Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 12 lut 2016, o 18:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 cze 2010, o 18:32 
Tak jak napisał poprzednik , kluczyk mógł się skończyć ,co nie oznacza że się zepsuł , a świadczyć może o tym że wyczerpał się limit generowanych kodów ... było o tym na forum .


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 22 cze 2010, o 19:24 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2008, o 10:16
Posty: 2131
Lokalizacja: Lublin, PL
roberts150 napisał(a):
kluczyk mógł się skończyć ,co nie oznacza że się zepsuł

To byłby taki pierwszy chyba, potwierdzony przypadek... :mrgreen:

_________________
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 22 cze 2010, o 21:01 
jjankiello napisał(a):
roberts150 napisał(a):
kluczyk mógł się skończyć ,co nie oznacza że się zepsuł

To byłby taki pierwszy chyba, potwierdzony przypadek... :mrgreen:



Rozwiń myśl proszę . Swego czasu było kilka tematów , w których autorzy twierdzili że rybka ma ograniczoną ilość możliwości generowania kodu . Tak to zapamiętałem , jeżeli coś pokręciłem ... sorry !


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 22 cze 2010, o 22:17 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2008, o 10:16
Posty: 2131
Lokalizacja: Lublin, PL
Sam o tym pisałem, pisał kol. noc i kol. Gerri również... Tych kodów jest zaprogramowane jakieś 200-300 tysięcy. Sam policz ile razy dziennie musiałbyś odpalać auto, żeby to wyczerpać w rozsądnym czasie eksploatacji auta...

Jak na razie nikt nie napisał nic więcej prócz podejrzeń o "skończenie się kluczyka"...

_________________
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2010, o 13:43 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2008, o 20:38
Posty: 697
Lokalizacja: Bolesławiec
Z niektórych postów wnioskuję iż można wziąć jakiś klucz, wsadzić go do stacyjki i zakodować... Czy ten klucz musi pochodzić z danego auta, czy może to być jakiś inny lub nowy?

A i jeszcze jedno pytanie, u mnie klucz czasem nie domaga i dlatego chciałbym się spytać czy jakbym kupił jakiś używany drugi i przełożył z niego samą szufladkę z bateriami to będzie działać w moim aucie czy te schowane płytki także trzeba byłoby przełożyć?

_________________
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2010, o 21:21 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2008, o 10:16
Posty: 2131
Lokalizacja: Lublin, PL
michal55yh napisał(a):
wnioskuję iż można wziąć jakiś klucz, wsadzić go do stacyjki i zakodować...

Nie tak do końca. Klucz stanowi nierozłączny komplet razem ze stacyjką i komputerem silnika, z którym wymieniana jest kodowana informacja wzajemnie identyfikująca te trzy elementy. Informacja kodowana jest właśnie jednym z tych tysięcy kodów. Za każdym razem innym.
Każdy komplet klucz-stacyjka-komputer ma zafiksowany inny zestaw kodów, przy czym nie musi być to zupełnie inny zestaw 200tys kodów - wystarczy, że będzie zaprogramowana inna kolejność ich wykorzystania...
michal55yh napisał(a):
... czy jakbym kupił jakiś używany drugi i przełożył z niego samą szufladkę z bateriami to będzie działać w moim aucie czy te schowane płytki także trzeba byłoby przełożyć?

A co mają baterie do identyfikacji klucza :?: To tak, jakbyś zamienił zasilacz w komputerze na inny albo i nawet sam kabel sieciowy. Będzie działać... ;-)

_________________
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2010, o 22:57 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2008, o 20:38
Posty: 697
Lokalizacja: Bolesławiec
Ubzdurało mi się że w szufladce z bateriami jest także jakiś układ który generuje kody i ma jakąś pamięć :oops:
Myślałem o wymianie kluczyka ale wychodzi na to że bez kosztownych procesów się nie obędzie przy tej operacji...

_________________
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2010, o 23:33 
jjankiello napisał(a):
Sam o tym pisałem, pisał kol. noc i kol. Gerri również... Tych kodów jest zaprogramowane jakieś 200-300 tysięcy. Sam policz ile razy dziennie musiałbyś odpalać auto, żeby to wyczerpać w rozsądnym czasie eksploatacji auta...

Jak na razie nikt nie napisał nic więcej prócz podejrzeń o "skończenie się kluczyka"...


Zakładamy 200-tyś ....
Przeciętna niemiecka taksówka korporacyjna klepie pewnie z 50 kursów na dobę !
W skali miesiąca to 1500 , rocznie wychodzi 18 tyś , więc po około10-ciu latach mamy prawie tą normę :mrgreen: , ile brakuje do tych twoich 200 tyś ?
Jak na razie nikt nie napisał nic więcej prócz podejrzeń, i głupowatych domniemań dotyczących kluczyka typu rybka , niestety nikt nie oświecił nas faktami !


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2010, o 06:12 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2009, o 13:34
Posty: 1865
Lokalizacja: Warszawa
Rozmawialem z kol Noc i niestety u niego ponoc na SD nie mozna sprawdzic mojego rocznika i odeslal mnie na ul. Romera w Wawie. Ponoc u nich mozna sprawdzic czy kluczyk sie skonczyl. Jak sie wkoncu zbiore w sobie i tam pojade to zapodam jakis wydruk czy info :mrgreen:

_________________
Obrazek
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 cze 2010, o 12:03 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2008, o 10:16
Posty: 2131
Lokalizacja: Lublin, PL
roberts150 napisał(a):
Przeciętna niemiecka taksówka korporacyjna klepie pewnie z 50 kursów na dobę !
W skali miesiąca to 1500

Pod warunkiem, że za każdym kursem następuje wyjęcie kluczyka ze stacyjki. Póki on tam siedzi, immo jest wyłączony i do autoryzacji rozruchu nie jest konieczny żaden nowy kod... :idea:
ZGi napisał(a):
Jak sie wkoncu zbiore w sobie i tam pojade to zapodam jakis wydruk czy info

I nareszcie coć będzie wiadomo...

_________________
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2010, o 14:36 
Offline

Dołączył(a): 20 gru 2009, o 19:21
Posty: 37
Lokalizacja: szczecin
Witam. Jednak padł mi kluczyk i zamówiłem nowy w serwisie w Schwedt. Zamówienie złożyłem w poniedziałek,a już w środę rano był do odebrania w serwisie. Chciałem stary wzór kluczyka, ale niestety robia tylko nowy wzór. Kosztuje 220 euro bez tego wysuwanego bagnetu. Za ten kluczyk trzeba dodatkowo zapłacić 30 euro. To tak dla wiadomości. Pozdrawiam

_________________
W210 e250td elegance 99'


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2010, o 21:57 
Offline

Dołączył(a): 31 lip 2008, o 15:37
Posty: 164
Lokalizacja: Słupsk
Witam szanownych kolegow. U mnie dzisiaj pojawił się problem z kluczykiem. otóż po próbie otworzenia auta nic się nie działo, zauważyłem ze nie pali się dioda na kluczyku. po rozmontowaniu i przeczyszczeniu patrze - świeci sie. podchodzę do auta, otwiertam, samochód sie otworzył, zamknął i mrugał cały czas kierunkami, po ponownym otwarciu i wczytaniu do stacyjki przestał mrugać, wczytał i odpalił bez problemu, po zamknieciu znowu mrugał kierunkami. (dodam ze jak siedziałem w środku to sam sie zamknął). dopiero po przytrzymaniu przycisku zamknij przestał mrugać. poszedłem do domu i widzę ze dioda mruga na pilocie. mrugała tak z pół godziny i zgasła. pomyślałem sobie że baterie padają i wymieniłem...a tu zonk, samochód nie reaguje na przyciski otwierania/zamykania, dioda nie mruga na pilocie.(oczywiście wczytuje kluczyk do stacyjki) co to moze być?? jakieś propozycje?? z góry dziękuje

_________________
E 200 CDI sedan Automat 99r Po Lifcie
W124 91r 2,5 D Automat - sprzedany:(
jeep grand cherokee ZJ 94r 4,0 Benzyna
Renault Laguna 02r 2.2 dci Initiale Paris


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2010, o 23:59 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2008, o 10:16
Posty: 2131
Lokalizacja: Lublin, PL
Masz tylko jeden kluczyk :?:
Ew. drugi działa tak samo :?:

_________________
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2010, o 18:52 
Offline

Dołączył(a): 31 lip 2008, o 15:37
Posty: 164
Lokalizacja: Słupsk
no problem w tym że drugiego nie mogę znaleźć...

_________________
E 200 CDI sedan Automat 99r Po Lifcie
W124 91r 2,5 D Automat - sprzedany:(
jeep grand cherokee ZJ 94r 4,0 Benzyna
Renault Laguna 02r 2.2 dci Initiale Paris


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lip 2010, o 20:57 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2009, o 07:46
Posty: 3903
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce
MichalZSlupsk napisał(a):
pomyślałem sobie że baterie padają i wymieniłem...a tu zonk, samochód nie reaguje na przyciski otwierania/zamykania, dioda nie mruga na pilocie.(oczywiście wczytuje kluczyk do stacyjki)
Dobrze włożyłeś baterie? Kupiłeś odpowiednie? To są dziwne pytania, ale czasem warto je zadać ;-)

Auto odpala bez sprawnych baterii w pilocie.

_________________
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group