W210`97 Co padło? Kluczyk? Akumulator? Czujnik podczerwieni?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
W210`97 Co padło? Kluczyk? Akumulator? Czujnik podczerwieni?
Witam,
problem mam następujący. Pewnego niepięknego dnia padł mi kluczyk. Taki rozkładany (scyzoryk chyba się go nazywa, tak?)
Uznałem (nie sprawdziłem wtedy) że to baterie się wyczerpały i wymieniłem obie.
Następnie chciałem "zaprogramować" kluczyk. Czujnik jest w lusterku, nacisnąłem więc dwukrotnie przycisk na pilocie blisko czujnika, włożyłem kluczyk do stacyjki i... nic.
Pytanie:
- Cos źle robię? Może programowanie powinno wyglądać inaczej? Jak? (Forum przeszukałem, ale lepszych podpowiedzi niż zastosowana nie znalazłem)
- a może to akumulator, albo elektryka padła? Przychodzi mi to do głowy, bo tej chwili zupełnie nic nie działa - nawet swiatła awaryjne
problem mam następujący. Pewnego niepięknego dnia padł mi kluczyk. Taki rozkładany (scyzoryk chyba się go nazywa, tak?)
Uznałem (nie sprawdziłem wtedy) że to baterie się wyczerpały i wymieniłem obie.
Następnie chciałem "zaprogramować" kluczyk. Czujnik jest w lusterku, nacisnąłem więc dwukrotnie przycisk na pilocie blisko czujnika, włożyłem kluczyk do stacyjki i... nic.
Pytanie:
- Cos źle robię? Może programowanie powinno wyglądać inaczej? Jak? (Forum przeszukałem, ale lepszych podpowiedzi niż zastosowana nie znalazłem)
- a może to akumulator, albo elektryka padła? Przychodzi mi to do głowy, bo tej chwili zupełnie nic nie działa - nawet swiatła awaryjne
Re: W210`97 Co padło? Kluczyk? Akumulator? Czujnik podczerwi
Spróbuj uruchomić samochód przy pomocy drugiego kluczyka (o ile posiadasz go ) , lub przeczytaj TEN TEMAT miałem podobny problem 8-) .mihiber pisze:Witam,
problem mam następujący. Pewnego niepięknego dnia padł mi kluczyk. Taki rozkładany (scyzoryk chyba się go nazywa, tak?)
Pzdr.
obecnie -W220 S500
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
Kluczyki występują w różnych wersjach :Lesio pisze:A co zrobić,jeśli drugi kluczyk działa i lampka świeci,czyli impuls idzie ale niestety drzwi nie otwiera a autko normalnie odpala?? :roll:
1 ) kluczyk ,,scyzoryk,, sterowanie podczerwienią immobilizera i centralnego zamka.
2) kluczyk ,,scyzoryk,, z wbudowaną ,,pastylką,, do immobilizera i podczerwienią do sterowania centralnego zamka .
3)kluczyk ,,rybka,, z wbudowaną cewką i układem elektronicznym który po włożeniu do stacyjki (oczywiście tylko do właściwej :mrgreen: ) razem z układem w tej stacyjce powoduje wzbudzenie się pomiędzy nimi układu rezonansowego i tym samym rozpoznanie kluczyka jako właściwy i odblokowanie , kluczyk taki posiada sterowanie centralnym zamkiem drogą ,, radiową ,, .
Kluczyk ,,scyzoryk ,, przy problemach można spróbować zsynchronizować (oczywiście tylko podczerwień ) z odbiornikiem w samochodzie , tak jak napisał powyżej autor tematu po skierowaniu oczka w kluczyku na odbiornik w samochodzie wciskamy dwukrotnie przycisk kluczyka , po czym natychmiast wkładamy kluczyk do stacyjki i przekręcamy w położenie ,,zapłon,, . Wyłączamy zapłon i sprawdzamy działanie funkcji kluczyka . Programowanie otwierania z kluczyka i zamykania wszystkich szyb , też jest opisane na forum .
Kluczyka ,,rybki ,, nie synchronizuje się 8-)
Pzdr.
obecnie -W220 S500
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 7 gości