Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 1 maja 2016, o 20:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 lip 2009, o 15:26 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2009, o 14:21
Posty: 21
Lokalizacja: Kraków
Witam mam taki problem z moim Oczkiem 2.3 z lpg (e230t) nagle jednego dnia dokładniej wczoraj zauważyłem że po odpaleniu auta na minute robi się bardzo wysokie ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym, po delikatnym odkręceniu słychać bulgoty i syk powietrza, zaczyna wypływać woda a gdy odkręciłem mocniej wyrwało mi korek z ręki i zalało całe auto i mnie. Co mnie zaskoczyło nie zostałem poparzony bo woda ze zbiorniczka wylatuje zimna!?
Puchnie przewód łączący zbiorniczek wyrównawczy z silnikiem i górny przewód od chłodnicy natomiast reszta węzy jest pusta:( Również grzanie reduktora nie działa, po chwili jazdy cały jest oszroniony.
Zrobiłem doświadczenie z termostatem, wyjąłem wlałem wodę bezpośrednio do silnika i na jakiś czas zaczął działać, reduktor nie zamarzał, temperatura jednak podnosiła sie pod 100 stopni i spadała do prawie 90. Następnego dnia jednak po odpaleniu efekt jest taki sam:(
Nie ma wody w większości przewodów.
Moje pytanko jest czy to może być uszczelka pod chłodnicą ewentualnie jak ją wykluczyć albo definitywnie na nią wskazać. Mam drugi silnik na części więc większość części mam na podmiankę oczywiście po za uszczelka:P
Po odpaleniu auta bez korka woda z niego nie wypływa przynajmniej nie odrazu, sprawdzałem tylko przez chwilkę.
Silnik cały niedawno wymieniałem na używany ale bez instalacji lpg i z małym przebiegiem.

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy,

Elektornik, naprawiam układy zapłonowe i robię nowe wiązki silnikowe (stara potrzebna na dawcę wtyczek)

e200 1997r. kombi
Sekwencja AG


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2009, o 15:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9195
Lokalizacja: Olsztyn
usczelka pod glowica moim zdaniem.

odkrec korek i zobacz czy bable powietrza sie pojawiaja w zbiorniczku.

_________________
PARTS.MBCLUB.PL CENNIK 2015 | STAR DIAGNOSIS C3/C4 / NAPRAWA / XENTRY


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2009, o 16:06 
Offline
Doradca VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2008, o 18:26
Posty: 2623
Lokalizacja: Gdynia
bez watpliwości uszczelka pod głowca , kup oryginalna , lub uszkodzona głowica

_________________
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group