Odnowienie

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Zanthonga
Posty: 7
Rejestracja: 31 sty 2015, o 20:35
Lokalizacja: Poznań

Odnowienie

Post autor: Zanthonga »

Witajcie.
Ostatnio kupiłem w210 T w Niemczech i trafił mi się bardzo przyzwoity egzemplarz. Niestety w takich samochodach rdza to norma. Ale. Rdzę mam w popularnych miejscach takich jak nadkola, schowek na akumulator oraz na koło zapasowe i pod uszczelkami na drzwiach w niektórych miejscach. Mam też niestety pękniety zderzak z tyłu i przy okazji wgniecony błotnik. Czy zdarcie rdzy i zakonserwowanie jej specjalnym preparatem a na końcu po lakierowanie wchodzi w grę ? Od razu mówię że mam ( jak dla mnie ) dość nietypowy kolor nadwozia. W słońcu jest złoty a w garażu srebrny, sprawdzałem kolory ( ale nie po numerze VIN ) to wyszło na jakiś Silver coś tam. Druga sprawa to felgi aluminiowe które mają pęcherze pod lakierem. Jak do tego się zabrać. Inni mówią żeby zostawić a drudzy ze pobawić się w piaskowanie i na nowo pomalować. Mogę wysłać parę zdjęć jak coś :) :)
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

Zanthonga pisze:Ostatnio kupiłem w210 T
Zanthonga pisze:To auto to prezent
:looka:
Zanthonga pisze:Niestety w takich samochodach rdza to norma
Niekoniecznie. Zadbane nie mają grama rdzy. Ja miałem na klapie pod tylną wycieraczką i przy uszczelkach przednich drzwi. To były JEDYNE miejsca z rdzą.
Zanthonga pisze: mam ( jak dla mnie ) dość nietypowy kolor nadwozia. W słońcu jest złoty a w garażu srebrny, sprawdzałem kolory ( ale nie po numerze VIN ) to wyszło na jakiś Silver coś tam
Aha. Szkoda, że nie podałeś do tej pory nr VIN...
702 smoke silver?
Zanthonga pisze:Czy zdarcie rdzy i zakonserwowanie jej specjalnym preparatem a na końcu po lakierowanie wchodzi w grę ?
Zanthonga pisze:Druga sprawa to felgi aluminiowe które mają pęcherze pod lakierem. Jak do tego się zabrać. Inni mówią żeby zostawić a drudzy ze pobawić się w piaskowanie i na nowo pomalować. Mogę wysłać parę zdjęć jak coś
Dobremu lakiernikowi zdjęcia nie wystarczą i musi sprzętu dotknąć, a Ty nawet fotek nie wstawiłeś :/
Wrzuć coś na www.imgur.com - gdybyś miał jakiekolwiek komplikacje lub problemy, to daj znać np. na PW.
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

qoompel pisze:
Zanthonga pisze:Ostatnio kupiłem w210 T
Zanthonga pisze:To auto to prezent
:looka:
Ridż, porzuć wątpliwości, ja sobie w prezencie też Gwiazde kupiłem, nikt nie chciał mi takiej podarować to sam to ogarnąłem :hyhy:
:hyhy:
Obrazek
TurboCustoms
Posty: 93
Rejestracja: 19 paź 2014, o 17:24
Lokalizacja: BWM/BI

Post autor: TurboCustoms »

Bez zdjęć ciężko powiedzieć...
Czy zdarcie rdzy i zakonserwowanie jej specjalnym preparatem
Jaki preparat masz na myśli? Jeżeli chodzi Ci o wymysłach typu Brunox itp to odpuść sobie... Tylko porządne czyszczenie/ew. wycięcie i spawanie, potem podkład reaktywny, akrylowy, baza i lakier.


Druga sprawa to felgi aluminiowe które mają pęcherze pod lakierem. Jak do tego się zabrać. Inni mówią żeby zostawić a drudzy ze pobawić się w piaskowanie i na nowo pomalować.
Teoretycznie felgi aluminiowe nie powinny być piaskowane, ale jeżeli potraktujesz je drobnym ścierniwem to nie będzie raczej problemu. Jeżeli wcześniej nie robiłeś takich prac, to nie wiem czy samodzielnie wszystko ogarniesz... Ale jak na razie, to wstaw zdjęcia.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości