Elektrozawory

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
motorek4612
Posty: 132
Rejestracja: 4 kwie 2016, o 17:59
Lokalizacja: ZCH

Re: Elektrozawory

Post autor: motorek4612 »

hammond24 pisze: czy ona ma pracować cały czas


tak,czy siak,patroszysz pół auta.

YYYY sorki za głupie pytanie, rozumiem ze nie obędzie się bez zwalania deski rozdzielczej, a temat klapy? to który przewód je zasila i gdzie się znajduje?
Człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce.
paputek11
Posty: 670
Rejestracja: 6 maja 2008, o 10:33
Lokalizacja: jaworzno

Re: Elektrozawory

Post autor: paputek11 »

mam pytanie czy elektrozawory z benzyny podejdą do diesla?
w210 2,5 d 1996 r. avangarde
VIN WDB2100101A097747
PawelS210
Posty: 3
Rejestracja: 12 kwie 2017, o 06:23
Lokalizacja: Augsburg / Niemcy

Re: Elektrozawory

Post autor: PawelS210 »

Witam.

Po znacznej ilosci godzin spedzonych z miernikiem i wkretakiem stwierdzilem ze ucieklo mi zasilanie dodatnie z przewodu sterujacego zaworami. Stawiam na awarie panelu sterowania ale zastanawia mnie czy na chwile obecna jest konieczna jego wymiana czy moze wystarczy podac "plus" z zewnatrz zabezpieczony 10 A bezpiecznikiem... Napiszcie prosze o swoich doswiadczeniach bo puki co walcze ze znalezieniem usterki a kupic wszystko i wymienic to nie sztuka.



po dniu testowania klimy stwierdzam ze dziala wiec moja prowizorke udoskonale i zamontuje profesjonalnie. :zalamany: bo tera to wyglada jak od mistrza druciarstwa :zawstydzony:
Moje auto :

siwa (744) S210 E240 Classic 97' (125KW + podtlenek LPG)
305 tys. km przebiegu.

WDB2102611A575852
grzes0209
Posty: 2
Rejestracja: 24 lis 2017, o 16:20

Re: Elektrozawory

Post autor: grzes0209 »

chcę opisać swój problem jestem nowy więc jeżeli zły dział proszę o przeniesienie :)
a wiec sprawa wygląda tak
mam CLk w208 czyli okular z krótką dupą:)silnik 2.0 b+g z klimatyzacją
problem polega na tym że ogrzewanie szwankuje tzn. gdy mam ustawione na maxa ciepło to od strony kierowcy wszystko gra ale po stronie pasażera przez chwile- czasem dłuższą lub krótszą leci gorąc i po czasie zaczyna dmuchać zimnym {letnim}powietrzem aż w końcu praktycznie wogle nie czuć mocnego podmuchu, z tego co zauważyłem to gorąc leci do póki sam nie złapie pełnej temperatury jakieś 80st elektrozawory czyściłem 3 razy i nawet zakupiłem drugie bo myślałem że czyszczenie po prostu nie pomogło i dalej ten sam efekt:{ po zdjęciu wtyczki z elektrozaworów wszystko działa jak trzeba tzn. grzeje ciepłym po obu str. samochodu przez cały czas (bo zimnym nie będzie),kolejna sprawa jaką zauważyłem to że jak zaczyna już dmuchać chłodniejszym powietrzem to jak złapie za elektrozawór bądż wąż to czuć w łapie jakby zawór sie załączał(po prostu pyka co jakieś 2 sekundy) i oczywiście rurka robi się chłodna
proszę o pomoc i jakieś sugestie
druga sprawa elektrozawory się nagrzewają dość mocno że cięzko dłuższą chwile trzymać je w łapie czy tak powinno być? na krótko elektrozawory po wyciągnieciou pracują normalnie tzn pykają jak wkładam wtyczkę i wyciągam
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości