W124 3.0 TD ASB
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 561
- Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
- Lokalizacja: Rokitki
W124 3.0 TD ASB
Witam
Mam pytanie odnośnie auta z tytułu. Pytam w imieniu kolegi, który jest w tej chwili w Holandii i zaczął mieć następujące problemy, które to właściwie pojawiły się już w przed dzień wyjazdu.
Przy rozpędzaniu auta, bądź hamowaniu ( wszystko raczej w zakresie niższych obrotów ) samochód potrafi zgasnąć. Na trasie poruszał się średnio 130km/h i nic takiego się nie działo. Problemy zazwyczaj a praktycznie zawsze są w momencie rozpędzania się , bądź tak jak napisałem wyżej przy hamowaniu. Wszystko to przy niewielkich prędkościach, np. hamowanie przed skrzyżowaniem , czy też ruszanie.
Ps.
Przed chwilą właściwie dzwonił do mnie i powiedział, że objawy te najczęściej jednak mają miejsce w momencie hamowania. Hamując czuje, że auto schodzi poniżej wolnych obrotów i chce zgasnąć. Odpuszczając hamulec ratuje sytuacje i auto nie gaśnie. Trochę to takie masło maślane, bo sam On do końca nie wie, jak mi to wytłumaczyć
Może jednak ktoś z Was potrafi cokolwiek powiedzieć na ten temat.
Z góry dzięki za odpowiedź
Mam pytanie odnośnie auta z tytułu. Pytam w imieniu kolegi, który jest w tej chwili w Holandii i zaczął mieć następujące problemy, które to właściwie pojawiły się już w przed dzień wyjazdu.
Przy rozpędzaniu auta, bądź hamowaniu ( wszystko raczej w zakresie niższych obrotów ) samochód potrafi zgasnąć. Na trasie poruszał się średnio 130km/h i nic takiego się nie działo. Problemy zazwyczaj a praktycznie zawsze są w momencie rozpędzania się , bądź tak jak napisałem wyżej przy hamowaniu. Wszystko to przy niewielkich prędkościach, np. hamowanie przed skrzyżowaniem , czy też ruszanie.
Ps.
Przed chwilą właściwie dzwonił do mnie i powiedział, że objawy te najczęściej jednak mają miejsce w momencie hamowania. Hamując czuje, że auto schodzi poniżej wolnych obrotów i chce zgasnąć. Odpuszczając hamulec ratuje sytuacje i auto nie gaśnie. Trochę to takie masło maślane, bo sam On do końca nie wie, jak mi to wytłumaczyć
Może jednak ktoś z Was potrafi cokolwiek powiedzieć na ten temat.
Z góry dzięki za odpowiedź
W211 E320 CDI 4Matic
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Mysle ze, vacum pump ma slaba wydajnosc?(sciagnac wezyk i sprawzdic podcisnienie)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
-
- Posty: 561
- Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
- Lokalizacja: Rokitki
Proponuję sprawdzić skrzynię. Podczas hamowania konwerter nie wchodzi w "poślizg" i skrzynia dławi silnik. Tutaj trochę informacji o ASB:
http://mb201-124.eu/topic/19580-automat ... dzialania/
http://mb201-124.eu/topic/19580-automat ... dzialania/
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości