Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 28 kwi 2017, o 22:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sie 2013, o 07:49 
Offline

Dołączył(a): 15 paź 2012, o 20:42
Posty: 540
Lokalizacja: Rokitki
michao1604 kompressor pali :)

Mój pali w zależności od nastroju człowieka, który gaz przyciska. Nie zejdziesz kręcąc się na miejscu i lubiąc rozpędzać auto ( ostro ) poniżej 11 litrów. Właściwie lepiej się przygotować nawet na 13 ;) Na trasie spalił mi 9,4l/100km przy tempomacie i praktycznie non stop 180 na blacie. Polska - Dania 99% autostrady. Wracałem z nad naszego pięknego morza jadąc ekonomicznie 130km/h auto spaliło 8,3l/100km. Trzeba liczyć średnio, że wiadro benzyny na 100km wciągnie:)

Wszystkie dane pochodzą z moich obliczeń a nie wskazań komputera, który przekłamuje o 0,6l/100km.
Aha spalania przy 2.0 Kompressor 137kW i 6 skrzyni.

Pozdrawiam

Ps.
A z gazem to różnie mówią. Jest na forum użytkownik zagiel, który buja się kompressorem z gazem i z tego co pamiętam to nie narzeka. Mój znajomy ma CLK z tym samym motorem, zagazowanym od 5 lat i nie narzeka.

_________________
VIN WDB2100451B154469

W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sie 2013, o 08:03 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 12:38
Posty: 4630
Lokalizacja: CRA
Pochwały: 3
Kwestia dobrze dobranej i jeszcze lepiej założonej instalacji.
irek_gaz też ma kompresora zagazowanego i chwali sobie a już sporo śmiga.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sie 2013, o 08:08 
Offline

Dołączył(a): 15 paź 2012, o 20:42
Posty: 540
Lokalizacja: Rokitki
Piasek napisał(a):
irek_gaz też ma kompresora zagazowanego i chwali sobie a już sporo śmiga.


ooo właśnie o irku zapomniałem:) On też nie narzeka.

_________________
VIN WDB2100451B154469

W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Chip tuning
PostNapisane: 3 gru 2016, o 15:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2015, o 15:38
Posty: 18
Lokalizacja: Przeworsk
panowie widze ze temat umarł a mnie ciekawi :D co sie wkoncu dzieje z tymi 3.0td po chipie ;d niedawno zakupiłem taki sprzet ale mi mało wrażen :) jest tu ktos z takim modelem po chipie ?

_________________
W124 '89 2.3 + LPG
W210 '99 3.0TD USA


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Chip tuning
PostNapisane: 3 gru 2016, o 17:18 
Offline

Dołączył(a): 12 maja 2016, o 08:10
Posty: 120
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 2
wyślij mi nr sterownika silnika, zapytam swojego człowieka czy jest coś w stanie zrobić z tym

_________________
https://www.facebook.com/MercPodkarpacie/

WDB2100161B105199
http://www.w210.pl/w210-by-michael93-vt31683.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Chip tuning
PostNapisane: 31 gru 2016, o 05:10 
Offline

Dołączył(a): 27 gru 2016, o 04:58
Posty: 6
marioopsk napisał(a):
panowie widze ze temat umarł a mnie ciekawi :D co sie wkoncu dzieje z tymi 3.0td po chipie ;d niedawno zakupiłem taki sprzet ale mi mało wrażen :) jest tu ktos z takim modelem po chipie ?


Mam OM602 z chipem montowanym jeszcze u niemca od "nowości". 318 tysięcy już przejchał, może nawet 319 będzie. Przy 280-290 regenerowana pompa, teraz prawdopodbnie czunik wału do wymiany, przy 250-270 było jeszcze "coś" z wtryskami. i standard na równe 295 przepływomierz. Po za tym wszystko jak wyjechało z produkcji i nie są to części ekploatacyjne tak jest i działa. Samochód z pierwszej ręki od niemca po krótkim dystansie w Niemczech. Potem trafił do rodziny. Do 250 tys wymienane były tylko oleje, opony, hamulce i nieszczęsne NIVO. Jednak to egzemplarz zadbany z oryginalnym przebiegiem a nie kondom po 7 właścicielu z 700 tys przebiegu skróconymi do 200 tys ;-)

Nie polecałbym gotowych chipów z allegro, lepiej poszukać kogoś kto przygotuje wszystko pod dany egzemplarz i sprawdzi możliwości silnika.

_________________
Mercedes-Benz W210 | 290TD | Classic | 318 000 KM | CZYSTY KLASYK


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Chip tuning
PostNapisane: 3 mar 2017, o 17:35 
Offline

Dołączył(a): 12 lis 2016, o 07:50
Posty: 1
Witam,
szukałem informacji ale nie znalazłem,

Robił ktoś chip tuning E200 136KM z LPG?
Jaki to koszt i czy faktycznie coś to daje?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Chip tuning
PostNapisane: 3 mar 2017, o 18:21 
Offline

Dołączył(a): 12 maja 2016, o 08:10
Posty: 120
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 2
ogólnie z TB jest trochę zabawy i koszt to ok. 1000 zł jak nie więcej ( zależy od auta i firmy) w samej benzynie myślę że nie opłacalne
Przykładowo kolega robił golfa v gti 2.0t zdaje się w VTG w warszawie i zapłacił 1600zł

_________________
https://www.facebook.com/MercPodkarpacie/

WDB2100161B105199
http://www.w210.pl/w210-by-michael93-vt31683.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Chip tuning
PostNapisane: 3 mar 2017, o 19:23 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 12:38
Posty: 4630
Lokalizacja: CRA
Pochwały: 3
derzetka napisał(a):
Robił ktoś chip tuning E200 136KM z LPG?
Jaki to koszt i czy faktycznie coś to daje?

co ty tam chcesz chipować ??
Przyrost mocy (jeżeli w ogóle jakiś jest możliwy) najczęściej w granicach błędu pomiarowego hamowni.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Chip tuning
PostNapisane: 3 mar 2017, o 20:14 
Offline

Dołączył(a): 15 mar 2016, o 00:35
Posty: 684
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 22
Silników wolnossących jeśli nie był robiony jakikolwiek mechaniczny tuning (inne wałki, porting itd) nie ma sensu chipować bo nie za bardzo jest co zmieniać w mapie. Chip się stosuje przeważnie w silnikach turbodoładowanych bo można doładowanie zwiększyć. Ew możesz zrobić sobie chipa na zasadzie przestawienia kąta zapłonu bo na LPG można się z tym pobawić ale i tak raczej nie zauważysz różnicy w jeździe

_________________
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
W210 E290 Avantgarde (09.1996) VIN: WDB2100171A227321


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Chip tuning
PostNapisane: 3 mar 2017, o 21:09 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 12:38
Posty: 4630
Lokalizacja: CRA
Pochwały: 3
Już to kiedyś pisałem: najlepszy możliwy tuning silnika 2.0 136KM to jego wywalenie i wstawienie w to miejsce E200 Kompresor :D
Masa angoli (SLK) z tym motorem do kraju zwieziona została. Po 4 tyś zł całe auta z którego wyciągasz kpl zespół napędowy, wiązki, sterownik i wszystko inne co potrzebne a resztę (w większości) sprzedasz albo wykorzystasz w okularze bo wiele części jest bliźniaczych.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Chip tuning
PostNapisane: 8 mar 2017, o 09:36 
Offline

Dołączył(a): 2 mar 2017, o 20:49
Posty: 25
Mam 220 CDI po lifcie 2001, 180 tkm.
Czy jest sens robić chiptuning a przydałby się (kombi).
Rozmawiałem z mechanikami - odradzali z uwagi na przebieg.
Ponadto zwrócili uwagę, że mogą być problemy z trwałością i awariami.
Na przykładzie VW 1,9 TDI - ma wersje także b. mocne, ale w słabszych daje się np słabsze panewki (info z życia wzięte - po rozbiórce), które dosyć szybko były do wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Chip tuning
PostNapisane: 8 mar 2017, o 09:55 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 12:38
Posty: 4630
Lokalizacja: CRA
Pochwały: 3
gordini napisał(a):
Mam 220 CDI po lifcie 2001, 180 tkm.

Dowcip dnia :rotfl:
Co do reszty - jak ci mało mocy to oczywiście że jest sens. Trwałość ... ten silnik jest pancerny także tutaj bym się nie obawiał jakiegoś spadku trwałości. Jeżeli coś wyleci to tylko i wyłącznie z powodu wielokrotności tych 180 tyś km przebiegu o których piszesz.
Po chip`ie oczywiście skracasz interwał olejowy do najdalej 10 tyś km i tyle.
No chyba że chcesz tym latać jak E55 AMG... to kup E55 AMG a nie baw się w jakieś chipy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Chip tuning
PostNapisane: 8 mar 2017, o 10:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2016, o 20:45
Posty: 710
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 16
Piasek napisał(a):
gordini napisał(a):
Mam 220 CDI po lifcie 2001, 180 tkm.

Dowcip dnia :rotfl:


Kiedyś o hondach się mówiło, że 100 tysięcy to się dopiero dotarła (fakt, że przy takich przebiegach ludzie rozbierali silniki w celach tuningowych, to "honowanie" było na cylindrach jak nowe).
O ile byłby to realny przebieg w przypadku tego 220 CDI to można powiedzieć, biorąc pod uwagę, że te silniki najczęściej mają przeloty ponad 500 tysięcy (często bliżej miliona) że jeszcze niedotarty ;)
Jaki wniosek? Zmienić mechanika albo spytać go co wie na temat realnego przebiegu tego auta ;)

_________________
>>> W210 E240 Elegance lift - WDB2100621B237554 <<<

>>> Wszystko o płukankach do oleju <<< - >>> Klasyfikacja parametrów olejów silnikowych <<<


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Chip tuning
PostNapisane: 8 mar 2017, o 14:37 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 12:38
Posty: 4630
Lokalizacja: CRA
Pochwały: 3
Ale sam silnik bardzo wdzięczny na dłubanie
http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Mer ... 05kW-143KM
170KM na dzień dobry (przy założeniu że bazowe 140 trzyma :D)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis laptopów