Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 30 kwi 2017, o 09:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 kwi 2016, o 03:01 
Offline

Dołączył(a): 19 kwi 2016, o 02:38
Posty: 2
Witam. Tak jak w temacie. Otóż dostanę (za mozna powiedzieć symboliczna opłatę, od członka rodziny)za pare dni w210 e200 96r avantgarde. Jest to prezent a wiec w grę nie wchodzi sprzedaż i kupno innego szybszego samochodu, tym bardziej nie od razu po tym jak go dostanę. Jest to silnik 2.0 wolnossący, czyli 136km. Jeździłem nim, no i przy tak ciężkiej budzie troche mało tej mocy niestety. Co polecacie zeby jednak tej mocy było więcej. Czy da radę wsadzic i bedzie pasował bez większych przeróbek kompresor z tej wersji 2.0 186km i np do tego lekki chiptuning do powiedzmy 210km ? Jak sie domyślam swap na cos większego bedzie nieopłacalny. Te silniki 2.0 136km i 186km różnią sie tylko tym ze jeden ma kompresor, i powiedzmy po przełożeniu paru rzeczy jak np kolektor dolotowy, sam kompresor, waż łączący kolektor i kompresor, pasek osprzętu na dłuższy, bedzie to pasować ? Domyślam sie ze jeżeli to pasuje, także komputer trzeba by wsadzić od mocniejszej wersji, albo przeprogramować stary na większą moc. Moze sa inne sposoby na efektywny wzrost mocy ? Proszę o pomoc i dziękuje Wszystkim z góry. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 19 kwi 2016, o 06:31 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 cze 2013, o 18:19
Posty: 427
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Niestety nie będzie to pasowało plug&play, pewnie swap będzie tańszy niż taka przeróbka.
Swapy w przypadku okulara to też skórka za wyprawkę, raczej nieopłacalna sprawa.
Albo osiołek do toczenia się, albo symboliczną opłatę przeznacz na coś mocniejszego.

_________________
MB W210 E230 '96 WDB2100371A252207
Ex: S123 230TE '82


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 20 kwi 2016, o 16:12 
Offline

Dołączył(a): 19 kwi 2016, o 02:38
Posty: 2
Z jakich powodów swap w okularniku jest nieopłacalny ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 20 kwi 2016, o 16:32 
Offline

Dołączył(a): 7 lip 2014, o 17:59
Posty: 78
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Są już podobne tematy na forum odnośnie swapu na forum, poczytaj i dowiesz się dlaczego. Przy okazji przeczytaj regulamin...

_________________
WDB2100041A495732 2.2 D Classic
WDB2110261A229242 3.2 CDI Avantgarde

http://drutbud.pl -- Producent siatki ogrodzeniowej


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 20 kwi 2016, o 17:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2013, o 19:40
Posty: 1017
Lokalizacja: Oslo - Ekeberg
Pochwały: 1
Jedyne co się obejdzie bez rzeźby to wrzucić 2.3 150KM
Silniki niemal identyczne...

Cała reszta wiążę się ze sporymi kosztami i kupą roboty, która w wielu przypadkach przysparza wiele kłopotów :(

Przymierzałem się do Swapa mojego poprzedniego oczka i odpuściłem...
Podpowiem że w przypadku oczka z 96 roku w grę wchodzą jednostki 3.2 R6 i 4.2 V8 Czyli te które w tych latach stosowano...
W przypadku innych trzeba przerzucać wszystkie wiązki elektryczne, a to w oczku nie takie proste :(

_________________
--> E55 AMG USA <-- VIN - WDBJF74J1YB087954
--> Moja EX gwiazdka Smoked Silver <--
--> Forum motoryzacyjne dla Polaków w Norwegii 4hjul.pl <--


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 20 kwi 2016, o 18:05 
Offline

Dołączył(a): 10 gru 2012, o 12:14
Posty: 1302
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 8
Najpierw wyceń sobie części, które wymieniłeś, dodaj do tego połowę tej ceny, bo nie wszystkie wymieniłeś, potem podzwoń po warsztatach i zapytaj, który Ci to zrobi i za ile. Wyjdzie Ci ze 4 koła, a jak już znajdziesz kogoś kto się podejmie tej roboty i odpali to wszystko to gwarancje da Ci najdalej do bramy wyjazdowej z warsztatu.I myślę, że już więcej pytań nie będziesz miał.
Mercedes to nie BMW. Owszem Swapy są możliwe, ale opłacalne jak Mercedes kosztuje m.in ze 30tys.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 15 cze 2016, o 13:42 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 cze 2013, o 18:19
Posty: 427
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Tyle grzebania żeby znaleźć stary temat i pomysł na chip do dwulitrowej, wolnossącej benzyny...

_________________
MB W210 E230 '96 WDB2100371A252207
Ex: S123 230TE '82


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 26 lis 2016, o 11:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 cze 2008, o 19:44
Posty: 8939
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 7
Nie o czip chodzi a o reklamę w podpisie

_________________
C 270 CDI WDB2032161F226567


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis laptopów