Klocki tarcze samodzielna wymiana
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Klocki tarcze samodzielna wymiana
Witam
pytanie jak w temacie jaka jest srednica tloczka hamulcowego w W210 97 rok z przodu bo pekal mi oslonka gumowa i musze wymienic a nie zmierzylem jak mialem rozebrany bo fachowcy w sklepach podaja roznie 57 lub 44 mm
sorki zapomnialem napisac silnik to 2.0 benzynka :oops:
pytanie jak w temacie jaka jest srednica tloczka hamulcowego w W210 97 rok z przodu bo pekal mi oslonka gumowa i musze wymienic a nie zmierzylem jak mialem rozebrany bo fachowcy w sklepach podaja roznie 57 lub 44 mm
sorki zapomnialem napisac silnik to 2.0 benzynka :oops:
Ostatnio zmieniony 27 gru 2009, o 00:12 przez waldimas, łącznie zmieniany 2 razy.
pozdrawiam
Waldi
Waldi
na przyszlosc jak ktos bedzie kupowal to srednica to 57 mm a oslonke tloczka najlepiej zakladac po wyjeciu tloczka.
Wypychamy tloczek z zacisku zakladamy na niego gumowa oslonke tak aby rant tej gumki ktory wchodzi w zacisk wystawal ponizej tloczka i wkladamy ja razem z tloczkiem w zacisk i wszystko wskakuje na swoje miejsce. Pozostaje nam jeszcze odpowietrzenie zacisku ale do tego wystarcza doslownie dwa popuszczenia odpowietrznika i gotowe.
Wypychamy tloczek z zacisku zakladamy na niego gumowa oslonke tak aby rant tej gumki ktory wchodzi w zacisk wystawal ponizej tloczka i wkladamy ja razem z tloczkiem w zacisk i wszystko wskakuje na swoje miejsce. Pozostaje nam jeszcze odpowietrzenie zacisku ale do tego wystarcza doslownie dwa popuszczenia odpowietrznika i gotowe.
pozdrawiam
Waldi
Waldi
Klocki tarcze samodzielna wymiana
jutro planuje wymiane klockow z tylu, zaznaczam, ze nie mam prawie zadnych narzedzi,
pamietam wymiane klockow w 190 i wowczas uzywalem takiego malutkiego imadelka do wcisniecia tloczka, czy uda mi sie to zrobic bez tego imadelka??
prosze o rady, czy da sie wcisnac tloczek tzw sposobem"przez wage"?
dzieki pozdrawiam
pamietam wymiane klockow w 190 i wowczas uzywalem takiego malutkiego imadelka do wcisniecia tloczka, czy uda mi sie to zrobic bez tego imadelka??
prosze o rady, czy da sie wcisnac tloczek tzw sposobem"przez wage"?
dzieki pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 gru 2009, o 00:07 przez lysy1981, łącznie zmieniany 1 raz.
W210 E200 1996 Automatic niestety bez kompresora
W201 190E 1984 niezawodny, sprzedany:)
Marzenia do spelnienia: SEC
W201 190E 1984 niezawodny, sprzedany:)
Marzenia do spelnienia: SEC
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Znajdzi sobie jakiś kawałek klocka grubszego i wciśniesz bez problemów, jeżeli tłoczek nie zapieczony :mrgreen:
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
dzieki chlopaki, wiedzialem, ze dam rade:D
[ Dodano: 2009-03-20, 13:06 ]
wymienione bez problemow, a tloczki wcisnalem palcami, co wg mnie swiadczy o dobrej kondycji zaciskow, jeszcze raz dzieki i pozdro
[ Dodano: 2009-03-20, 13:06 ]
wymienione bez problemow, a tloczki wcisnalem palcami, co wg mnie swiadczy o dobrej kondycji zaciskow, jeszcze raz dzieki i pozdro
W210 E200 1996 Automatic niestety bez kompresora
W201 190E 1984 niezawodny, sprzedany:)
Marzenia do spelnienia: SEC
W201 190E 1984 niezawodny, sprzedany:)
Marzenia do spelnienia: SEC
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 9 lut 2009, o 21:42
- Lokalizacja: Pieńsk
Klocki tarcze samodzielna wymiana
Witam!!! Mam problem takiego typu. zmieniałem koła z zimowych na Aluminiowe letnie w kombi Avantgarde, wszystko przebiegło bez najmniejszego problemu lecz gdy postawiłem auto na kolach nie moglem nim ruszyc. Przed zmienianiem koł zaciągnołem reczy. pozniej go odbezpieczyłem i nic. Poscilem linki od recznego pod siedzeniem i jedno koło posciło a w prawym cos sie posypało i tak szoruje jak bym gwożdziem o blache szorował. Pierwsza moja mysla było ze sruby sa za długie ale w zesżłym sezonie na tych samych kołach juz jezdziłem. I teraz przechodzac do konkretów a mianowicie chciałem zajrzec do tego recznego, sciagnałem zacisk ale nie moge ściagnąć tarczy. Powiedzcie czym mogę ją sciągnąć?? bo auto stoi juz od czwartku a potrzebuje na dojazdy do szkoły. Nawet do mechanika nie moge pojechac bo tak szoruje, a nie chce tarczy uszkodzic bo jest jeszcze w bardzo dobrym stanie. Prosze o mozliwie jak najszybsze odpowiedzi bo zalezy mi na czasie :-( :-/
POpraw temat na bardziej precyzyjny !!!
POpraw temat na bardziej precyzyjny !!!
Ostatnio zmieniony 27 gru 2009, o 00:04 przez kubamistrzuniu, łącznie zmieniany 3 razy.
Ręczny się posypał, miałem to samo w w202 dawno temu. Tam jest jakaś sprężynka i o nią haczą śruby. Widocznie masz śruby różnej długości, albo różne ET na felgach. Z przodu np mogą być długie śruby bo o nic nie zawadzi, z tyłu muszą być krótsze. Z tego co pamiętam, to śruby powinny wystawać od wewnątrz felgi na około 13mm, lub max 13mm. Nie pamiętam dokładnie.
Ja w tym sezonie też pomyliłem śruby i koło nie chciało mi się obracać bo dałem za długie śruby (mam 2 pary różnych felg, innych firm).
Od czasu problemu w c-klasie, każdy zestaw 5 śrub trzymam w osobnych podpisanych woreczkach i nie mam problemu.
pozdr
[ Dodano: 2009-04-07, 22:44 ]
A jeśli chodzi o tarcze, to jak ściągniesz koło to w tarczy jest taka mała sześcioramienna śrubka. Odkręć ją i sciągnij tarcze, a jak nie schodzi to młotkiem gumowym musisz popukać.
W najlepszym wypadku tylko spręzynki spadły.
powodzenia
Ja w tym sezonie też pomyliłem śruby i koło nie chciało mi się obracać bo dałem za długie śruby (mam 2 pary różnych felg, innych firm).
Od czasu problemu w c-klasie, każdy zestaw 5 śrub trzymam w osobnych podpisanych woreczkach i nie mam problemu.
pozdr
[ Dodano: 2009-04-07, 22:44 ]
A jeśli chodzi o tarcze, to jak ściągniesz koło to w tarczy jest taka mała sześcioramienna śrubka. Odkręć ją i sciągnij tarcze, a jak nie schodzi to młotkiem gumowym musisz popukać.
W najlepszym wypadku tylko spręzynki spadły.
powodzenia
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 9 lut 2009, o 21:42
- Lokalizacja: Pieńsk
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
na forum jest pokazane jak regulowac reczny , w tylnych tarczach jest okienkmo rewizyjne do podkrecania i popuszczania recznego , wsadz srubokret i skrec srube zeby okladziny sie zmniejszyły , w tarcze trzeba walic mlotem dosc konkretnie , w miejsce bembna najlepiej i najbezpieczniej , aby zdjac tarcze musisz zdjac zaciski , wiecej problemów tam nie ma , aa i popusc reczny moze masz zaciagniety
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 9 lut 2009, o 21:42
- Lokalizacja: Pieńsk
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości