Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 25 kwi 2018, o 11:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 sie 2017, o 13:51 
Offline

Dołączył(a): 1 sty 2010, o 10:46
Posty: 84
Lokalizacja: międzyrzec podl
Witam mam dosyc nietypowy problem ze skrzynia w moim mercedesie mianowicie problem zacza sie gdy temperatury na zime spadly wdedy na zimnym silniku mercedes przy spokojnej jezdzie tak gibal jak by chcial zmienic bieg i obroty falowaly po wcisnieciu gazu uspokajalo sie czasami tez wrzucal przy niskich obrotach wysoki bieg i mial problem z redukcja wtedy wpadal w drgania az bylo slychac w srodku po nagrzaniu silnika do temperatury pracy wszystko wracalo do normy teraz problem poglembil sie o to ze przy predkosci 80km/h przy wcisnieciu gazu na chwile wpadnie w drgania obrotomierz tak jak by wskoczy na o 100 obrotow wiecej i ciagnie juz dobrze ale to tylko na goracym juz silniku na zimnym tylko falowanie. Dodam ze skrzynia nie posiada bledow serwis zalecil wymiane jakiegos zaworu mechanik zaleca wymiane skrzyni. Prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 1 sie 2017, o 14:09 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2016, o 20:45
Posty: 1535
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 49
radeczek_94 napisał(a):
Witam mam dosyc nietypowy problem ze skrzynia w moim mercedesie mianowicie problem zacza sie gdy temperatury na zime spadly wdedy na zimnym silniku mercedes przy spokojnej jezdzie tak gibal jak by chcial zmienic bieg i obroty falowaly po wcisnieciu gazu uspokajalo sie czasami tez wrzucal przy niskich obrotach wysoki bieg i mial problem z redukcja wtedy wpadal w drgania az bylo slychac w srodku po nagrzaniu silnika do temperatury pracy wszystko wracalo do normy teraz problem poglembil sie o to ze przy predkosci 80km/h przy wcisnieciu gazu na chwile wpadnie w drgania obrotomierz tak jak by wskoczy na o 100 obrotow wiecej i ciagnie juz dobrze ale to tylko na goracym juz silniku na zimnym tylko falowanie. Dodam ze skrzynia nie posiada bledow serwis zalecil wymiane jakiegos zaworu mechanik zaleca wymiane skrzyni. Prosze o pomoc


Zawór to pewnie chodzi o jeden z tych na płycie sterowniczej, choć może to być równie dobrze konwerter.
Jak widzisz jedni zalecają Ci wymianę zaworu, inni skrzyni. A ja bym zalecił sprawdzenie stanu oleju (poziom, kolor, zapach) a potem jego ewentualną wymianę. Na płycie sterowniczej zbiera się dużo brudu i opiłków, czasami trzeba wyjąć i umyć, a czasami wystarczy wymienić olej (dynamicznie) i filtr.
Generalnie to że problemy występowały na zimnym, a teraz występują na ciepłym może oznaczać, że olej coraz jest w gorszym stanie. Na pewno warto spróbować zanim kupisz nową skrzynię.

_________________
>>> W210 E240 Elegance lift - WDB2100621B237554 <<<

>>> O płukankach do oleju <<< - >>> Klasyfikacja parametrów olejów silnikowych <<< - >>> Jaki olej do ...... <<<


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 1 sie 2017, o 14:20 
Offline

Dołączył(a): 1 sty 2010, o 10:46
Posty: 84
Lokalizacja: międzyrzec podl
Bardziej byl bym sklonny na wymiane na urzywana z niskim przebiegiem. Dzwonilem do mechanika specjalizujacego sie w skrzyniach automatycznych mowi ze olej w skrzyni zmienia swoja obietosc wraz z temperatura i moze byc go poprostu na goracym silniku za malo ja bynajmniej nie zauwarzylem zadnych wyciekow zdecydowalem sie na płukanie wymiane oleju filtru uszczelek przelotki i zaworu lock up to wszystko rozpisal mi na kosztorysie wyrzej wymieniony mechanik 650 zl to chyba nie jest duzo mam nadzieje ze to pomoze. Ostatecznie gdy to nic nie da w gre wejdzie wymiana skrzyni


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 1 sie 2017, o 18:19 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2016, o 20:45
Posty: 1535
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 49
radeczek_94 napisał(a):
Bardziej byl bym sklonny na wymiane na urzywana z niskim przebiegiem. Dzwonilem do mechanika specjalizujacego sie w skrzyniach automatycznych mowi ze olej w skrzyni zmienia swoja obietosc wraz z temperatura i moze byc go poprostu na goracym silniku za malo ja bynajmniej nie zauwarzylem zadnych wyciekow zdecydowalem sie na płukanie wymiane oleju filtru uszczelek przelotki i zaworu lock up to wszystko rozpisal mi na kosztorysie wyrzej wymieniony mechanik 650 zl to chyba nie jest duzo mam nadzieje ze to pomoze. Ostatecznie gdy to nic nie da w gre wejdzie wymiana skrzyni


Jak wymiana dynamiczna to nie jest drogo. Wymień koniecznie też wtyczkę wiązki - cena chyba ze 45zł ale lubi tam pójść olej i są problemy z połączeniem.
Na pewno to mniej niż cała skrzynia. Z tym, że kupując skrzynie nie wiesz czy ktoś nie pojeździł nią z małą ilością oleju, a potem zlikwidował wyciek i dolał. Niby mały przebieg, a tu zonk. Dlatego zawsze najlepiej powalczyć własną skrzynią.
A i jak w misce nie ma magnesu to trzeba dołożyć. W ASO chyba 10zł kosztuje (neodymowy do miski olejowej skrzyni).

_________________
>>> W210 E240 Elegance lift - WDB2100621B237554 <<<

>>> O płukankach do oleju <<< - >>> Klasyfikacja parametrów olejów silnikowych <<< - >>> Jaki olej do ...... <<<


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 1 sie 2017, o 19:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2010, o 15:22
Posty: 1899
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Pochwały: 6
radeczek_94 napisał(a):
zdecydowalem sie na płukanie wymiane oleju filtru uszczelek przelotki i zaworu lock up to wszystko rozpisal mi na kosztorysie wyrzej wymieniony mechanik 650 zl

Sam zawór lock up to co najmniej 300 zl,a płyn, filtr, uszczelka,robota to coś mało te 650.

_________________
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 15 sie 2017, o 16:21 
Offline

Dołączył(a): 1 sty 2010, o 10:46
Posty: 84
Lokalizacja: międzyrzec podl
Olej wraz z zaworem lockup wymieniony samochod odrzyl skrzynia pieknie pracuje zmienia biegi bez szarpniec i falowan dzieki za podpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 15 sie 2017, o 22:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2013, o 19:40
Posty: 1064
Lokalizacja: Oslo - Ekeberg
Pochwały: 3
A co do magnesów... Kiedyś na szybkiego wsadziłem magnes neodymowy ze starego dysku twardego...
Potem się klucze miski od spodu trzymały :hyhy:

_________________
--> E55 AMG USA <-- VIN - WDBJF74J1YB087954
--> Moja EX gwiazdka Smoked Silver <--
--> Forum motoryzacyjne dla Polaków w Norwegii 4hjul.pl <--


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis laptopów