Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 22 sty 2017, o 23:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 gru 2016, o 17:50 
Offline

Dołączył(a): 15 mar 2015, o 20:06
Posty: 107
Lokalizacja: bydgoszcz
Witam. Wyciekal olej z przedniego dyfra w miejscu gdzie wychodzi polos. Zostalo zalozone nowe uszczelnienie oryginalne mercedesa jednak po przejechaniu okolo 400 km okazalo sie ze wyciek pojawil sie w tym samym miejscu. Czy to oznacza ze dyfer moze byc do wymiany? Czy jest firma ktora by sie podjela regeneracji tego i czy regeneracja bedzie skuteczna? Uzywany dyfer 1800 zl czyli troche sporo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 19:00 
Offline

Dołączył(a): 15 mar 2016, o 00:35
Posty: 432
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 10
wyczyściłeś dokładnie miejsca przylegania uszczelniacza? Nie uszkodziłeś tego uszczelnienia przez przypadek podczas wbijania na miejsce ii czy na pewno dobry olej zalałeś?

_________________
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
W210 E290 Avantgarde (09.1996) VIN: WDB2100171A227321


Ostatnio edytowano 22 gru 2016, o 19:24 przez benha, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 19:14 
Offline

Dołączył(a): 10 gru 2012, o 12:14
Posty: 1096
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 2
W takim aucie jak W210 E430 1800 zł. to może silnik kosztować a nie dyfer.
A znowu leci, bo pewnie ktoś sknocił to uszczelnianie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 20:08 
Offline

Dołączył(a): 15 mar 2015, o 20:06
Posty: 107
Lokalizacja: bydgoszcz
Ja tego nie robilem tylko warsztat. Jak auto tam bedzie na robienie uszczelki pod glowica sprawdza to ponownie. I masz racje ze tyle silnik kosztuje ale co poradzic jak jest jeden dostepny a o cene nowego boje sie pytac. Podobno lozyska dyfra moga byc zuzyte i dlatego uszczelnienie poszlo prawda to? Lub luz jest taki duzy ze poprostu wypada to uszczelnienie. Chociaz chyba przy takim luzie by bylo slychac cos a z polosi cisza.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 20:34 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 cze 2008, o 19:44
Posty: 8833
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 3
jak łożyska to kup łożyska a nie cały dyfer

_________________
C 270 CDI WDB2032161F226567


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 gru 2016, o 22:20 
Offline

Dołączył(a): 5 sty 2013, o 21:19
Posty: 156
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pochwały: 1
Jeżeli półoś nie "chodzi" góra dół to łożyska masz dobre. Wjedź na kanał, złap za półoś i poruszaj. Jeżeli będzie miała luz przy dyfrze zauważysz to, wtedy faktycznie dyfer do naprawy. Jeżeli będzie sztywna oznacza to spapraną robotę lub felerny uszczelniacz.
Lepiej sam to sprawdź, albo przy nich, żeby ściemy nie wciskali.

_________________
https://www.facebook.com/FidelisCar/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group