syczy
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
syczy
Ponownie zakladam ten temat, i mam nadzieje, ze mi go nie usuna.
W moim aucie syczy z nawiewu od strony kierowcy. Klime nabilem i ciagle to samo.
Syczec przestaje wtedy gdy dodaje gazu. Dziwne?? Moze ktos wie co to moze byc.
W moim aucie syczy z nawiewu od strony kierowcy. Klime nabilem i ciagle to samo.
Syczec przestaje wtedy gdy dodaje gazu. Dziwne?? Moze ktos wie co to moze byc.
od duzej pojemnosci jest lepsza, jeszcze wieksza pojemnosc
WDB2100651A507340
WDB2100651A507340
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Może sprężarka.
Ogulnie nie spotkałem sie z takim problemem. :-)
Ogulnie nie spotkałem sie z takim problemem. :-)
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
to zależy jak szczelność jest sprawdzana. są dwie metody:
1. na wysokie ciśnienie, (azot) - wtedy podbija się do ciśnienia podobnego do tego który osiąga układ w czasie pracy. Metoda nie zawsze skuteczna, bo gdy chłodnica klimy znajduje się w aucie, nie można tam wprowadzić zbyt wysokiego ciśnienia. a gdy jest jakaś niewielka nieszczelność - to ona może wyjść dopiero przy wyższym ciśnieniu
2. czynnik chłodzący + barwnik. nabijamy i obserwujemy czy widać zabarwienia (UV)
1. na wysokie ciśnienie, (azot) - wtedy podbija się do ciśnienia podobnego do tego który osiąga układ w czasie pracy. Metoda nie zawsze skuteczna, bo gdy chłodnica klimy znajduje się w aucie, nie można tam wprowadzić zbyt wysokiego ciśnienia. a gdy jest jakaś niewielka nieszczelność - to ona może wyjść dopiero przy wyższym ciśnieniu
2. czynnik chłodzący + barwnik. nabijamy i obserwujemy czy widać zabarwienia (UV)
s210 290td
WDB2102171A731406
WDB2102171A731406
Re: syczy
Ja usunąłem twój post. Dlaczego nie możesz się odrobinę wysilić aby nazwać po ludzku ten temat. Rozumiem ,że ty z przyjemnością używał byś wyszukiwarki gdyby wszystkie tematy na forum nazywały się , syczy, piszczy, stuka, puka, dudni, dzwoni i Bóg jeden wie co jeszcze ....... . Popraw nazwę tego tematu !!!!lukasz_f pisze:Ponownie zakladam ten temat, i mam nadzieje, ze mi go nie usuna.
W moim aucie syczy z nawiewu od strony kierowcy. Klime nabilem i ciagle to samo.
Syczec przestaje wtedy gdy dodaje gazu. Dziwne?? Moze ktos wie co to moze byc.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
syczy ? ok rozumiem , ale teraz ... jak by była nieszczelna w momenscie by pzrestała syczec , mam na mysli na drugi dzien , a u kolegi jest zapewne tak , ze juz jezdzi tydzien i syczy - wiec nie ma mowy o nieszczelnosci .
chyba , ze nieszczelnosc jest tak mała , ze maszyna jej nie wyłapie , ale po 3 miesiacach układ pzrestanie miec cisnienia roboczego , tak jest np u mojego syna w BMW e-36 ale to nie powinno miec skutu w postaci syczenia .
i jeszcze . moja klimatyzacja działała wzorcowo w MB , ale postanowiłem ją pzrejrzec , wiec wypompowanie gazu brak około jak maszyna zmierzyła 250 gram czynnika , wypompowanie oleju i wpompowanie nowego 20 gram i czynnika 1000 gram , zmierzenie cisnienia sprezania kompresora - jak okreslił obsługujacy maszynę - nowy !! :mrgreen: i jezdze , ale kurde bedle , przed tem nie słyszałem ze klima mi chodzi , a tylko czułem ze z kratek leci zimno , po tej operacji mam odgłos słuchowy ktory powoduje ze słysze , ze klima pracuje - co jest ?? mają jakis hujowy gaz czy co ?
wczesniej - po zalaczeniu klimy jak chcialem sprawdzic czy pracuje poprawnie , otwierałem maske i patrzylem czy kreci sie kompresor i czy rurka robi sie zimna , teraz po prostu słysze ze sie cos załaczyło i pracuje , juz nie musze zagladac pod maske - ktos wie o co chodzi ? oczywiscie nie jest to jakis tam chałas , ale po prostu słysze prace układu , a nie słyszałem
chyba , ze nieszczelnosc jest tak mała , ze maszyna jej nie wyłapie , ale po 3 miesiacach układ pzrestanie miec cisnienia roboczego , tak jest np u mojego syna w BMW e-36 ale to nie powinno miec skutu w postaci syczenia .
i jeszcze . moja klimatyzacja działała wzorcowo w MB , ale postanowiłem ją pzrejrzec , wiec wypompowanie gazu brak około jak maszyna zmierzyła 250 gram czynnika , wypompowanie oleju i wpompowanie nowego 20 gram i czynnika 1000 gram , zmierzenie cisnienia sprezania kompresora - jak okreslił obsługujacy maszynę - nowy !! :mrgreen: i jezdze , ale kurde bedle , przed tem nie słyszałem ze klima mi chodzi , a tylko czułem ze z kratek leci zimno , po tej operacji mam odgłos słuchowy ktory powoduje ze słysze , ze klima pracuje - co jest ?? mają jakis hujowy gaz czy co ?
wczesniej - po zalaczeniu klimy jak chcialem sprawdzic czy pracuje poprawnie , otwierałem maske i patrzylem czy kreci sie kompresor i czy rurka robi sie zimna , teraz po prostu słysze ze sie cos załaczyło i pracuje , juz nie musze zagladac pod maske - ktos wie o co chodzi ? oczywiscie nie jest to jakis tam chałas , ale po prostu słysze prace układu , a nie słyszałem
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
Witam
Może paru się będzie śmiać, ale kiedy ja kupiłem swoje oko też słyszałem dochodzący syk z lewej strony deski. Z okolic lewego nawiewu i głośnika na desce. Dodatkowo zauważyłem że nie działa pozycjonowanie świateł. Bez względu na pozycję na przełączniku, chociaż w pozycji 3 syk był mniej zauważalny a najmocniej syczało na 0. Po dokładnym przejrzeniu układu ustawiania wysokości świecenia reflektorów okazało się że przewód doprowadzający podciśnienie do prawego reflektora był odłączony. Po podpięciu go syk zniknął, reflektory zmieniają wysokość świecenia. Tak więc może u ciebie jest podobnie, bardzo łatwo jest coś odłączyć chociażby podczas wymiany żarówki. Pozdrawiam i współczuje bo nie ma nic bardziej irytującego niż jakieś dźwięki których nie powinno być.
Może paru się będzie śmiać, ale kiedy ja kupiłem swoje oko też słyszałem dochodzący syk z lewej strony deski. Z okolic lewego nawiewu i głośnika na desce. Dodatkowo zauważyłem że nie działa pozycjonowanie świateł. Bez względu na pozycję na przełączniku, chociaż w pozycji 3 syk był mniej zauważalny a najmocniej syczało na 0. Po dokładnym przejrzeniu układu ustawiania wysokości świecenia reflektorów okazało się że przewód doprowadzający podciśnienie do prawego reflektora był odłączony. Po podpięciu go syk zniknął, reflektory zmieniają wysokość świecenia. Tak więc może u ciebie jest podobnie, bardzo łatwo jest coś odłączyć chociażby podczas wymiany żarówki. Pozdrawiam i współczuje bo nie ma nic bardziej irytującego niż jakieś dźwięki których nie powinno być.
-
- Posty: 198
- Rejestracja: 16 cze 2010, o 08:34
- Lokalizacja: Kraków
Re: syczy
Było o tym już na forum.Syczenie z kratek nawiewowych to zbyt mała ilość czynnika albo uszkodzony zawór rozprężny.Chyba,że syczenie nie ustaje nawet po wyłączeniu klimatyzacji,wtedy możliwe,że któryś wąż od podciśnienia od klap nawiewu się uszkodził i syczy,a jak wiadomo podciśnienie zależne jest od obrotów silnika(a coś tam o dodawaniu gazu mówiłeś).Jeśli masz climatronic to przytrzymaj na włączonym zapłonie przycisk REST przez 5s i sprawdź jakie masz ciśnienie w układzie klimatyzacji-pozycja 7.Sprawdź też czy syczenie ustaje po wyłączeniu klimy.Zrób test klap,który przedstawił kolega noc viewtopic.php?t=6225&postdays=0&postord ... 2b553a8293lukasz_f pisze:Ponownie zakladam ten temat, i mam nadzieje, ze mi go nie usuna.
W moim aucie syczy z nawiewu od strony kierowcy. Klime nabilem i ciagle to samo.
Syczec przestaje wtedy gdy dodaje gazu. Dziwne?? Moze ktos wie co to moze byc.
Test pomoże sprawdzić czy wszystkie klapy działają prawidłowo,jeśli nie to znaczy,że wąż od podciśnienia.
Mogłem kupić samochód ale kupiłem mercedesa...
W210 e320 95 r. R6 (m104)
VIN: WDB2100551A043171
W210 e320 95 r. R6 (m104)
VIN: WDB2100551A043171
Witam. Odgrzewam schaba, ale może ktoś szuka podobnej odpowiedzi na pytanie.
Objawy jak w temacie. Przestaje syczeć po wyłączeniu klimy (nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ale niekoniecznie w sekundę po wyłączeniu, tylko np. po kilkunastu sek. czy pół minuty, ale przestaje). Klimy nie nabijałem od 2 lat.
Pewnie jest to kwestia nabicia. Ale jak się upewnić, czy to nie zawór, żeby 2 razy nie nabijać (rozumiem, że przed ewentualną wymianą zaworu trzeba upuścić świeżo nabity czynnik i nawet jeśli był pełen zapłacić ponownie za samą usługę upuszczenia/nabicia) ?
Objawy jak w temacie. Przestaje syczeć po wyłączeniu klimy (nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ale niekoniecznie w sekundę po wyłączeniu, tylko np. po kilkunastu sek. czy pół minuty, ale przestaje). Klimy nie nabijałem od 2 lat.
Pewnie jest to kwestia nabicia. Ale jak się upewnić, czy to nie zawór, żeby 2 razy nie nabijać (rozumiem, że przed ewentualną wymianą zaworu trzeba upuścić świeżo nabity czynnik i nawet jeśli był pełen zapłacić ponownie za samą usługę upuszczenia/nabicia) ?
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Kakadu: wybacz, że nie napisałem, ale przypuszczam, że o ile istnieje rozróżnienie objawów, to dla obu wersji klimy byłoby takie samo. Jest KLA, ale jeśli np. walnięty jest zawór przy jednoczesnym braku ciśnienia, to ten test nie rozwiąże problemu. Poza tym wiem jak sprawdzić ciśnienie, ale nie wiem jak sprawdzić czy zawór jest ok. Tak czy siak dzięki
toni: Napisałem, że Skątowni. Czy ja prosiłem, żeby mi coś polecić? czytaj ze zrozumieniem x2. Nie pisze się w czyjejś obecności w trzeciej osobie. I nie "mu" szczylu, mógbym być twoim ojcem.
toni: Napisałem, że Skątowni. Czy ja prosiłem, żeby mi coś polecić? czytaj ze zrozumieniem x2. Nie pisze się w czyjejś obecności w trzeciej osobie. I nie "mu" szczylu, mógbym być twoim ojcem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości