[190 baby-benz] Gasnie przy hamowaniu silnikem
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
[190 baby-benz] Gasnie przy hamowaniu silnikem
Panowie mam taki problem w M104 3.2. Auto przy hamowaniu silnikiem po wyciśnięciu sprzęgła gaśnie.Problem ten miałem już wcześniej ale po wykonaniu adaptacji samochód przez piec miesięcy pracował powiedzmy normalnie czasami zdarzały mu się wahania obrotów. Teraz wszystko jest jak było wcześniej.
Jedyne co zauważyłem to ze sonda lambda pracuje w zakresie 1-1.6v czasami spada do 0.4v.
Sonda jest nowa uniwersalna boscha.
Może ktoś z was miał podobny przypadek i doradzi mi co z tym robić.
Jedyne co zauważyłem to ze sonda lambda pracuje w zakresie 1-1.6v czasami spada do 0.4v.
Sonda jest nowa uniwersalna boscha.
Może ktoś z was miał podobny przypadek i doradzi mi co z tym robić.
Ostatnio zmieniony 2 sty 2011, o 14:58 przez sumitomo, łącznie zmieniany 2 razy.
Mercedes 124T E320 LPG Stag 300 plus
Mercedes 400SE 92r
Mercedes 400SE 92r
Na jednym i drugim nie ma różnicy problem w tym ze pojechał bym znowu na adaptacje ale fachowiec który to robi jest o demie ponad 100 kilometrów. Dodam jeszcze ze analiza spalin jest ok
[ Dodano: 2010-12-15, 20:09 ]
Widzę ze nie ma odzewu chyba nikt się nie spotkał z takimi objawami.
[ Dodano: 2010-12-15, 20:09 ]
Widzę ze nie ma odzewu chyba nikt się nie spotkał z takimi objawami.
Mercedes 124T E320 LPG Stag 300 plus
Mercedes 400SE 92r
Mercedes 400SE 92r
Sumitomo przy "wyciśniętym" sprzęglę masz na myśli wciśnięty pedał czy jak, bo nie wiem o co kaman! domyślam się że samochód gaśnie jak jedziesz i nagle sprzęgło wyłączysz tzn wciśniesz pedał Możesz sprecyzować, wtedy może z kolegami coś pokombinujemy drogą dedukcji! Na marginesie opłacała Ci się taka zabawa ze swapem
jaro324
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850
Objaw jest taki ze podczas hamowania silnikiem przy dojeździe na przykład do skrzyżowania auto prawie zawsze gaśnie a jeśli nie zgaśnie to obroty strasznie falują.
A Co do opłacalności kupiłem silnik z osprzętem i elektryką za 850 pl czyli jak za darmo.
Reszta to moja praca.
A Co do opłacalności kupiłem silnik z osprzętem i elektryką za 850 pl czyli jak za darmo.
Reszta to moja praca.
Mercedes 124T E320 LPG Stag 300 plus
Mercedes 400SE 92r
Mercedes 400SE 92r
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
problem jest taki w Twoim przypadku,że masz silnik diagnozowany komputerem serwisowym, ale kłopot w tym,że siedzie on w aucie niediagnozowanym komputerem.
Trzeba dobrego mechanika co ma ogarnięte sprawy w zakresie wtrysku Benzyny Bosch Motronik HMF lub inny podobny - bo takie wersje były.
Trzeba dobrego mechanika co ma ogarnięte sprawy w zakresie wtrysku Benzyny Bosch Motronik HMF lub inny podobny - bo takie wersje były.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Silnik był diagnozowany na htt gość stwierdził ze sterownik nie widzi czujnika pedału hamulca i ze trzeba zrobić adaptację przepustnicy Po zrobieniu adaptacji auto pracowało jakiś czas prawie dobrze miało małe wahania na wolnych obrotach a teraz jest wszystko jak przed.
Mercedes 124T E320 LPG Stag 300 plus
Mercedes 400SE 92r
Mercedes 400SE 92r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości