Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 25 kwi 2017, o 03:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 cze 2013, o 09:12 
Offline

Dołączył(a): 3 sie 2011, o 17:39
Posty: 178
Lokalizacja: Stalowa Wola
Dokładnie o to mi chodziło :) Z tego co kiedyś przeglądałem forum CLK tam było pare osób które montowało podobne rzeczy i jeden pokusił się nawet o pomiar na hamowni przed i po zabiegu. Ile dokładnie wyszło nie pamiętam, ale z relacji wynika ze warto założyć bo różnica jest bardzo odczuwalna.

_________________
W209 2006 CLK 320 CDI Avantgarde + Sport
W210 2001 E 320 CDI Avantgarde


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2013, o 13:45 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2012, o 22:21
Posty: 8
Lokalizacja: Koszalin
Witam , posiadam E200 benzyna 2l 136km automat, ale zastanawiam się jak troszkę ożywić to autko żeby było bardziej zrywne bo do tej pory jest ok, trochę pali (10-14l) ale jest mulasty wiem ze sporo ponad tona przy takim silniku nie będzie latała ale zawsze kilka kucy się przyda :) jeżeli ktoś mógłby pomóc to z góry dziekuje.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2013, o 13:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2011, o 14:33
Posty: 421
Lokalizacja: Okolice Poznania
Niestety michao1604, za bardzo przy wolnossącej benzynie nie ma pola popisu przy podniesieniu mocy , tak więc pozostaje się przyzwyczaić do obecnych osiągów autka . Pomyśl tylko że to i tak lepiej jak byś miał 2.2 D ;) .

_________________
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2013, o 13:58 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2012, o 22:21
Posty: 8
Lokalizacja: Koszalin
To nie jest wolnossący tylko na pełnym wtrysku :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2013, o 14:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2011, o 14:33
Posty: 421
Lokalizacja: Okolice Poznania
Wolnossący znaczy bez turba czy też kompresora :P .

_________________
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2013, o 14:04 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2012, o 22:21
Posty: 8
Lokalizacja: Koszalin
aaaa chyba ze o to Ci chodzi to tak wolnossący mam 2tys do wydania bo zastanawiałem się czy go nie wymienić na cos lepszego ale za bardzo się przywiązałem pozatym już dużo w niego wsadziłem wiec by mi się to nie opłacało i dlatego chce go troszkę podkrecic :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2013, o 14:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2011, o 14:33
Posty: 421
Lokalizacja: Okolice Poznania
Najbardziej rozsądną propozycję będzie własnie sprzedaż tego i kupienia z mocniejszym silnikiem , a co do przywiązana to z samochodem nie można się żenić .

_________________
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2013, o 15:47 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2012, o 22:21
Posty: 8
Lokalizacja: Koszalin
Rozumiem rozumiem tylko jak pomysle ze znowu będę walczył z rudą to mi się odechciewa a co powiesz na wymiane silnika a ten sprzedać znajomy mówił ze warto wtedy kompresor e200 ,skrzynia, wiązki , sterowniki komputery itd. po sprzedaniu mojego toprzynajmniej nie wyjdzie az tak dużo trochę się zwróci i myśle ze wtedy manuala zrobic


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2013, o 16:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2011, o 14:33
Posty: 421
Lokalizacja: Okolice Poznania
Pomysł ciekawy ale jeśli chciałbyś jeździć Kompresorem na LPG to nie bardzo bo on to tragicznie znosi .

_________________
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2013, o 16:13 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2012, o 22:21
Posty: 8
Lokalizacja: Koszalin
tzn ?? a ile taki kompresorek pali ?? 1,8 albo 2,0 pojemność ?? bo nawet nie wiem głownie po miescie ??? delikatna jazdą ??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2013, o 16:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2011, o 14:33
Posty: 421
Lokalizacja: Okolice Poznania
Są odpowiednie tematy odnośnie spalania różnych wersjii silnikowych, poszukaj i poczyatj ;) .

_________________
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2013, o 16:19 
Offline

Dołączył(a): 2 sie 2012, o 22:21
Posty: 8
Lokalizacja: Koszalin
to jeszcze tylko jedno pytanie pewnie banalne i głupie ale czy most z półosiami też należy wymienić ??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2013, o 16:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2011, o 14:33
Posty: 421
Lokalizacja: Okolice Poznania
Osobiście nie mam pojęcia , poczekaj aż ktoś znajacy się wypowie . Wpisz Vin w swój podpis to ci koledzy bedą mogli pomóc :) .

_________________
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2013, o 17:31 
Offline

Dołączył(a): 18 sty 2010, o 07:39
Posty: 1711
Lokalizacja: poznań
znając zycie swap będzie dużo droższy od wymiany auta... trzeba policzyć nowy silnik, robote, i fachwoca który ogarnie to wszytsko po swapie... a tak na marginesie to zastanów się dlaczego np sprężyny dobierane są do motoru? jak również tarcze, klocki, amory, most, półosie, komputer, i wlaściwie wszystko co dotkniesz dostosowane jest do motoru, przełożeń itd... zastanów sie zanim 3/4 auta wymienisz i tak naprawde oryginalne to zostaną ci kanapy i blachy :) bo nawet licznik będzie inny :)

może kolega sanon który troche sie w to bawił skutecznie ci wybije to z głowy

_________________
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sie 2013, o 20:58 
Offline

Dołączył(a): 25 sie 2013, o 20:52
Posty: 2
Lokalizacja: bwa
witam panowie jezeli chodzi o chipy boxy itd:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3497226763


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis laptopów