21:11
Posty: 160
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Ja również mam 2.9TD i mogę powiedzieć, że mało spala (moc też wystarczającą) ale jak nie zależy tobie na małym spalaniu tylko na mocy to 3.0TD.

_________________
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, o 09:17 
Offline

Dołączył(a): 15 kwi 2008, o 14:31
Posty: 22
Lokalizacja: Pieniężno
uważam, że 2.9 td jest wystarczający do sprawnego i zarazem ekonomicznego przemieszczania się w każdych warunkach :mrgreen:

_________________
w210 2.9 td 1997r. Avantgarde


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, o 11:35 
Offline
Junior Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2008, o 21:19
Posty: 4008
Lokalizacja: Radom
Odezwali sie wszyscy, ktorzy maja 2.9 TD :-D a innymi jezdziliscie?

_________________
E 220 CDI '01 Elegance


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, o 14:01 
Offline
VIP

Dołączył(a): 20 lut 2008, o 21:11
Posty: 160
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Ja nie miałem okazji ;-)

_________________
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, o 14:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2008, o 01:09
Posty: 525
Lokalizacja: PL
kichcio napisał(a):
Odezwali sie wszyscy, ktorzy maja 2.9 TD a innymi jezdziliscie?


Wątpie kichcio, gdyby jeździli CDI np 2.7 lub najlepiej 3.2 z pewnościa by zmienili zdanie.

_________________
w210*2000r*Avantgarde*2.7CDI - SPRZEDANY :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, o 17:06 
Offline
VIP

Dołączył(a): 14 lut 2008, o 23:45
Posty: 252
Lokalizacja: Wieliczka
Ja jeździłem 2.2CDI, 2.9TD więc mam porównanie. Jeździłem też 400CDI w W220 i 168 :lol:
I nie ma co porównywać szczerze powiedziawszy: jeśli ktoś chce mieć bardzo dynamiczne auto to proponuję CDI, a jeśli wystarczy dość sprawne przemieszczanie się to 2.9 będzie ok.
Obydwa mało palą, a da się nimi przyśpieszać :-D
Niestety jeśli chodzi o usterki to jest już nieco inna sprawa: CDI wymagają jednak większych kosztów przy naprawie niż TD. Więc trzeba sobie teraz to przekalkulować.

_________________
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, o 22:44 
Offline
Junior Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2008, o 21:19
Posty: 4008
Lokalizacja: Radom
Budzy napisał(a):
Ja nie miałem okazji ;-)


no to jak mozesz komus pisac, ze bardzo dobrym wyborem bedzie dla niego silnik 2.9, podczas gdy innych po prostu nie znasz :roll:

_________________
E 220 CDI '01 Elegance


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, o 11:16 
Offline
VIP

Dołączył(a): 20 lut 2008, o 21:11
Posty: 160
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
kichcio wiadomo że jak posiadam 2.9TD z mocą 129KM i silnik ma przyzwoite osiągi (jak dla mnie) i małe spalanie, to jak ktoś chce większą moc to niech kupi 2.5TD 150KM lub 3.0TD 177KM lecz niestety ale spalanie w tych motorach jest większe. Nie trzeba ich posiadać żeby to wiedzieć poza tym jak mam odnośnik co do osiągów na przykładzie 2.9TD a pozostałe silniki są mocniejsze to wiadomo, że nie muszę nimi jeździć aby je polecać. Proste jak budowa cepa.

Co do wypowiedzi Luki79 to przeczytaj jakie było pytanie i nie pisz o CDi (wiadomo że mają lepszą dynamikę) oczywiście nimi nie jeździłem ;-)

Nie słyszałem aby w tych silnikach pojawiały się problemy. Odradzam silniki bez turbo, chyba że na taxi lub dla dziadka 60 i więcej lat (żart) :-D .

_________________
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, o 18:02 
Offline
Junior Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2008, o 21:19
Posty: 4008
Lokalizacja: Radom
Dlaczego 2.5TD ma palic wiecej niz 2.9TD? Z powodu wiekszej mocy?

Budzy, piszesz tak, jakby to sie tylko takie rzeczy liczyly, jak moc itp.
Kazdy samochod inaczej ta moc rozwija, wiec inaczej sie nim jezdzi.
Ja jezdzilem 2.2 CDI 125, 143, 280 CDI w W211, 3.0TD, 2.9TD i jakos nie szaleje za 2.9 tak jak niektorzy.

_________________
E 220 CDI '01 Elegance


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, o 18:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lut 2008, o 21:53
Posty: 330
Lokalizacja: Siedlce (WS)
2,9 ma trzy zalety , jest w miarę prosty, jeżdzi na tym co się wleje, i często występuje z manualną skrzynią. Więcej zalet nie widzę.

_________________
"Jako że nie mam o tym zielonego pojęcia , tym chętniej się wypowiem" S Tym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, o 19:02 
Offline
VIP

Dołączył(a): 14 lut 2008, o 23:45
Posty: 252
Lokalizacja: Wieliczka
Budzy napisał(a):
Luki79 to przeczytaj jakie było pytanie i nie pisz o CDi (wiadomo że mają lepszą dynamikę) oczywiście nimi nie jeździłem ;-)
Nie słyszałem aby w tych silnikach pojawiały się problemy

O CDI napisałem w odniesieniu do wypowiedzi EBO. Wiem, że w latach 96do98 nie było CDI, jeśli ci o to chodzi.
To dobrze, że nie jeżdżąc nimi wiesz że mają lepszą dynamikę :-) Jednakże chyba w takim razie jeszcze niewiele słyszałeś, skoro twierdzisz że w CDI nie pojawiały się problemy.. :roll:

_________________
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group