ABS BAS ETS ASR ESP pali się kontrolka

Moderatorzy: fabek, elspasoo, kichcio

cytrynn
Posty: 86
Rejestracja: 19 wrz 2008, o 20:58
Lokalizacja: abingdon/ koszalin

ABS BAS ETS ASR ESP pali się kontrolka

Post autor: cytrynn » 9 paź 2008, o 19:24

Ratunku od dwoch tygodni pala mi sie ciagle kontrolki BAS ESP i ABS pierwsza zapala sie BAS. Moze ktos mial juz taki problem i podzieli sie wiedza jak usunac ta usterke. Oczekuje tez na wszekie wskazowki dotyczace tej usterki tz od czego zaczac i co sprawdzic. Dziekuje z gory za wszelkie odpowiedzi. Moj samochod to 210 300td avangarde kombi automat z 1998roku.
Ostatnio zmieniony 26 gru 2009, o 17:14 przez cytrynn, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
fabek
Administrator
Posty: 9724
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek » 9 paź 2008, o 19:30

hehe pisze juz trzeci raz odpowiedz na tego posta.

pewnie padl czujnik pod pedalem hamulca, bo wlasnie jego uszkodzenie daje takie objawy jak piszesz. koszt 40-50zl w aso. pare minut roboty.

czy abs dziala normalnie?

ps. chudy masz opcje przenoszenia w panelu?? :?:
Chudy
VIP
Posty: 433
Rejestracja: 16 kwie 2008, o 18:43
Lokalizacja: Szamotuły
Kontakt:

Post autor: Chudy » 9 paź 2008, o 20:07

Cytrynn: Było już na forum o tym... Niestety nie pamiętam gdzie...

Fabek: Tak, moge przenosić tematy... I nawet często z tego korzystam... Tak wogóle to chyba jakieś 90% mojej pracy jest niewidoczne... ;-)

P.S. Fajny masz Avatar... Siostra?
Całe życie się człowiek uczy a i tak głupim umiera... :)

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2623
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek » 9 paź 2008, o 20:10

proponuje zrobic zrzute na browara dla Chudego:)) On naprawde cieżko pracuje ostatnio czepia sie jak dziki:) ale ktos porzadku musi pilnowac:)
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Chudy
VIP
Posty: 433
Rejestracja: 16 kwie 2008, o 18:43
Lokalizacja: Szamotuły
Kontakt:

Post autor: Chudy » 9 paź 2008, o 20:26

windykatorek pisze:proponuje zrobic zrzute na browara dla Chudego:))
Jak co to Dębowe mocne ew. Żubr... ;-)
windykatorek pisze:ostatnio czepia sie jak dziki:)
Przykręciłem kiedy pojawiły się głosy nt. przeniesienia spowrotem tematów do dzialów głównych, bo nie można się połapać. Wkurzyłem się troche, bo spędziłem nad porządkowaniem forum kilka ładnych wieczorów, a tu znowu zrobiła się maniana... Postanowiłem wtedy działać i od tego czasu nie robi się gorzej, a to już coś... :mrgreen:
Chce żeby każdy na forum czuł się swobodnie, ale z drugiej strony nie chce żeby to był tylko śmietnik, w którym trzeba poprzebierać całą zawartość żeby się dokopać do czegoś konkretnego... Buszuje tu 5-6 razy w ciągu dnia, więc chyba nic mi nie umknie... 8-)
windykatorek pisze:ale ktos porzadku musi pilnowac:)
Ciesze się że doceniacie... :-D
Całe życie się człowiek uczy a i tak głupim umiera... :)

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
cytrynn
Posty: 86
Rejestracja: 19 wrz 2008, o 20:58
Lokalizacja: abingdon/ koszalin

Post autor: cytrynn » 9 paź 2008, o 22:14

Fabek dziekuje Tobie za odpowiedz! Chudy jestem nowy i potrzebuje pomocy w naprawie mojego samochodu wydawalo mi sie ze moj probem polega na elektryce wiec napisalem zapytanie w dziale elektrycznym ale go usunales a mogles tylko przeniesc nie wiedzac co sie stalo napisalem jeszcze raz po czym zaczales mnie straszyc ostrzezeniem po czym napisalem jeszcze raz tam gdzie im laskawie wskazales i zrobiles sobie z tego pogawedke na swoje wlasne tematy. Ja szukam tutaj pomocy a nie tego jakie piwo lubisz!!!!!
E 320 CDI avangarde 2000 WDB2102262B191874
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2623
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek » 9 paź 2008, o 22:43

to szukaj dalej (tematow na temat kontrolek jest duzo )i nie czepiaj sie chudego ... powodzenia w szukaniu
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
ertee
Posty: 170
Rejestracja: 18 mar 2008, o 08:16
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: ertee » 10 paź 2008, o 01:17

jak tak dalej pójdzie to wyjdzie kilkustronnicowa rozprawka na temat tematów, a ściślej mówiąc ich trafności, powtarzalności etc. :mrgreen:
S210 Avantgarde 320 CDI '99/'00
VIN: WDB2102261B039720
Chudy
VIP
Posty: 433
Rejestracja: 16 kwie 2008, o 18:43
Lokalizacja: Szamotuły
Kontakt:

Post autor: Chudy » 10 paź 2008, o 07:00

Przepraszam Pana Cytrynn za OT.... :!:
Całe życie się człowiek uczy a i tak głupim umiera... :)

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
cytrynn
Posty: 86
Rejestracja: 19 wrz 2008, o 20:58
Lokalizacja: abingdon/ koszalin

Post autor: cytrynn » 10 paź 2008, o 22:52

Przeczytalem chyba wszystkie na temat kontrolek i wiekszosc z tych co czytalem sa stare wiec zalozylem ten temat bo moze ktos od tamtego czesu borykal sie z podobnym problemem i podzieli sie informacjami. O przelaczniku pod pedalem hamulca czytalem ale wszedzie koledzy pisali ze kontroli zapalaly im sie po nacisnieciu pedala a u mnie zapalaja sie po uruchomieniu silnika nie dotykajac hamulca.
E 320 CDI avangarde 2000 WDB2102262B191874
Awatar użytkownika
ertee
Posty: 170
Rejestracja: 18 mar 2008, o 08:16
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: ertee » 10 paź 2008, o 23:27

cytrynn pisze:O przelaczniku pod pedalem hamulca czytalem ale wszedzie koledzy pisali ze kontroli zapalaly im sie po nacisnieciu pedala a u mnie zapalaja sie po uruchomieniu silnika nie dotykajac hamulca.
Nie wszystkim, u mnie zapalają się kiedy chcą i jeszcze nie zdażyło się żeby zapaliły się przy naciśnięciu hamulca. Idąc dalej z palącymi się kontrolkami jazda nie jest bezpieczna, ponieważ nie działają systemy od których świecą kontrolki aczkolwiek sama jazda jest możliwa.
S210 Avantgarde 320 CDI '99/'00
VIN: WDB2102261B039720
cytrynn
Posty: 86
Rejestracja: 19 wrz 2008, o 20:58
Lokalizacja: abingdon/ koszalin

Post autor: cytrynn » 11 paź 2008, o 00:01

Ertee zdaje sobie sprawe z tego ze jazda nie jest bezpieczna. A czy Ty poradziles sobie z tym problemem? i jak?
E 320 CDI avangarde 2000 WDB2102262B191874
Awatar użytkownika
ertee
Posty: 170
Rejestracja: 18 mar 2008, o 08:16
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: ertee » 11 paź 2008, o 13:19

cytrynn pisze:Ertee zdaje sobie sprawe z tego ze jazda nie jest bezpieczna. A czy Ty poradziles sobie z tym problemem? i jak?
Nie, jeszcze sobie z tym nie poradziłem. Ale jak już zaczne szukać to najpierw przy czujnikach przy kołach i pod maską przy centralce ABS, całkiem możliwe że po prostu gdzieś masa zaśniedziała i trzeba wyczyścić po czym wszystko wróci do porządku.

W Twoim przypadku gdy kontrolki palą się od razu możliwe że został przerwany któryś przewód od czujnika przy kole.
S210 Avantgarde 320 CDI '99/'00
VIN: WDB2102261B039720
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2623
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek » 11 paź 2008, o 13:51

jakis modułnie przechodzi testu iodrazu wuwala błeda , czujniki by sobie darował jak czujnik to by wywaliło po ruszeniu , sprawdz najpierw bezpieczniki , i tu sadze ze raczej przyda sie podjechac na kompa, bo tak to szukanie w ciemno , a tu droga prób i błedów może byc droga:))
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
fabek
Administrator
Posty: 9724
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek » 11 paź 2008, o 15:12

aha cytrynn odlaczales akumulator ostatnio?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość