Słabe hamulce
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Słabe hamulce
Witam! Mam problem z hamulcami w MB W210 z 99r, silnik diesla.
Hamulec jest miękki i ucieka do samego końca, dopiero za trzecim razem reaguje jak należy. Myślałem że to wina klocków ale one są niemal nowe, odpowietrzyłem także hamownie i dalej to samo.... Proszę o pomoc lub radę!!!!!!!!!!!!!
Hamulec jest miękki i ucieka do samego końca, dopiero za trzecim razem reaguje jak należy. Myślałem że to wina klocków ale one są niemal nowe, odpowietrzyłem także hamownie i dalej to samo.... Proszę o pomoc lub radę!!!!!!!!!!!!!
Tak wogóle należy sie przywitać, zaraz Ciebie zjedzą...
miałem to samo, wymieniałem klocki, tarcze itd a okazało sie że już wydajnosc pompy spadła.
jak sprawdzić. wjedz na podnośnik.
wez zaciśnij 1 przewód gumowy przy zacisku w przodu, zapal trupa i hamuj jak będzie ok to wina pompy, nie słuchaj mechaniorów i czasami nie zamieniaj przewodów sekcji w pompie bo to tylko bardziej zapowietrza i niepotrzebna robota.
Pozdro i do roboty
miałem to samo, wymieniałem klocki, tarcze itd a okazało sie że już wydajnosc pompy spadła.
jak sprawdzić. wjedz na podnośnik.
wez zaciśnij 1 przewód gumowy przy zacisku w przodu, zapal trupa i hamuj jak będzie ok to wina pompy, nie słuchaj mechaniorów i czasami nie zamieniaj przewodów sekcji w pompie bo to tylko bardziej zapowietrza i niepotrzebna robota.
Pozdro i do roboty
W140 400SE 91rok
C140 CL500 93rok
W210 E50 AMG 96rok
W210 E50 AMG 96rok
---------------------------------
www.w140.info
---------------------------------
C140 CL500 93rok
W210 E50 AMG 96rok
W210 E50 AMG 96rok
---------------------------------
www.w140.info
---------------------------------
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Re: Słabe hamulce
To wygląda na ewidentne zapowietrzanie się układu. Może niewłaściwie stosujesz procedurę odpowietrzania, a jak robisz dobrze to gdzieś musi zaciągać powietrze. Ja innej możliwości nie widzę.Maciek ch pisze: Hamulec jest miękki i ucieka do samego końca, dopiero za trzecim razem reaguje jak należy.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Co jest bzdurą? Rada okresowej wymiany płynu hamulcowego czy to, że od zapowietrzonego układu bądź układu, gdzie w dużym procencie zawartości jest woda auto może słabiej hamować?tonidriver pisze:Bzdura :-Pkopernik pisze:Witam a kiedy wymieniales plyn hamulcowy normalnie robi sie co dwa lata dlatego moze ci slabo hamowac
Oba powyższe to prawda.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Mam auto 3 lata i 7 miesiecy i hamulce jakie były takie są a płyn zmieniałem po jego zakupie ze względu na wymiane większości przewodów z tyłu.fabek pisze:skąd takie dane? możesz to czymś potwierdzić?tonidriver pisze:Po dwóch latach nic płynowi sie nie stanie a przynajmniej nie na tyle żeby to odczuć słabymi hamulcami.
Oczywiscie ze plyn hamulcowy nalezy co kilka lat wymienic ale to ze wzgledu na to ze absorbuje on wode i bywaja przypadki ze stary plyn potrafi zamarznac przy duzych mrozach.Natomiast nie ma to wplywu na hamulce i mozna uklad zalac nawet woda i bedzie dobrze. ;-)
[ Dodano: 2010-11-12, 18:54 ]
Ja wymienilem tydzien temu klocki z tylu i hamulce tez oslably,ale juz sie dotarly i jest ok.
[ Dodano: 2010-11-12, 18:54 ]
Ja wymienilem tydzien temu klocki z tylu i hamulce tez oslably,ale juz sie dotarly i jest ok.
E 200 CDI 99r. Classic 156tys.
samochodem od roku jezdzi moj syn Adrian
samochodem od roku jezdzi moj syn Adrian
-
- VIP
- Posty: 238
- Rejestracja: 9 sty 2010, o 23:53
- Lokalizacja: Szczecin
Koledzy jak przekupki na targu, jeden że nigdy drugi że co dwa lata a trzeci że po co i tak jest cacy (oczywiście wszyscy macie rację) tylko na marginesie po jakiego diabła w instrukcjach serwisowych rodem Mercedes Benz jak byk napisano co 24 miesiące zalecana wymiana płynu w układzie hamulcowym. Czyżby to oni się mylili i uprawiali niepotrzebną grafomanię a może są po prostu zdrowo myślącymi technologami znającymi się na rzeczy i wiedzą że stary zużyty płyn i owszem spełni swoje zadanie podczas hamowania nawet bardzo ostrego ale już gorzej zachowa się w stosunku do wymienionego układu hamulcowego a ma również za zadanie ten układ utrzymywać w należytym stanie i podczas jego pracy go konserwować. Pozdrawiam szerokie grono Fachowców :mrgreen: od układów hamulcowych oczywiście.
stary płyn hamulcowy moze nas zaskoczyc na minus i to wieeelki , jednak w szczegulnych warunkach . ja mialem juz dwa takie przypadki w górach i podczas sportowej jazdy , kiedy to uzywa sie wiecej hamulców . Co sie stało ? otóż kiedy to kolejny raz podczas hamowania nacisnołem hamulec pedał po prostu wpadł w podłoge bez zadnej reakcji hamowania !! jakos zatrzymałem samochód postał chwilę i potem juz było dobrze . Po wymianie płynu pzrez rok czasu sie to nie powtórzyło .
w niemczech podczas tiv badają płyn hamulcowy specjalnym przyzadem , jesli parametry jego są złe nie podbijają tiv
w niemczech podczas tiv badają płyn hamulcowy specjalnym przyzadem , jesli parametry jego są złe nie podbijają tiv
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości