Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 24 lip 2017, o 09:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 cze 2017, o 21:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2016, o 00:35
Posty: 781
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 27
Spawałem dzisiaj trochę przy wydechu, były odpięte obie klemy od akumulatora. Przed spawaniem silnik chodził idealnie, po spawaniu nie palił na jeden gar i jak się potem okazało przez 3 cylinder w czasie około 3-5min pracy na wolnych obrotach przeleciało niecałe 1/5 zbiornika benzyny. Z końcówek wydechu benzyna leciała prawie że ciurkiem. Obojętnie czy chodził na benzynie czy na gazie lało cały czas, na gazie pochodził kilkadziesiąt sekund i włącznik gazu zaczął piszczeć i przełączył z powrotem na benzynę. Pomogło wyciągnięcie wtyczki z wtrysku, pozamienianie miejscami świec, kabli i ta która była na 3 cylindrze jeszcze przyklepałem delikatnie(dla pewności zamówiłem już komplet nowych). Wtedy się przełączył na gaz i zaczął pracować na wszystkich cylindrach jednak jak juz złapał zapłon na cylindrze zapaliła się albo wręcz wybuchła benzyna która była w kolektorze i wywaliło uszczelkę z kolektora wydechowego przy 3 cylindrze. Reszta benzyny odparowała, jak pracował silnik to z wydechu kopciło się jak z parowozu, po jego zgaszeniu zresztą też :zdegustowany:. Postukałem po wtrysku trochę większym śrubokrętem, podpiąłem i narazie działa. Macie pomysł co mogło takie coś spowodować? Boję się że znowu się takie coś stanie i będzie klapa na trasie bez narzędzi. Chciałbym uniknąć czegoś takiego w przyszłości...

_________________
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
E230 na sprzedaż https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-klasa-e-w210-s210-e230-avantgarde-ID6yVMFz.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 10 cze 2017, o 22:11 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2016, o 20:45
Posty: 1083
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 31
benha napisał(a):
Spawałem dzisiaj trochę przy wydechu, były odpięte obie klemy od akumulatora. Przed spawaniem silnik chodził idealnie, po spawaniu nie palił na jeden gar i jak się potem okazało przez 3 cylinder w czasie około 3-5min pracy na wolnych obrotach przeleciało niecałe 1/5 zbiornika benzyny. Z końcówek wydechu benzyna leciała prawie że ciurkiem. Obojętnie czy chodził na benzynie czy na gazie lało cały czas, na gazie pochodził kilkadziesiąt sekund i włącznik gazu zaczął piszczeć i przełączył z powrotem na benzynę. Pomogło wyciągnięcie wtyczki z wtrysku, pozamienianie miejscami świec, kabli i ta która była na 3 cylindrze jeszcze przyklepałem delikatnie(dla pewności zamówiłem już komplet nowych). Wtedy się przełączył na gaz i zaczął pracować na wszystkich cylindrach jednak jak juz złapał zapłon na cylindrze zapaliła się albo wręcz wybuchła benzyna która była w kolektorze i wywaliło uszczelkę z kolektora wydechowego przy 3 cylindrze. Reszta benzyny odparowała, jak pracował silnik to z wydechu kopciło się jak z parowozu, po jego zgaszeniu zresztą też :zdegustowany:. Postukałem po wtrysku trochę większym śrubokrętem, podpiąłem i narazie działa. Macie pomysł co mogło takie coś spowodować? Boję się że znowu się takie coś stanie i będzie klapa na trasie bez narzędzi. Chciałbym uniknąć czegoś takiego w przyszłości...


Cały czas otwarty wtryskiwacz? Ale żeby tyle przeleciało wtryskiem to aż dziwne. Możliwe, że jak spawałeś to poszło uzwojenie na wtryskiwaczu i się nie zamyka i leje ile ile może. Ja bym poszukał nowego wtryskiwacza (albo używki) bo takie lanie może spowodować wiele uszkodzeń.
A na gazie też się lało bo zawiesił się pracując na benzynie i nie mógł się zamknąć.

Obrazek

Numer wtryskiwacza dla Ciebie: A0000788523

_________________
>>> W210 E240 Elegance lift - WDB2100621B237554 <<<

>>> O płukankach do oleju <<< - >>> Klasyfikacja parametrów olejów silnikowych <<< - >>> Jaki olej do ...... <<<


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 10 cze 2017, o 22:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2016, o 00:35
Posty: 781
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 27
Przed tym była idealnie połowa baku a teraz mam odrobinkę ponad 1/4 Żeby leciało z końcówek to musiało zalać i nasączyć watę w obu tłumikach więc tej benzyny na pewno poszło dużo, jak się delikatnie przygazowało to leciało praktycznie strumieniem. Gdyby uzwojenie było uwalone to by do tej pory nie działał a po tych wszystkich 'zabiegach' zaczął działać i jak sprawdzałem to czas otwarcia wtrysku jest taki sam jak na reszcie wtryskiwaczy. Zobaczę czy po nocy odpali normalnie czy będzie chodzić na 3 garach. Ja bym tego nie łączył raczej ze spawaniem bo klemu były odpięte a masa założona ~20cm od spawanego miejsca na tłumiku i od razu po odpięciu wtyczki elektrycznej od niego przestał lać, po kilku sekundach wskoczył na gaz. Wg mnie to po prostu zbieg okoliczności. Są jakieś inne przyczyny zawieszenia się wtryskiwacza?

_________________
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
E230 na sprzedaż https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-klasa-e-w210-s210-e230-avantgarde-ID6yVMFz.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 10 cze 2017, o 22:30 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2016, o 20:45
Posty: 1083
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 31
benha napisał(a):
Gdyby uzwojenie było uwalone to by do tej pory nie działał a po tych wszystkich 'zabiegach' zaczął działać i jak sprawdzałem to czas otwarcia wtrysku jest taki sam jak na reszcie wtryskiwaczy. Zobaczę czy po nocy odpali normalnie czy będzie chodzić na 3 garach. Ja bym tego nie łączył raczej ze spawaniem bo klemu były odpięte a masa założona ~20cm od spawanego miejsca na tłumiku. Wg mnie to po prostu zbieg okoliczności. Są jakieś inne przyczyny zawieszenia się wtryskiwacza? Pewnie do pewności i tak wtrysk będzie wymieniony na nowy ale mimo wszystko chciałbym sie dowiedzieć co może powodować takie zachowanie wtrysku


Może zawiesił się nie od uszkodzenia uzwojenia, a mechanicznie? Rozumiem, że masę miałeś blisko spawanego miejsca, ale sam pamiętam jak spawając płot ze znajomym popaliłem kłódki samozatrzaskowe (a dokładnie sprężyny w nich) więc dla chcącego nic trudnego ;)
Może "za mocno" go otworzyło i tak został aż się odblokował.
Tak czy inaczej po opisanych przez Ciebie objawach obstawiał bym na pewno wtrysk, ewentualnie zwarcie na przewodzie do niego biegnącym. Ale raczej na pewno nie komp czy coś innego.

_________________
>>> W210 E240 Elegance lift - WDB2100621B237554 <<<

>>> O płukankach do oleju <<< - >>> Klasyfikacja parametrów olejów silnikowych <<< - >>> Jaki olej do ...... <<<


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 10 cze 2017, o 22:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2016, o 00:35
Posty: 781
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 27
Jeśli jutro odpali normalnie to wleje mu do zbiornika tego oczyszczacza do układu wtryskowego. Jak miałem vw to mu pomogło, może pomoże i tutaj. Jak się powtórzy takie coś to na pewno nie będę więcej z tym kombinować tylko poszukam nowej sztuki.

Auto normalnie odpaliło ale mimo wszystko wymieniłem ten wtryskiwacz na nowy. Chcę uniknąć niezaplanowanego postoju

_________________
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
E230 na sprzedaż https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-klasa-e-w210-s210-e230-avantgarde-ID6yVMFz.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis laptopów