Ja sie tak męczyłem, że wykręciłem aku!
NAstępnego dnia wszedłem w posiadanie czteropaka piwka[drogą nabycia! ] i odkryłem po 2 piwku: kurde! nie odpalać bestii! To co powyżej napisano! Hej!
--tu w końcu ktos przytomny napisał, by nie odpalac bestii!
Ma u mnie piwko!
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Wie ktoś co oznaczają te dwa prostokąty przy liczniku kilometrów dziennych? Ostatnio bawiłem się przy inspekcji i mi znikły a cały czas je miałem.
Filmik poglądowy: http://www.youtube.com/watch?v=WVjvzkD2 ... re=related
malyjunak, był to jakiś błąd, którego już nie ma. Po wyłączeniu autka i ponownym włączenie błąd zniknie jeśli wyskoczył na chwilę lub został naprawiony. W innym razie byłby cały czas. Mogla np. żarówka na chwile nie stykać i wyskoczył błąd. Po ponownym uruchomieniu autka błąd zniknął.
To co mówią koledzy to żarciki
malyjunak pisze:Wie ktoś co oznaczają te dwa prostokąty przy liczniku kilometrów dziennych? Ostatnio bawiłem się przy inspekcji i mi znikły a cały czas je miałem
Tylko się cieszyć, bo to są informacje o błędach. Poza tym kasują się same po usunięciu awarii. Płynu do spryskiwaczy miałeś mało, czy się klocki skończyły? Musiał Ci się wyświetlać jakiś komunikat.
Dziwnie bo ja mam możliwość oglądania owych kwadracików, dopiero jak przyciskiem R potwierdzę, że wiem o "awarii", jak nie wcisnę R to komunikat będzie się cały czas świecił, a jak zgaszę silnik, to jeszcze zapika żebym nie zapomniał.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
malyjunak pisze:Kiedyś zdarzyło mi się, że wyświetlił się komunikat spalona żarówka bo postój padł.
Informacje o błędach oświetlenia wyświetlane są na bieżąco, czyli po każdym przekręceniu włącznika świateł na włączonym zapłonie. Z tego co wiem, nie zapamiętują się, czyli po włożeniu nowej żarówki nie powinno być zarejestrowanego błędu
herianm pisze:qoompel, ale skoro ludzie piszą, że mają jakieś kwadraciki na licznikach i nie potrafią tego wyjaśnić to znaczy, że nie zauważyli błędu
Dokładnie. Nie wiem z czego to wynika. Patrzałki przecież widzą wielki napis awarii, a ten maksymalnie wkurw*ający dźwięk obudzi każdego pijaka, także nie rozumiem
herianm pisze:qoompel, ale skoro ludzie piszą, że mają jakieś kwadraciki na licznikach i nie potrafią tego wyjaśnić to znaczy, że nie zauważyli błędu
Jak przepaliła się żarówka czy było mało płynu to wyświetli się komunikat i pojawia się ten wku... dźwięk. Te kwadraciki po prostu sobie były i nie zwracałem na nie uwagi tylko przez przypadek włączyłem zapłon i wdusiłem 2x0 a potem R i sobie znikły. Nigdy mi nic nie sygnalizowały te kwadraty.
Zasada jest prosta i powtarza się przy każdym odpaleniu samochodu czy tam włączeniu zapłonu.
Odpalasz samochód, jeśli włączysz coś niesprawnego (np. postojówki) to wyskakuje komunikat o spalonej żarówce, jeśli naciśniesz R to komunikat się traci i wyskakują "kwadraciki", które informują kierowcę o ukrytej "informacji". Jak zgasisz samochód to znikną i jak znów włączysz go i ową niesprawną część, to się znów pojawia komunikat i znów musisz wciskać R.
Jeśli kwadraty są to przyciskiem R możesz znowu na "ekranie" zobaczyć co to jest za błąd.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784