Problem z ładowaniem , napięciem ?

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

klocher
Posty: 93
Rejestracja: 26 lip 2011, o 12:23
Lokalizacja: Kielce

Problem z ładowaniem , napięciem ?

Post autor: klocher »

Witam

Opisze może mój problem od początku . Jakieś 2 tygodnie temu przestało mi praktycznie działać sprzęgło ( biegi nie wchodziły ) samochód stanął w warsztacie po wyjęciu skrzyni i rozebraniu sprzęgła okazało się że łożysko na kole dwumasowym ( chyba ? ) było całkiem rozwalone , łożysko wymienione skrzynia i sprzęgło wsadzone wszystko działa biegi wchodzą jest dobrze z tym że pojawił się inny problem ( zaznaczę że wcześniej wszystko było w porządku ) ...


Podczas całej operacji ( wyjmowania skrzyni , sprzęgła ) był odpięty przez cały czas akumulator gdy mi przyszło do wyjechania samochodem od razu na desce pojawił sie problem ( ETS trakt system potem gdzieś ABS przez chwile sie zapalał ) myślałem że słaby aku ale podładowaliśmy na maxa i problem nadal jest ...

Dodam jeszcze że pedał sprzęgła był reanimowany bo miał duży luz ( jakaś tam mała zawleczka poszła do lamusa została wymieniona i wszystko było git )

Czytałem o czujniku pod pedałem hamulca jednakże moje problemy są troche inne a mianowicie :

Gdy przekręcam kluczyk w pozycje zapłonu to od razu na komputerze zaczyna się świecić ETS ( po lewej stronie ) a na środku wyświetlacza błąd ETS TRAKT SYSTEM dodam jeszcze że kontrolka od świec żarowych zaraz po przykręcaniu kluczyka w pozycje zapłonu zapala się potem na milisekundę gaśnie a potem znów się zapala i już nie gaśnie ( dodam jeszcze że na pewno któraś ze świec jest do wymiany bo kontrolka zawsze podczas jazdy świeciła się jednakże nie gasła tak szybko przy zapalaniu ) . Dalej po zapaleniu silnika błąd ETS sam znika zostają zapalone tylko świece żarowe ( ale tak było też wcześniej ) zostaje mi tylko na wyświetlaczu ANZIEGE DEFEKT ( czy jakoś tak ) co kasuje ( R ) i normalnie samochód jedzie jednakże wszystko jest tak jakby przygaszone , wycieraczki działają wolno ogólnie jakby słabe napięcie dopiero po przygazowaniu do min 2 tyś obrotów wszystko nagle się rozjaśnia i dostaje powera

Ciekawa sprawą jest to że od kiedy to się zaczyna dziać nie wyskakuje mi lampe defekt a powinien bo zawsze się zapalał nawet pomimo sprawnych wszystkich świateł :P


Ostatnio też do tego wszystkiego zaczął mnie nękać nowy problem taki że wciskam hamulec , światła stop sie zapalają i jak puszcze hamulec to już nie gasną , muszę go lekko nogą wypychać do siebie żeby zgasły ( ale to mi się wydaje że to już wina pedału hamulca że trzeba go wyregulować ) ale pisze o tym bo może to też ma jakieś znaczenie ?

Jak sądzicie podczas naprawy samochodu coś zostało nie wiem naruszone że takie rzeczy się dzieją czy zwykły przypadek że akurat po wyjechaniu z warsztatu takie rzeczy się dziać zaczęły i co może być przyczyna tego wszystkiego ?

I nie piszcie żebym szukał na forum szukałem ale mój problem wygląda tak jakby zupełnie inaczej niż tamte ..
Merc w210 . 2.9 TD , 97' manual wersja Elegance
WDB2100171A326038
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości