Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 26 wrz 2016, o 08:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 mar 2009, o 21:47 
Offline

Dołączył(a): 3 mar 2009, o 21:35
Posty: 5
Lokalizacja: WGM
Witam.
Na wstępie chciałbym się przywitać gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum.
Natomiast to do czego zmierzam to pytanie ile może kosztować wymiana uszczelki pod głowicą w mercedesie W210 E220 D z 1996 roku. Ostatnio zauważyłem u ojca wyciek z silnika, mechanik stwierdził że poszła uszczelka pod głowicą, a kosz jej wymiany to ponad 1000zł. Zdziwiło mnie to o tyle że jest pełno ofert sprzedaży uszczelek do tego modelu niemieckich firm w cenach od 200 do 300zł max. Więc chciał bym się zapytać czy robocizna za wymianę uszczelek to aż 700zł??
Proszę o konkretną odpowiedź, może któryś z użytkowników forum ma warsztat i orientuje się ile taka wymiana mogła by kosztować.
Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 4 mar 2009, o 19:55 przez Siedlak90, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3 mar 2009, o 21:57 
Offline
VIP

Dołączył(a): 8 gru 2008, o 09:19
Posty: 336
Lokalizacja: Gdańsk
podczas wymiany uszczelki często wymienia się jeszcze inne rzeczy dla spokoju więc 1000 jest możliwe

_________________
Jedyn zaleta przedniego napędu jest taka, że cofając masz tylny napęd

Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym - F.Nietzsche


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3 mar 2009, o 22:10 
Offline
Doradca VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2008, o 19:53
Posty: 7823
Lokalizacja: Sypialnia stolicy
Dlaczego tak drogo oto podpowiedź.Po zdjęciu głowicy należy oddać ją do splanowania
czyli wyrównania powierzchni.Należy oddać ją do sprawdzenia czy nie jest pęknięta.
Należy wymienić uszczelniacze zaworowe.Należy sprawdzić i ewentualnie wymienić przeszlifować i dotrzeć zawory.To samo dotyczy gniazd zaworowych w głowicy.Należy
sprawdzić sprężyny zaworowe.Należy wymienić śruby głowicy.Należy wymienić filtr oleju i olej.
Należy wymienić uszczelki pomocnicze np.kolektorów ssącego i wydechowego.Należy wymienić
płyn chłodniczy.I dalej należy,należy wszystkiego nie wymieniłem bo po co.Cała naprawa z
kontrolą wtrysków wymianą np. rozciągniętego łańcucha,jednego-dwóch zaworów, sięga czasem 4-5 tys. Ktoś kto podjął się tej operacji za tysiąc zł. jeżeli tylko będzie uczciwy
nic nie zarobi ,a prawdopodobnie zażąda na koniec dopłaty.

_________________
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękne Mercedes.
WDD1681331J939300
WDB2102261B135709

40 lat naprawiam "damy"
13 certyfikatów MB Stuttgart
.
Nie wszystkim jestem w stanie pomóc.
Niektórym nie, innych przegapię.
.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3 mar 2009, o 22:30 
Offline

Dołączył(a): 3 mar 2009, o 21:35
Posty: 5
Lokalizacja: WGM
W tej chwili doskonale rozumiem i doceniam to co Pan napisał, ale zawsze wolałem się upewnić zanim wstawił bym samochód do warsztatu. Ojciec przez wiele lat wstawiał samochód to tego samego mechanika i był z niego zadowolony, ale ostatnio wyciągał pieniądze za coś czego nie zrobił. Dla przykładu ojciec wstawił do niego samochód bo coś stukało w przednim zawieszeniu, mechanik podobno oddał cały wahacz do regeneracji ale usterka cały czas się powtarzała. Naprawa kosztowała 800zł, natomiast po wstawieniu do innego mechanika okazało się że wahacz w ogóle nie był ruszany a to co było do wymiany to końcówka drążka, a koszt naprawy to 145zł. Ale bogatszy o te doświadczenia postanowiłem dowiedzieć się czegoś od bardziej doświadczonych posiadaczy tego Mercedesa.
Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuje i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3 mar 2009, o 22:41 
Offline

Dołączył(a): 24 lut 2009, o 19:36
Posty: 68
Lokalizacja: WZ
Można taniej :lol: :lol: Książka "Sam naprawiam"+ uszczelka,klucze w dłoń i wymianiasz. Zaoszczędzisz i nikt cię nie oszuka!!!!Są Fachowcy i są Fachury (bez obrazy),każdy inaczej się ceni. Zapytaj w 2-uch innych warsztatach. Będzie rozbieżność :shock: :shock: :shock:

_________________
W210 E250td '98 a-garde


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3 mar 2009, o 22:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9247
Lokalizacja: Olsztyn
wszystko sprowadza sie gdzie bedziesz naprawial swoj samochod. w duzym serwisie w duzym miescie naturalnie policza wiecej niz w malym, a robota ta sama.

koszt uszczelki kolo 200zl do Twojego silnika, mozesz kupic ERLINGA, naprawde dobre zamienniki. do tego dochodzi koszt uszczelki pod pokrywe zaworow, kolo 50zl rowniez ERLINGA. uszczelke pod kolektor ssacy mozesz sobie darowac, jest metalowa i nic jej nie bedzie przy demonatazu. w dodatku silnik bez turbo nie ma takiego cisnienia.

glowice nalezy splanowac. samo planowanie to koszt 50-70zl i trwa chwile, ale zeby splanowac nalezy przygotowac do planowania. wyjac komory wstepne, zawory, wykrecic wtryski. a to juz koszt kolo 100-150zl w zaleznosci od roboty. zaworow nie trzeba docierac jezeli beda opisane i wlozone do tych samych gniazd. uszczelniacze zaworow wymienic tylko na oryginaly, jezeli sa uszkodzone lub silnik bierze olej. srub od glowicy nie musisz kupowac nowych, jezeli to pierwszy demontaz glowicy.

no i robocizna w granicach 300-400zl max.

razem po szybkiej kalkulacji okolo 700-900zl i to jest normalna cena przy oszczednosciach, ktore napisalem. czyli te 1000zl ze wszystkim to nie tak duzo.

_________________
PARTS.MBCLUB.PL CENNIK 2015 | STAR DIAGNOSIS C3/C4 | NAPRAWA | XENTRY


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3 mar 2009, o 23:09 
Offline
Doradca VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2008, o 19:53
Posty: 7823
Lokalizacja: Sypialnia stolicy
To 96 rok przebieg minimum 260-300 zawory w 100% wypalone itd.

_________________
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękne Mercedes.
WDD1681331J939300
WDB2102261B135709

40 lat naprawiam "damy"
13 certyfikatów MB Stuttgart
.
Nie wszystkim jestem w stanie pomóc.
Niektórym nie, innych przegapię.
.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3 mar 2009, o 23:55 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9247
Lokalizacja: Olsztyn
koszty moga sie wahac, po zdjeciu glowicy wszystko sie okaze.

_________________
PARTS.MBCLUB.PL CENNIK 2015 | STAR DIAGNOSIS C3/C4 | NAPRAWA | XENTRY


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2009, o 00:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2008, o 18:59
Posty: 3731
Lokalizacja: Przemyśl
I pamiętaj aby ci nowe świeczki wkręcili na jakiej paście wysokotemp. Hej!

_________________
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2009, o 19:49 
Offline
VIP

Dołączył(a): 14 paź 2008, o 19:02
Posty: 180
Lokalizacja: LZA
po co?

_________________
WDB2100171A2223..
2.9 TD, AUTOMAT 722.6, ELEGANCE (96r)Pierwszy mój samochód którego VIN znam na pamięć..
-Suzuki Vitara 4x4 1.6 16v LPG
-124 2.0 LPG, (87r)
-Vito 2.2 CDI, (0.1r)
-WSK 125x2
-M 72, MT 9


Ostatnio edytowano 4 sty 2011, o 11:58 przez dzahym, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2009, o 19:56 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9247
Lokalizacja: Olsztyn
zmienilem Ci nazwe tematu troche.

ps. nie pisz wielkimi literami.

_________________
PARTS.MBCLUB.PL CENNIK 2015 | STAR DIAGNOSIS C3/C4 | NAPRAWA | XENTRY


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2009, o 20:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lut 2008, o 17:55
Posty: 867
Lokalizacja: Puławy
baca napisał(a):
I pamiętaj aby ci nowe świeczki wkręcili na jakiej paście wysokotemp. Hej!


Mozesz powiedziec, po [cenzura] wymieniac swiece zarowe :?:

fabek: pisz normalnie do czlowieka.

_________________
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex


Ostatnio edytowano 4 mar 2009, o 22:04 przez trocin, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2009, o 06:54 
Offline
VIP

Dołączył(a): 8 gru 2008, o 09:19
Posty: 336
Lokalizacja: Gdańsk
Master napisał(a):
Można taniej :lol: :lol: Książka "Sam naprawiam"+ uszczelka,klucze w dłoń i wymianiasz. Zaoszczędzisz i nikt cię nie oszuka!!!!Są Fachowcy i są Fachury (bez obrazy),każdy inaczej się ceni. Zapytaj w 2-uch innych warsztatach. Będzie rozbieżność :shock: :shock: :shock:


Żeby Wymienić uszczelkę głowicy na same narzędzia wydałby 1000 zł ;-)

[ Dodano: 2009-03-05, 06:58 ]
fabek napisał(a):
uszczelke pod kolektor ssacy mozesz sobie darowac, jest metalowa i nic jej nie bedzie przy demonatazu.


Kolektor ssący jest uszczelniany oringami ;-)

fabek napisał(a):
srub od glowicy nie musisz kupowac nowych, jezeli to pierwszy demontaz glowicy.


Śruby powinno się jednak wymienić zwłaszcza w Diesel-u


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2009, o 09:03 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9247
Lokalizacja: Olsztyn
lysyzlota napisał(a):
Kolektor ssący jest uszczelniany oringami


tak zgadzam sie jezeli chodzi o 2.2 diesel. uszczelki kolo 6zl x 4szt.

lysyzlota napisał(a):
Śruby powinno się jednak wymienić zwłaszcza w Diesel-u


dlugosc kazdej sruby nalezy zmierzyc suwmiarka i porownac z danymi fabrycznymi. jezeli nie sa przeciagniete mozna montowac. ot filozofia.

_________________
PARTS.MBCLUB.PL CENNIK 2015 | STAR DIAGNOSIS C3/C4 | NAPRAWA | XENTRY


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2009, o 09:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2008, o 18:59
Posty: 3731
Lokalizacja: Przemyśl
trocin napisał(a):
Mozesz powiedziec, po [cenzura] wymieniac swiece zarowe
--a po to, że jak masz wszystko na stole to operacja ta to pikuś.A naczytałem sie tutaj jakie to radosne jak przy wykręcaniu jedna sie urwie. Ile kosztują świeczki??? Przy takiej rozpierdusze to ja bym zrobił.
A jakby mi żal tyłek ściskał to przynajmniej te stare bym wykręcił , oczyścił ,przesmarował jakim smalcem termicznym, gwinty poprawił i skręcił. Wówczas przy następnym de montarzu było by łatwiej. Hej!

[ Dodano: 2009-03-05, 09:05 ]
fabek napisał(a):
dlugosc kazdej sruby nalezy zmierzyc suwmiarka i porownac z danymi fabrycznymi. jezeli nie sa przeciagniete mozna montowac. ot filozofia.
--a co piszą w Piśmie Świętym nt. temat???
Urwała sie komu taka śrubka??
Hej!

_________________
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group