Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 26 mar 2017, o 00:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 lis 2016, o 18:04 
Offline

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 12:58
Posty: 88
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Witajcie Panowie

Pytanko takie ostatnio przy temp poniżej 0 czyli na minusie zauważyłem problem z odpaleniem na początku zrzuciłem winę na akumulator - on też był do wymiany już założony nowy ale usterka się powtórzyła mianowicie
Przy temp powyżej 0 czyli wszystko na + odpala pięknie bez żadnego problemu.

Kiedy tylko temp wchodzi na - pojawia się problem rozruch 2 sek pochodzi i gaśnie wtedy w wężykach zaobserwowałem pęcherzyki co dalej gdzie szukać przyczyny ? jest jakiś podgrzewacz paliwa ? wątpię jednak by już przy -2st "zamarzało" paliwo ... ;)
Dziękuję z pomoc.

_________________
W210 E300 TD. 99r.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 23 lis 2016, o 18:28 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2009, o 19:29
Posty: 2883
Lokalizacja: Puszcza Piska
Pochwały: 8
Pewno oringi, może i podgrzewacz - tylko racz podac Panie; jakie to auto?? :padam:

_________________
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 23 lis 2016, o 18:35 
Offline

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 12:58
Posty: 88
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Gawra napisał(a):
Pewno oringi, może i podgrzewacz - tylko racz podac Panie; jakie to auto?? :padam:

Oczywiście wać Panie ;) troszkę mnie nie było zawsze miałem w podpisie jednak poprawione:

W210 3.0TD 99r.kombi

_________________
W210 E300 TD. 99r.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 7 sty 2017, o 12:56 
Offline

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 12:58
Posty: 88
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Koledzy proszy o jakieś namiary na problem wężyki - przewody już wymienione i dalej jest problem ... :( tylko przy ujemnych temperaturach , przez nowe wężyki dalej widzę małe " bąbelkowanie " przy rozruchu zawsze dodaję troszkę gazu i tak odpalam wtedy problemu nie ma ale jak odpalam bez gazu pochodzi 5 sek i gaśnie póżniej odpala tylko na "plaka"

_________________
W210 E300 TD. 99r.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 7 sty 2017, o 13:53 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2009, o 18:46
Posty: 2842
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pochwały: 1
A filtr paliwa też wymieniłeś?

_________________
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 7 sty 2017, o 14:38 
Offline

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 12:58
Posty: 88
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
kmtaxi napisał(a):
A filtr paliwa też wymieniłeś?

Filtra nie wymieniałem - ma to coś wspólnego z "bąbelkowaniem" ?

_________________
W210 E300 TD. 99r.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 7 sty 2017, o 14:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 cze 2008, o 19:44
Posty: 8925
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Jak zapchany to ssie powietrze

_________________
C 270 CDI WDB2032161F226567


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 7 sty 2017, o 15:45 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2009, o 18:46
Posty: 2842
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pochwały: 1
Wystarczy, że zamarznie w nim resztka wody, która dostaje się z paliwem (wilgoć). Nie zaszkodzi do zbiornika nalać 100g denaturatu.

_________________
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 7 sty 2017, o 16:06 
Offline

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 16:10
Posty: 13
Lokalizacja: śląsk
Witam podepne sie pod temat dzis rano gwiazda miała problem z odpaleniem po 4 razie odpaliła. Zauważyłem że podczas pracy silnika w obydwóch weżach do filtra i z filtra są bąbelki powietrza czy wymiana obu węży (juz zamówiłem w ASO) pomoże? nigdzie nie ma wycieku paliwa a co więcej to po zagrzaniu się silnika babelkowanie zanikło pewnie sie coś zagrzało i sie uszczelniło. Po jakiś 2 godz postoju widac jak w jednym z węży pojawiło sie powietrze foto.


Załączniki:
20170107_152028.jpg
20170107_152028.jpg [ 73.64 KiB | Przeglądane 158 razy ]

_________________
W210 2.9 TD 97r.
Vin WDB2102171A457138
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 27 lut 2017, o 21:59 
Offline

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 12:58
Posty: 88
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Muszę znów tu napisać ponieważ myślałem że pozbyłem się problemu ale ... ;-) Po dziwnym odpaleniach i zmianach wężyków przyszedł czas na paliwa zmiana stacji podejrzewałem że paliwo na stacji której tankowałem mogło być pół letnie pół zimowe itd itp, Zacząłem lać usztachetniacza BLACK ARROW DIESEL SKYDD taka żółta buteleczka, i paliwo na znanych stacjach - arktyczne i jakby problem znikł ,ale... Pojawił się znów po miesiącu mimo że po zmianie paliwa była jeszcze zima i przy ujemnych temperaturach było wszysztko OK-odpalał,Tak wczoraj przy +10 st słoneczko itd a tu taki psikus, auto nie odpala - samostart i poszło pojechałem na stację zatankowałem ale zaobserowałem że dzieje się to najczęściej jak mam ciut powyżej pierwszej kreski na wskaźniku paliwa ,staram się zawsze mieć połowę ale czasami schodzi Jak myślicie może coś w baku być ?

_________________
W210 E300 TD. 99r.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 28 lut 2017, o 09:57 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2009, o 19:29
Posty: 2883
Lokalizacja: Puszcza Piska
Pochwały: 8
W baku jest filtr paliwa i wszystko wskazuje ze, jest on zapchany?
Doraznie można zdjąć przewod od zasilania(na przedniej sciance komory silnika) i dmuchmac tam sprężonym pow.

_________________
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 1 mar 2017, o 08:45 
Offline
Doradca VIP

Dołączył(a): 14 kwi 2009, o 15:18
Posty: 1059
Lokalizacja: tychy
Trzeba wymontować zbiornik i wypłukać. Mialem taki sam problem. Nie pomagalo czyszczenie filtra, dopiero odwrócenie do góry nogami i płukanie pomogło.

_________________
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 1 mar 2017, o 18:23 
Offline

Dołączył(a): 18 lip 2011, o 12:58
Posty: 88
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
romek61 napisał(a):
Trzeba wymontować zbiornik i wypłukać. Mialem taki sam problem. Nie pomagalo czyszczenie filtra, dopiero odwrócenie do góry nogami i płukanie pomogło.

Rozumiem że objawy miałeś takie same czy też podobne ?

_________________
W210 E300 TD. 99r.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 1 mar 2017, o 19:01 
Offline

Dołączył(a): 15 mar 2016, o 00:35
Posty: 581
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 18
W kaczce z silnikiem 2,9 znajomy miał taki problem że się zapowietrzał i jak dłużej jechał to gasł, potem nie chciał odpalać przez długi okres czasu i filtr w baku był zamulony na amen. Płukanie zbiornika mu pomogło

_________________
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
W210 E290 Avantgarde (09.1996) VIN: WDB2100171A227321


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 1 mar 2017, o 20:28 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2009, o 19:29
Posty: 2883
Lokalizacja: Puszcza Piska
Pochwały: 8
Dmuchanie , plukanie itd. to substytuty, trza go wymienić(bo tak może wygladac - foto)


Załączniki:
fuelstraigherdh7.jpg
fuelstraigherdh7.jpg [ 117.84 KiB | Przeglądane 30 razy ]

_________________
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group