Konserwacja podwozia
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Bardziej myślałem żeby Cortaninem najpierw wyczyścić blachę a następnie po jego dokładnym usunięciu pokryć ją warstwą cynku. Tylko czy to nie spadnie ?
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Cynk nakładany na wypiaskowaną a wcześniej zardzewiałą blachę raczej nie zadziała . Próbę robiłem wielokrotnie na świeżej nigdy zardzewiałej blasze a i tak po1 roku gdzie nie gdzie rdza wyszła . Była to np: blacha 6mm pod silnik od bramy wjazdowej ,lub duże zawiasy do ciężkich drzwi - wszystko porządnie odtłuszczone i sprayowane w ciepłym . Ja piaskuję element + korina- podkład reaktywny kilka razy + chlorokauczuk grubo+ baranek .
VIN: WDB2102261B282738
sprzedam S210 3,2cdi ava 2000r
sprzedam S210 3,2cdi ava 2000r
-
- Posty: 245
- Rejestracja: 17 wrz 2013, o 02:27
- Lokalizacja: Wrocław/Strzegom
Teoria mówi, że na piaskowaną blachę (całkowicie wolną od rdzy) lepszy będzie epoksydowy. W tym roku równolegle z kolegą Perzu robiłem remont kapitalny W202 i ja stosowałem na piaskowaną blachę epoksyd, a kolega Perzu reaktywny. Zobaczymy w praktyce, co wytrzyma dłużej.rolo2 pisze:Ja piaskuję element + korina- podkład reaktywny kilka razy
WDB2020181A050858
1994 W202 C180
WDB2102741B064411
1999 W210 E55 AMG T
1994 W202 C180
WDB2102741B064411
1999 W210 E55 AMG T
Aikas, na razie to czyste dywagacje. Ostatnio będąc na podnośniku przyglądałem się tym zażółceniom za końcowym tłumikiem i myślę jakby to byłoby najlepiej zrobić. Stąd pomysł na cynk w sprayu.
Ale z tego co czytam - bardziej doświadczonych to nie do końca dobre rozwiązanie.
Bardziej sprawdzają się jednak wiele razy sprawdzane chociażby tutaj wieloetapowe zabezpieczenia elementów już pordzewiałych. Wiadomo - nic wieczne nie jest ale niech 5 lat spokoju mi to da - wystarczy.
Czyli na wyczyszczone z korozji miejsce podkład epoksydowy, jakaś dobra baza uszczelniająca i finalnie baranek który po wyschnięciu da twardą i odporną na uderzenia powłokę zabezpieczającą.
Ale z tego co czytam - bardziej doświadczonych to nie do końca dobre rozwiązanie.
Bardziej sprawdzają się jednak wiele razy sprawdzane chociażby tutaj wieloetapowe zabezpieczenia elementów już pordzewiałych. Wiadomo - nic wieczne nie jest ale niech 5 lat spokoju mi to da - wystarczy.
Czyli na wyczyszczone z korozji miejsce podkład epoksydowy, jakaś dobra baza uszczelniająca i finalnie baranek który po wyschnięciu da twardą i odporną na uderzenia powłokę zabezpieczającą.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
i finalnie baranek który po wyschnięciu da twardą i odporną na uderzenia powłokę zabezpieczającą.
na pewno nie.Użyj volvoline, czarny i biały,nie pamiętam nazwy.
na pewno nie.Użyj volvoline, czarny i biały,nie pamiętam nazwy.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
hammond24 ma rację, takie coś będzie pękać i odpadać płatami.Piasek pisze: finalnie baranek który po wyschnięciu da twardą i odporną na uderzenia powłokę zabezpieczającą.
Ja osobiście na dobrze przygotowaną powierzchnię będę nakładał elastyczną masę do podwozi i progów firmy Würth:
Preparat ten oprócz wysokich właściwości konserwujących i uszczelniających jest też wygłuszający na czym również mi zależy.
Tectyl 190hammond24 pisze:Użyj volvoline, czarny i biały,nie pamiętam nazwy.
http://www.valvolinepolska.pl/pr,123,te ... black.html
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Co myślicie o takiej ofercie: http://olx.pl/oferta/konserwacja-podwoz ... ayvY7.html
Wygląda to profesjonalnie? Jest możliwe nakładanie tylu warstw i wyschnięcie w ciągu dwóch dni? Wiem że lepiej było to zrobić jak pogoda była lepsza.
Wygląda to profesjonalnie? Jest możliwe nakładanie tylu warstw i wyschnięcie w ciągu dwóch dni? Wiem że lepiej było to zrobić jak pogoda była lepsza.
z drugiej przy dzisiejszej chemii na prawdę nei trzeba wielu nakładów - wystarczy z grubsza ją zdrapać.kid pisze: jak nie zrobisz rdzy to i tak pod konserwacją będzie chrupało
Zobaczcie np to
http://www.alkyton.pl/
Chemia XXI w - żeby tym wypacykowała fabryka Merce dzisiaj połowy tematów na tym forum by nie było .
Tyle że teraz to już trochę "too late" na konserwacje: piękne lato było - można się było bawić a teraz to jedynie jak macie ogrzewany garaż.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości