Dołączył(a): 29 sty 2009, o 18:51 Posty: 778 Lokalizacja: Konin
U mnie przyczyną bicia przy hamowaniu były wytarte klocki i tylne tarcze. Zamówiłem cały zestaw ATE jutro bedą. Na tyle nie występują czujniki z tego co sie doczytałem??
_________________ Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Dołączył(a): 7 wrz 2010, o 08:49 Posty: 568 Lokalizacja: Wrocław/Lubawka
Wymiana pomogła ?
_________________ W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
Dołączył(a): 20 kwi 2011, o 12:29 Posty: 425 Lokalizacja: Poznań
Witam wyskakuję mi znany błąd "BRAKE LINING WEAR VISIT WORKSHOP!" zaraz po odpalaniu (nie dotykam hamulca). Klocki są OK ! czy jak odepnę czujnik i wsadzę zworkę np. spinacz aby sprawdzić który czujnik jest uszkodzony to powinna być cisza ?
_________________ W210 E220 CDI 00' AVANTGARDE sedan with automatic transmission in color Tansanitblau (359)
Dołączył(a): 23 kwi 2015, o 21:13 Posty: 147 Lokalizacja: Polkowice
Koledzy pytanie do was jako do bardziej doświadczonych w temacie.
Zmieniam tarcze i klocki na komplet ATE w swojej gwieździe, czy czujnik zużycia należy dokupić osobno czy przekłada się obecny? Dodam, że tarcze to przód 330mm a tył 300mm. Klocki które dobrał mi zaprzyjaźniony sklep nie posiadają żadnych czujników.
Dołączył(a): 15 paź 2012, o 20:42 Posty: 566 Lokalizacja: Rokitki
Witam Po 4 latach użytkowania auta po raz pierwszy dzisiaj otrzymałem komunikat o zużytych klockach hamulcowych . Czy odpuścić sobie wymianę ich na jakieś jeszcze 2000 km które muszę zrobić , czy wymienić bezwzględnie już teraz ? Jaki klocki kupić ? Myślałem o Zimmermanach
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników