Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 19 wrz 2017, o 18:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 366 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2012, o 20:42 
Offline

Dołączył(a): 6 sty 2009, o 15:31
Posty: 1016
Lokalizacja: Białystok
witaj,
noc ładnie odpowiedział

http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=18907

_________________
BYŁA: NIUNIA
BYŁ: NIUTEK,
JEST:CZARNA FURIA CLS320CDI


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 26 cze 2012, o 02:45 
Offline

Dołączył(a): 25 cze 2012, o 11:15
Posty: 2
Lokalizacja: kalisz
aż głupio że nie znalazłem tego sam. Podziękowania za podpowiedź.

_________________
WDB2102261B362882


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2 wrz 2012, o 23:36 
Offline

Dołączył(a): 11 wrz 2009, o 00:19
Posty: 29
Lokalizacja: Wejherowo
Witam
mam pytanie dotyczące W203, wiem że to inne forum i na forum poświęconym W203 pytałem ale staram się zebrać jak najwięcej informacji.
Zamierzam kupić W203 270 CDI, po odpaleniu zimnego silnika czysto, nie ma dymu dałem mu pochodzić parę minut i depnąłem go.
Pojawił się przy wyższych obrotach dym a z rury wyleciała czarna ciecz, stawiam że woda z sadzą bo nie oleista i nie czuć paliwem. Można to zobaczyć na filmie:
http://www.youtube.com/watch?v=fKD-7Vw_ ... e=youtu.be

Prace silnika można posłuchać:
http://www.youtube.com/watch?v=VWHEB-lj ... e=youtu.be

Czy możecie mi powiedzieć czy to coś poważnego czy nie? samochód 2002rok i 300 tyś 270 CDI.

_________________
jeszcze nie właściciel okulara, ale zauroczony, póki co mam 190


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2013, o 21:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2012, o 10:27
Posty: 172
Lokalizacja: Szczecin
Ja dzisiaj na krótkim odcinku deptałem pedał gazu do końca. Za mną byłą chmura czarnego dymu. Jak jeżdżę normalnie to nie ma żadnego dymu, chyba, że białego gdy jest zimno.

Słyszałem dzisiaj jaką anegdotę o dolaniu litra nafty do baku. Ponoć to czyści wtryski. Ale czy też w CDI?

_________________
E 320 CDI WDB2100261B101574
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2013, o 07:46 
Offline

Dołączył(a): 16 sty 2010, o 20:43
Posty: 437
Lokalizacja: Gliwice
Szukacie dzióry w całym myśląc że to wina motoru że kopci.... Ja wybebeszyłem tłumik końcowy i kopcenie ustało... od czasu do czasu dam mu po garach , puści dyma i mam spokój na jakiś czas.... W końcowym baniaku zbiera się sadza która przez te durne sitka nie jest w stanie wylecieć... nazbiera się nazbiera a jak depniesz to tak jakbyś w mąkę dmuchnoł. I ot całe kopcenie :)

_________________
Citroen C5 kombi 2,0 16V

W210 2,2 CDI 2000` polift :] 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 wrz 2013, o 09:32 
Offline
VIP

Dołączył(a): 16 lis 2008, o 13:59
Posty: 460
Lokalizacja: Żagań
Panowie czy przy padających wtryskach w MB Vaneo 170CDI to normalne, że ubywa trochę oleju?
Auto jakiś czas temu było podpięte pod komputer i mechanik powiedział, że dwa wtryski się zepsują, i tak się chyba stało, bo auto zaczęło dymić, straciło na mocy i ubyło trochę oleju.
Podejrzewałem, że to może wina turbo skoro oleju ubyło, ale sam nie wiem.

_________________
S210 320CDI 1999-2000r

"Prawdziwy macho na SD jedzie dopiero na lawecie!" :D
http://imageshack.us/photo/my-images/20/posthq.jpg/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 wrz 2013, o 17:29 
Offline

Dołączył(a): 16 sty 2010, o 20:43
Posty: 437
Lokalizacja: Gliwice
zrób test na przelewy (strzykawki) i wyeliminujesz ew. wtryski...

_________________
Citroen C5 kombi 2,0 16V

W210 2,2 CDI 2000` polift :] 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 wrz 2013, o 17:48 
Offline
VIP

Dołączył(a): 16 lis 2008, o 13:59
Posty: 460
Lokalizacja: Żagań
Mógłbyś dokładnej to opisać?

_________________
S210 320CDI 1999-2000r

"Prawdziwy macho na SD jedzie dopiero na lawecie!" :D
http://imageshack.us/photo/my-images/20/posthq.jpg/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 wrz 2013, o 19:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, o 17:19
Posty: 522
Lokalizacja: Warszawa
Test przelewowy za wiele ci nie powie.
Objawami złych przelewów na ogół jest problem z zapalaniem
Dymienie, najczęściej jest spowodowane zużytymi końcówkami wtryskiwaczy, a to możesz zdiagnozować wyjmując wtrysk i na stół probierczy.
U mnie przy nadmiernym dymieniu opisywanym na forum, miałem dobre wartości korekcji wtrysków na SD, dobry test przelewowy, a po wyjęciu wtrysków i sprawdzeniu na stole wyszły padnięte końcówki.
Po wymianie końcówek inny samochód i zero dymku.
Złe wtryski nie mają nic wspólnego z ubytkiem oleju silnikowego.

_________________
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 21 wrz 2014, o 19:46 
Offline

Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 14:16
Posty: 1247
Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Pochwały: 3
Koledzy, jakiś czas temu przesiadłem się z 2,9 TD na 320 CDI. Jako że nie znam jeszcze na tyle tego motoru to mam zagadkę dla Was. Silniczek sobie puszczał bączki. Wyczyściłem EGR, kolektor dolotowy razem z klapkami oraz założyłem nową przepływkę którą dostałem za grosze. Auto już nie kopciło. Jednak gdy pojeździłem trochę po mieście, stojąc również w korkach, to po wyjechaniu na trasę podczas gwałtownego przyspieszania auto puściło sporą chmurę czarnego dymu. Myślę sobie: spoko, trochę sadzy mogło się nazbierać i teraz wypluło. Dla sprawdzenia wcisnąłem jeszcze parę razy kickdown i przy każdym przyspieszeniu dymu było coraz mniej aż do jego całkowitego braku. Teraz jednak miałem wyjazd w góry i spotkało mnie kilka ciekawostek. Przy każdym podjeździe pod górkę kopcił. Myślę sobie: znowu sadze się nazbierały. Wciskam pedał i puszcza bąka, trzymam pedał dalej wciśnięty i trochę kopci, puszczam pedał żeby zwolnić i znowu duży bąk. Myślę sobie: wtryski mają już jakieś 400 tyś, pewnie któreś już leją. No i tak jadę po tych górkach z tymi czarnymi obłoczkami za sobą. Lekkie przyspieszenie = trochę dymu, mocniejsze przyspieszenie z "doładowaniem" = duża chmura dymu. Po pokonaniu kolejnej górki stało się jednak coś niespodziewanego. Sterownik wyłączył turbinę. Nie był to tryb awaryjny. Auto przyspieszało słabiej bo bez doładowania, ale nie jechało tragicznie. Jednak zauważyłem za sobą absolutny brak dymu, nawet najmniejszego obłoczka. Nie zakopcił ani trochę, nawet gdy wcisnąłem pedał w podłogę i przyspieszałem pod górkę. Absolutny brak dymu za autem. Zjechałem na pobocze i zgasiłem auto. Po ponownym odpaleniu turbina oczywiście odzyskała już pełny zasięg, ruszam, przyspieszam i kopcenie powróciło, wyprzedzam i chmura czarno-brunatnego znowu za mną. Przejechałem kilka kilometrów zaliczając kolejne wzgórza i ponownie po którejś górce sterownik znowu zapewne stwierdził jakieś niedozwolone przeciążenie bo odłączył turbo. No i znowu dymienie całkowicie ustąpiło. Obojętnie jak mocno przyspieszam, obojętnie pod jak dużą górę podjeżdżam to kopcenia nie ma żadnego.
Turbina powinna odpadać bo kopciłoby na niebiesko. Wydech tak samo. Wtryski? wychodziłoby na to że leją tylko gdy turbina pracuje.
Jakieś pomysły?

_________________
Jest: S-klasa, W220 S320 CDI 2001. WDB2200261A184358
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 21 wrz 2014, o 20:33 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 kwi 2010, o 11:12
Posty: 1893
Lokalizacja: Sanok
Pochwały: 12
Leszek304, jak napisze większość napisze, podepnij pod SD i zobacz błędy, bo tak to można zgadywać :) może być przepływomierz, nieszczelność w układzie dolotowym, ciężko stwierdzić :)

_________________
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 22 wrz 2014, o 07:55 
Offline

Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 14:16
Posty: 1247
Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Pochwały: 3
Tak Aloiz, zgadza się, podepnę go pod kompa obowiązkowo :) tylko że błędy zapewne będą dotyczyły przyczyny odłączenia turbiny i zapewne będzie to związane z ciśnieniem w układzie. Ważniejszą zagadką jest to że gdy turbo pracuje normalnie to silnik kopci (ale na czarno) a gdy sterownik odłączy turbo to kopcenie zanika całkowicie :zdziwko: No chyba że w takim stanie awaryjnym wtryskiwacze otrzymują połowę dawki paliwa czego wynikiem byłby właśnie brak kopcenia :zdziwko: szukam właśnie tej zależności bo to będzie pomocne przy badaniu parametrów na kompie.

_________________
Jest: S-klasa, W220 S320 CDI 2001. WDB2200261A184358
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 22 wrz 2014, o 09:38 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2009, o 12:21
Posty: 2073
Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Leszek304, moim zdaniem sprawdź turbinę. U mnie w Sprinterze było to samo. Jak wjeżdżałem pod górę w mieście u siebie to za mną auta włączyła halogeny :D Na prostej bywało różnie. Wymieniłem turbinę na drugą, po regeneracji i kopcenie praktycznie ustało. Jeszcze delikatnie kopci, ale wiem, ze wtryski są już w stanie dopuszczającym :/ No i też komputer, bo może któryś czujnik miesza w tym :/
Co do wtrysków...dużo roboty nie ma żeby zrobić test przelewowy...zawsze to pewnośc dla Ciebie i plus dla silnika, bo lanie wtrysków nie wpływa dobrze na silnik :)

_________________
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 22 wrz 2014, o 10:03 
Offline

Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 14:16
Posty: 1247
Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Pochwały: 3
Myślałem o turbinie i nawet regenerowałem turbo w poprzednim aucie, więc temat turbo trochę znam. Jednak tutaj nie pasuje mi kolor spalin. Turbina pchałaby olej silnikowy który spala się na niebiesko, natomiast ja mam dym czarno-brunatny, a więc niespalony olej napędowy. Wtryski mają już niecałe 400tyś, dużo pracowały jeżdżąc po mieście, więc podejrzenie moje padło właśnie na ich lanie. Zagadką stał się jedynie fakt, że przy trybie awaryjnym auto przestało kopcić. Czy w trybie awaryjnym komputer zmniejsza dawkę paliwa o połowę zachowując pełną dawkę powietrza? Po głowie chodzi mi właśnie taka teza: podczas przyspieszania wtryski dostają na tyle dużą dawkę paliwa że nie są w stanie prawidłowo jej rozpylić (gdyż leją) i w tłumik idą spore spaliny. Natomiast w trybie awaryjnym wtryski dostają na tyle małą dawkę paliwa że jeszcze dają radę to ją rozpylić i mieszanka spala się prawidłowo, bez kopcenia z wydechu. Czy dobrze myślę?

_________________
Jest: S-klasa, W220 S320 CDI 2001. WDB2200261A184358
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 22 wrz 2014, o 12:33 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2009, o 12:21
Posty: 2073
Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Leszek304, no na chłopski rozum tak to można rozumieć :) Ja turbinkę i tak miałbym na oku, ale tak jak mówiłem...test przelewowy wtrysków też możesz zrobić, zeby być pewnym ich stanu :)

_________________
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 366 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis laptopów