[190 baby-benz] Gasnie przy hamowaniu silnikem
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Widocznie trzeba ponownie zrobić adaptację przepustnicy i podłączyć htt.W sterowniku silnika musi pojawiać się błąd.
za wolne obroty odpowiada silnik przepustnicy,który otrzymuje sygnał z ECU silnika.Silnik steruje biegiem jałowym poprzez otwieranie i zamykanie przepustnicy.Przełącznik biegu jałowego wewnątrz silnika jest zamknięty kiedy zamknięta jest przepustnica.Sprawdź połączenia przewodów od ECU do przepustnicy.Może śniedź, rdza,itd.
Zaznaczam,ze silnik jaki posiadasz czyli M104 słynął z rozlatującej się wiązki silnika i może to cię właśnie dopada.
za wolne obroty odpowiada silnik przepustnicy,który otrzymuje sygnał z ECU silnika.Silnik steruje biegiem jałowym poprzez otwieranie i zamykanie przepustnicy.Przełącznik biegu jałowego wewnątrz silnika jest zamknięty kiedy zamknięta jest przepustnica.Sprawdź połączenia przewodów od ECU do przepustnicy.Może śniedź, rdza,itd.
Zaznaczam,ze silnik jaki posiadasz czyli M104 słynął z rozlatującej się wiązki silnika i może to cię właśnie dopada.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Też tak myślę ze trzeba go znowu podłączyć ale problem w tym ze u mnie w mieście nie ma
konkretnego fachowca od MB i muszę stracić cały dzień zęby pojechać na adaptację. Chyba ze winę ponosi za to sonda lambda pracuje ona w zakresie 1.2-1.8v nie wiem dlaczego
konkretnego fachowca od MB i muszę stracić cały dzień zęby pojechać na adaptację. Chyba ze winę ponosi za to sonda lambda pracuje ona w zakresie 1.2-1.8v nie wiem dlaczego
Mercedes 124T E320 LPG Stag 300 plus
Mercedes 400SE 92r
Mercedes 400SE 92r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości