Twardy pedał hamulca - zanik hamowania
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Twardy pedał hamulca - zanik hamowania
Witam.
Autko E 250 D automat VIN WDB2100101A439756 . 270 000 km
przeszukałem w gogle i nie znalazłem,moj problem z hamulcami jest inny,we większości opisywanych przypadków hamowanie się poprawia i hamulec twardnieje po kilkukrotnym naciśnięciu .
U mnie całkiem odwrotnie podczas jazdy jak zahamuje za pierwszym razem auto trochę zwalnia aza każdym następnym wciśnięciem pedału hamulca np przy dojezdżaniu do skrzyżowaniaczy świateł hamulce słabną wręcz zanikają ,a pedał trzeba BARDZO MOCNO wciskać,przy czym pedał hamulca/sprzęgła bo to automat jest zawsze bardzo wysoki i twardy.O zblokowaniu kół i nagłym zahamowaniu z piskiem nie ma nawet mowy. Tarcze są grube i klocki ok.
Czy ktoś z kolegów już przerabiał ten problem?
Autko E 250 D automat VIN WDB2100101A439756 . 270 000 km
przeszukałem w gogle i nie znalazłem,moj problem z hamulcami jest inny,we większości opisywanych przypadków hamowanie się poprawia i hamulec twardnieje po kilkukrotnym naciśnięciu .
U mnie całkiem odwrotnie podczas jazdy jak zahamuje za pierwszym razem auto trochę zwalnia aza każdym następnym wciśnięciem pedału hamulca np przy dojezdżaniu do skrzyżowaniaczy świateł hamulce słabną wręcz zanikają ,a pedał trzeba BARDZO MOCNO wciskać,przy czym pedał hamulca/sprzęgła bo to automat jest zawsze bardzo wysoki i twardy.O zblokowaniu kół i nagłym zahamowaniu z piskiem nie ma nawet mowy. Tarcze są grube i klocki ok.
Czy ktoś z kolegów już przerabiał ten problem?
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
- Lokalizacja: Gdynia
Pompa raczej nie bo ja mam inny problem. Podczas jazdy jest wszystko OK. Jak zgasze to momentalnie robi sie twardy hamulec, a po zapaleniu trzeba poczekac z 5 sekund zeby hamulec normalnie chodzil, cisnienie wolniej wzrasta. Pompa vacum sprawdzana ok. Nie sadze ze to Serwo bo cos bym slyszal, dlatego pytam o ten zawor zwrotny.radzioll pisze:Czeka Cie wymiana pompy hamulcowej
Czyli jak poczekasz chwile to pedal jest miekki i czym wiecej razy naciskasz robi sie twardy tak? Jezeli tak to albo pompa vacum jest juz na wykonczeniu albo servo, ale ja bym obstawial w takim przypadku vacu pompe. Podcisnienie robi ale powoli.
WDB2102251A699098
Mercedes e300 td Avandgarde - Dupowoz
Nissan200sx s13 sr20det - Driftowoz
Mercedes e300 td Avandgarde - Dupowoz
Nissan200sx s13 sr20det - Driftowoz
TakCzyli jak poczekasz chwile to pedal jest miekki i czym wiecej razy naciskasz robi sie twardy tak
Jak podlączyłem vacu tester przy servo (servo było dalej podpięte) to wolno rosło ciśnienie. Jak podłaczyłem tester do samej pompy vacum to rosło szybkoArus pisze:ale ja bym obstawial w takim przypadku vacu pompe.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości