Wymiana przewodów hamulcowych
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: Wymiana przewodów hamulcowych
No to nie pocieszyliście zbytnio. Wymienię więc tylko jeden, który jest sparciały, o ile sie uda. Czy wężyk a raczej nr. części , ten co podał Muniek będzie ok ? To chyba z najwyższej półki widząć cenę
W210 E290 TD, 97 r Classic
WDB2100171A406492
-----------------------------------------------------
Dyplomacja - to powiedzieć komuś s...... tak aby poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży.
WDB2100171A406492
-----------------------------------------------------
Dyplomacja - to powiedzieć komuś s...... tak aby poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży.
Re: Wymiana przewodów hamulcowych
Gdzie tam, w ASO mają jeszcze drożej
Dobry preparat odrdzewiająco-penetrujący i ze 2 dni przed zabiegiem mu zacząć aplikować na miejsca skręceń ze 2x na dobę i powinno puścić. Bo na szybko to niemal gwarantowane że urwiesz albo zetniesz nakrętkę i po zawodach.
Dobry preparat odrdzewiająco-penetrujący i ze 2 dni przed zabiegiem mu zacząć aplikować na miejsca skręceń ze 2x na dobę i powinno puścić. Bo na szybko to niemal gwarantowane że urwiesz albo zetniesz nakrętkę i po zawodach.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Wymiana przewodów hamulcowych
Możesz szukać innych zamienników, ale nie znalazłem. ATE to już marka - stąd ta cena.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: Wymiana przewodów hamulcowych
Kumpel ostatnio wymieniał w Golfie Mk4 elastyki z przodu to w cenie markowych TRW (no 30zł drożej kpl) kupił jakieś w stalowym oplocie polskiej produkcji. Nie wiem co za firma - zapytam przy okazji - ale szukał opinii to kto miał ten chwalił za jakość i odczuwalny wzrost skuteczności hamowania.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Wymiana przewodów hamulcowych
wytrzymałość ok,pełna zgoda ale lepsza skuteczność hamowania ? chyba jakaś ściema.Czym może być spowodowana lepsza skuteczność ?Piasek pisze: odczuwalny wzrost skuteczności hamowania.
Na allegro widzę takie wężyki po 10-30 zł za szt, więc nie rozumiem skąd ATE 70 zł.
W210 E290 TD, 97 r Classic
WDB2100171A406492
-----------------------------------------------------
Dyplomacja - to powiedzieć komuś s...... tak aby poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży.
WDB2100171A406492
-----------------------------------------------------
Dyplomacja - to powiedzieć komuś s...... tak aby poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży.
Re: Wymiana przewodów hamulcowych
Nie puchnie przy ciśnieniu, zwłaszcza na gorącym kiedy do ciśnienia jeszcze temperatura dochodzi. Kilka ostrzejszych hamowań i na standardowych przewodach hebel robi się miękki. Przeciętny user merca raczej nie wykorzysta ale jak ktoś ostrzej lubi pośmigać...
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Wymiana przewodów hamulcowych
niemniej ciekawe, ale mi to nie grozi.Piasek pisze:Przeciętny user merca raczej nie wykorzysta ale jak ktoś ostrzej lubi pośmigać...
W210 E290 TD, 97 r Classic
WDB2100171A406492
-----------------------------------------------------
Dyplomacja - to powiedzieć komuś s...... tak aby poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży.
WDB2100171A406492
-----------------------------------------------------
Dyplomacja - to powiedzieć komuś s...... tak aby poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży.
Re: Wymiana przewodów hamulcowych
Nasze hamulce mają problem przy jednokrotnym, nagłym hamowaniu z ~230km/h. Aż się dymi, nie wspominając o smrodzie.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: Wymiana przewodów hamulcowych
Witam szykuje się do wymiany przewodów hamulcowych i zastanawiam sie czy warto kupić taki zestaw? może ktoś już kupił gotowe zarobione przewody jak np: tu http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-me ... 76858.html
Czy lepiej z rolki robić w warsztacie?
Czy lepiej z rolki robić w warsztacie?
W210 2.9 TD 97r.
Vin WDB2102171A457138
Vin WDB2102171A457138
Re: Wymiana przewodów hamulcowych
U siebie kupowałem rolkę 10m za 40zl i sam sobie dorabiałem co do hamulców to jeśli komuś nie przeszkadza głośniejsze hamowanie gdy się mocniej wciśnie hamulec to polecam tarcze nacinane i wiercone, nieraz już zaliczyły hamowanie z 200 do 80 na autostradzie i dalej są proste, i hamowały bez problemu do samego końca, i nie ma prawa żeby na nich się robiły jakieś rowki bo cały syf spod klocka wylatuje tymi rowkami i tarcza jest gładka jak pupcia niemowlęcia płaciłem za nie po 300zl za oś więc nie najgorzej co do przewodów w oplocie to różnica taka jak między pełnymi tarczami a tymi nacinanymi, z mniejszą siłą trzeba wciskać hamulec żeby auto mocniej hamowało, jak ktoś dużo jeździ autostradą albo chce po prostu bezpieczniej jeździć to polecam założenie tych tarcz+klocki z domieszką ceramiki i te przewody, auto zdecydowanie lepiej hamuje
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
Re: Wymiana przewodów hamulcowych
Warto podkreślić, ze ATE nie zaleca stosowania tarcz nacinanych z klockami ceramicznymi.
Sam mam taki zestaw na przodzie i nic sie nie dzieje ale kiedys ich pytałem i otrzymałem taka odpowiedz:
"Technicznie połączenie jest możliwe , natomiast wysoce nie zalecane. Budowa klocków hamulcowych ATE Ceramic powoduje że w połączeniu z tarczami PowerDisc mogą powstać efekty o których Pan wspomniał.
Ate Ceramic montować tylko z płaskimi tarczami hamulcowymi.
Do tarcz PowerDisc zwykłe klocki ATE Oryginal.
Informacje do działów technicznych Partnerów Handlowych zostały wysłane kilka lat temu.
Nie wdając się w szczegóły techniczne , klocki ATE Ceramic są przeznaczone do komfortowego oraz bezpiecznego hamowania przy dużych obciążeniach. Budowa klocka zawiera mieszankę transferową która zapewnia hamowanie przy niskich temperaturach ,ale jest problemem dla tarcz nacinanych."
Sam mam taki zestaw na przodzie i nic sie nie dzieje ale kiedys ich pytałem i otrzymałem taka odpowiedz:
"Technicznie połączenie jest możliwe , natomiast wysoce nie zalecane. Budowa klocków hamulcowych ATE Ceramic powoduje że w połączeniu z tarczami PowerDisc mogą powstać efekty o których Pan wspomniał.
Ate Ceramic montować tylko z płaskimi tarczami hamulcowymi.
Do tarcz PowerDisc zwykłe klocki ATE Oryginal.
Informacje do działów technicznych Partnerów Handlowych zostały wysłane kilka lat temu.
Nie wdając się w szczegóły techniczne , klocki ATE Ceramic są przeznaczone do komfortowego oraz bezpiecznego hamowania przy dużych obciążeniach. Budowa klocka zawiera mieszankę transferową która zapewnia hamowanie przy niskich temperaturach ,ale jest problemem dla tarcz nacinanych."
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Wymiana przewodów hamulcowych
Te bajery od firm to z przymrużeniem oka. Pewnie by chcieli żeby kupować pełne tarcze które się wyginają co rok. Trzeba brać to co się sprawdza.
Re: Wymiana przewodów hamulcowych
Miałem wcześniej zwykłe klocki i wada taka że strasznie szybko felgi się syfią z tego pyłu, na tych 'ceramicznych' jest tego dużo mniej i mniej też się zużywają. Jak zacisk zdrowy to nie ma prawa się nic złego dziać wg mnie
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
Re: Wymiana przewodów hamulcowych
Klocki się mniej zużywają , ale tarcze dostają popalić
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Re: Wymiana przewodów hamulcowych
Ja o tych ceramicznych słyszałem tylko tyle że zużywają się podobnie co klasyczne tyle że pylą "na jasno" przez co nie paprzą widocznie felg a przede wszystkim rozgrzany pył nie wżera się w politurę felg.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości