Do jakiej felgi ta sruba ?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
To albo zmień felgi albo odżałuj i kup... te zamienniki w IC wyglądają beznadziejne, a w oryginałach można ładnie wypolerować czoła łbów i jest błysk do felunku...Grzechoo pisze:ASO Mercedes: 14,63 szt !! (ta z odsadzeniem)
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
fabek taka jak po lewej mam do swoich 8mio dziurowców w 190tce, a do 15 dziurowców mam te po prawej.fabek pisze:w tych felgach śruby są głęboko osadzone, dlatego zastosowano wydłużone, bo nie byłoby jak klucza wsadzić.
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
Sluchajcie - na osi przod mam takie z odsadzeniem. Na tyl - takie dziwne bez odsadzenia (nie mialem suwmiarki) to sruby ze zdjecia za 6.30 pln.wasiliew pisze:A dlaczego nie można dać zwykłych śrub? Tych nie przedłużonych? Dlaczego klucz ma nie wejść? Tam jest jakieś zwężenie?
Dla wyjasnienia: chcialem dokupic takie z lbem odsadzonym poniewaz zmieniajac u gumiarza opony po zimie na lato: ten g*** albo mi ukradl albo nie wiem pourywal sruby na tylnej osi.
Zorientowalem sie juz grubo po czasie a jadac do niego pytajac sie co sie stalo ze srubami oryginalnymy - gosc dostal zacmy umyslowej - "Paaaaaanie tak bylo".
Ok. Ale temat nie o tym. szkoda slow.
Teraz gdy zmienilem z lata na zime okazalo sie ze te "odsadzone" poprzekrecaly sie o kilka stopni (tzn leb odchylil sie od gwintu o kilka stopni - przyczyna prawdopodobnie byla za duza sila przykrecenia srub)
O dziwo te krotsze sa ok. Zlego dobrego zakonczenie.
Dlatego postanowilem dokupic krotkie i zastapic te dlugie. Poprostu nigdzie oprocz ASO nie ma takich srub.
Fabek pisal ze co jakis tylko czas sa na alledrogo. Nie chce kusic losu i czekac na niepotrzebna awarie. Szczegolnie po ciemku ;-)
Co do klucza to i jedne i drugie odkrecam i dokrecam. Poprostu jedna jest na wierzchu (rowno z felga) tylnie kapke w feldze.
Wyglad pol bidy. Chodzi o bezpieczenstwo.
a w lato zdarzalo sie przekroczyc predkosc z "2" z przodku...
Choc przejezdzilem lato (odpukac w niemalowane) po odkreceniu krotkie sruby sa ok. Dlatego wlasnie zdecydowalem sie na zakup krotkich. Choc nie ukrywam ze dla zachowania oryginalu chcialem dokupic z odsadzeniem.
No ale coz: jak sie nie ma co sie lubi ...
a w lato zdarzalo sie przekroczyc predkosc z "2" z przodku...
Choc przejezdzilem lato (odpukac w niemalowane) po odkreceniu krotkie sruby sa ok. Dlatego wlasnie zdecydowalem sie na zakup krotkich. Choc nie ukrywam ze dla zachowania oryginalu chcialem dokupic z odsadzeniem.
No ale coz: jak sie nie ma co sie lubi ...
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Byłym w Mercedesie na ul. Daimlera, i te długie śruby które są na zdjęciu nie są już produkowane i nie ma ich w ofercie sprzedarzy.fabek pisze:w tych felgach śruby są głęboko osadzone, dlatego zastosowano wydłużone, bo nie byłoby jak klucza wsadzić.
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM
Renault Fluence 1,6 110KM
śmiało mogę powiedzieć, że śruby za mocno dokręcone i na 99% ukrecą się, bo stal jest już osłabiona. brachu przerabiałem ten temat przed wakacjami, bo taką śrubę ukręciłem, po tym jak głupek-mechanik dokręcił mi ją na pałe albo przez rurkę. żeby rozwiercić śrubę o twardości 10.9 musiałem kupić super twarde wiertła, które kosztują krocie.Grzechoo pisze:Teraz gdy zmienilem z lata na zime okazalo sie ze te "odsadzone" poprzekrecaly sie o kilka stopni (tzn leb odchylil sie od gwintu o kilka stopni - przyczyna prawdopodobnie byla za duza sila przykrecenia srub)
[ Dodano: 2010-11-03, 22:44 ]
widziałem teraz zamiast tych z głęboko osadzonym łbem, takie z wydłużonym łbem na klucz.tomeks215 pisze:Byłym w Mercedesie na ul. Daimlera, i te długie śruby które są na zdjęciu nie są już produkowane i nie ma ich w ofercie sprzedarzy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości