Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 22 sty 2017, o 23:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 lis 2009, o 22:09 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2009, o 22:23
Posty: 13
Lokalizacja: GNIEW TELFORD UK
panowie POMÓŻCIE !!!
nie mam juz siły na moją Gwiazdę ( w210 3.0 td 98r ) chyba oddam ja na złom :evil:
miałem problem bo Ciekło mi w okolicy pompy wtryskowej i z tego co wyczytałem to wszyscy piszecie o oringach i uszczelkach ... wiec wymieniłem wszystkie plastikowe przewody na oryginalne nowe z salonu Mercedesa ... i dalej Cieknie przewody ok a wyciek mam z pompy na łączeniu pompy z drugą jej częścią tą gdzie wchodzi jakaś elektryczna kostka ( kabel) ... cieknie z niej ciurkiem :cry: a wiec co teraz???
pompa do wymiany ????

czy istnieje jakaś naprawa tego???

czy ma ktoś jakis schemat pompy ???

i czy naprawdę wyciągniecie tej pompy to taka masakra i zajmuje strasznie dużo czasu ??? ( tak powiedział mi mechanik :-( )

Proszę o szybką odp i z Góry dziękuje !!!

_________________
W210 3.0 TD AUTO :)))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2009, o 22:38 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9378
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 3
ostatnio ten problem omawialismy ale przypomne, ze uszelka pod zawor gaszenia (nr 273) jest normalnie do kupienia i chyba o to Ci chodzi, bo tam wchodza 2 kable od zaworu gaszenia i dodatkowe 2 kable od czujnika temp. paliwa.

powiedz numer uszczelki, ktora potrzebujesz wymienic to podam jej numer fabryczny.


Załączniki:
B07045000055.0252.gif
B07045000055.0252.gif [ 23.22 KiB | Przeglądane 14810 razy ]
B07045000043.0252.gif
B07045000043.0252.gif [ 25.83 KiB | Przeglądane 14810 razy ]

_________________
PARTS.MBCLUB.PL CENNIK 2015 | STAR DIAGNOSIS C3/C4 | NAPRAWA | XENTRY
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2009, o 22:47 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2009, o 22:23
Posty: 13
Lokalizacja: GNIEW TELFORD UK
no chyba właśnie o to mi chodzi i jeszcze jak bym mógł zadać dwa pytanka tą uszczelkę dostane w serwisie mercedesa jak powiem uszelka pod zawor gaszenia (nr 273).
i czy jest jakiś większy problem z wymianą tej uszczelki ??? a i jeszcze może wiecie jaki klucz jest potrzebny żeby odkręcić ten zawór gaszenia bo próbowałem dopasować ale nie mam pojęcia co tam za śruby siedzą :( no i czy muszę ściągnąć całą pompe żeby to wymienic ??? proszę o odp i dzieki śliczne

_________________
W210 3.0 TD AUTO :)))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2009, o 22:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lut 2008, o 23:43
Posty: 4681
Lokalizacja: PL
Radze całą na stoli .Uszczelki do wymiany i po problemie. ;-)

_________________
E320 cdi kombi AVANTGARDE
A 169 cdi ELEGANCE

Instalacja DAS/XENTRY
EPC-WIS-ASRA STAR FINDER
SD-MEDIA
XDOS OpenShell- WIN 7
C3 ,C4


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2009, o 23:03 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2009, o 22:23
Posty: 13
Lokalizacja: GNIEW TELFORD UK
[img]http://C:\Documents%20and%20Settings\xxx\Pulpit\b070450000550252_184[/img]

[ Dodano: 2009-11-23, 23:06 ]
na pierwszym zdjęciu pompy nr 11 nie wiem jak to sie nazywa ??? :( ale cieknie mi dokładnie z pod tego ...

[ Dodano: 2009-11-23, 23:20 ]
a i czy tam jest tylko ta mała okrągła uszczelka (oring)

[ Dodano: 2009-11-23, 23:35 ]
i gdzie moge znaleźć opis do tego pierwszego rysunku ??? interesuje mnie
jaka sruba to jest z nr 17
uszczelka z nr 14
i jak sie nazywa część z nr 11

_________________
W210 3.0 TD AUTO :)))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lis 2009, o 00:37 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 gru 2008, o 10:16
Posty: 2132
Lokalizacja: Szczecin, PL
Kamil napisał(a):
na pierwszym zdjęciu pompy nr 11 nie wiem jak to sie nazywa ??? :( ale cieknie mi dokładnie z pod tego ...

To jest właśnie zawór gaszenia (cz. 11) :idea:

Część 273 to uszczelka pompki paliwa :!:

Kamil napisał(a):
gdzie moge znaleźć opis do tego pierwszego rysunku ???

W EPC na ruskiej stronie (wersja angielskojęzyczna też jest), w tabelce pod rysunkiem.

TUTAJ wpisz numer VIN auta > OK > Link u dołu datenkarty > Injection pump > Injection Pump - tak dojdziesz do tego rysunku.

_________________
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2009, o 00:35 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2009, o 22:23
Posty: 13
Lokalizacja: GNIEW TELFORD UK
witam Panowie byłem dziś w ASO i dostałem uszczelke pod zawór gaszenia
odrazu kupiłem te plastikowe przewody gdyby czasem tamte się uszkodziły :)) chciałem także kupić cały zawór gaszenia (ale grubo ponad 100 funtów :((( ) wiec dałem sobie spokój mam nadzieje że tak jak wszyscy podejrzewają to cieknie dzięki tej uszczelce a zawór jest cały .... jutro zabieramy sie za naprawie więc jak tylko skończę to napiszę jaki dało rezultat ...
Narazie DZIEKUJE wszystkim za pomoc :))))) ;-)

_________________
W210 3.0 TD AUTO :)))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2009, o 13:46 
Offline

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 23:10
Posty: 281
Lokalizacja: Kępno
prawdopodobnie zawor rozleci Ci sie w rekach :)
to tylko jakies tworzywo wiec po tylu latach a tym bardziej jak dostalo ropy ma prawo sie rozleciec - ale badz dobrej mysli :)

_________________
S210 3.0TD - sprzedam
W210 3.2CDI
SL 500 R129 - kupie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2009, o 21:33 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2009, o 22:23
Posty: 13
Lokalizacja: GNIEW TELFORD UK
najpierw to chciałem jeszcze raz podziękować bo gdyby nie Wy to bym do dzisiaj się wkur... :cry: ale już wszystko jest OK :mrgreen: :lol: :-D
swoją drogą to padły mi oringi na przewodach ale w szczególności to uszczelka spod zaworu gaszenia teraz wymieniłem i na pompie nawet niema śladu ropki :)))
W szczególności to wielkie PODZIEKOWANIA DLA FABKA !!!f :idea:

_________________
W210 3.0 TD AUTO :)))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2009, o 12:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9378
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 3
zdrowka kolego.

_________________
PARTS.MBCLUB.PL CENNIK 2015 | STAR DIAGNOSIS C3/C4 | NAPRAWA | XENTRY


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2009, o 18:26 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2008, o 18:55
Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
Witam,

A możesz napisać ile zapłaciłeś za oringi i ew. wymiane??:) . Coś mi z 3 sekcji leci i niestety też czeka mnie wymiana.

_________________
190 2.5D 550000km - bez remontu :). w210 300D manual.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2009, o 22:13 
Offline

Dołączył(a): 20 wrz 2009, o 21:40
Posty: 77
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
cześć koledzy,
u mnie też coś wilgotno w okolicach pompy i zapaskudzone przewody i ta rura co od kolektora schodzi w dół - w jaki sposób ustalić skąd cieknie bo na wet w kabinie coraz częściej czuje paliwo - proszę o podpowiedź

_________________
E300TD 1997r ELEGANCE Sedan WDB2100251A578114


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2009, o 22:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9378
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 3
oringi i podkladki dla 6-ciu sekcji to koszt 30-40zl, oczywiscie niech nikomu nawet taki pomysl przez glowe nie przejdzie zeby kupowac zamienniki i polecam od razu robic wszystkie 6 sekcji, nawet jak z jednej cieknie. koszt robocizny 100-150zl.

_________________
PARTS.MBCLUB.PL CENNIK 2015 | STAR DIAGNOSIS C3/C4 | NAPRAWA | XENTRY


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2 gru 2009, o 10:36 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2009, o 22:23
Posty: 13
Lokalizacja: GNIEW TELFORD UK
jak Fabek napisał wymień wszystkie sześć mi ciekło z jednej to jak wymieniłem to dostał większego ciśnienia i po chwili poszły kolejne oringi :( wiec proponuje te 6 sekcji oraz oring z pod zaworu gaszenia i wtedy na bank będzie ok i oczywiście oringi tylko z ASO :-D
co do wymiany to ja akurat robiłem ze znajomym mechanikiem wiec cena i tu była bardzo niska :) ale to bardzo proste wystarczy że odkręcisz kolektor wypniesz go i uniesiesz z 15-20 cm i masz eleganckie dojście do wszystkiego :))

[ Dodano: 2009-12-02, 10:42 ]
Kiciek

u mnie też coś wilgotno w okolicach pompy i zapaskudzone przewody i ta rura co od kolektora schodzi w dół - w jaki sposób ustalić skąd cieknie bo na wet w kabinie coraz częściej czuje paliwo - proszę o podpowiedź


Na moje to spróbuj w wyczyścić cała pompę i przewody wtedy zobaczysz skąd cieknie ale to nie zmienia faktu że będziesz musiał wymienić 6 sekcji :( czyt. wyżej :)

_________________
W210 3.0 TD AUTO :)))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 2 gru 2009, o 17:34 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2008, o 18:55
Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
Mam jeszcze jedno pytanie. Teraz jest taki problem ze nie mogę odpalić samochodu jak np. wrócę, zgasze i za jakieś 15 min chce odpalić znowu. Musze czekać z 2 godz i dopiero odpala. Z zimnym silnikiem nie ma probemu-pali od razu. Może to być wina oringów czy jeszcze coś może być nie tak :-( .

_________________
190 2.5D 550000km - bez remontu :). w210 300D manual.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group