Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 20 lip 2017, o 19:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2009, o 22:51 
Offline
Doradca VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2008, o 19:53
Posty: 7916
Lokalizacja: Sypialnia stolicy
Pochwały: 26
Nie uruchomisz go w ten sposób bez Star Diagnosis.Należy z zespołu hydraulicznego zdemontować elektronikę.Wiąże się to z ryzykiem urwania uzwojeń cewek elektrozaworów.
Ukażą się wtedy złącza silnika pompy hydraulicznej.Jeżeli masz wątpliwości co do tego silnika,
to napiszę, że jest sprawdzany przy uruchamianiu silnika raz i drugi raz przy przekraczaniu 15km/h. za każdym razem.W razie jakiejkolwiek niesprawności nawet za dużych oporów na łożyskach wyświetla się kontrolka ABS, komunikat na wyświetlaczu i powiadomienie dźwiękowe.Po roku 2001 cały samochód przechodzi w stan awaryjny z ograniczeniem szybkości w wersji Japan i USA.Jak jest w EU nie wiem, ale możliwe, że tak samo.

_________________
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

40 lat naprawiam "damy" 13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Ostatnio najczęściej tu: https://www.w212.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2009, o 23:41 
Offline

Dołączył(a): 30 paź 2009, o 08:08
Posty: 262
Lokalizacja: Gliwice
Właśnie mój przypadek ma opisane przez Ciebie objawy,czyli świecą się kontrolki ABS, ESP,BAS.Wczoraj pojechałem na SD i po analizie zostałem poinformowany że blokuje się silniczek pompy ABS.Widziałem,że elektryk uruchamiał silniczek na "krótko"i po każdym delikatnym opukaniu silniczek ruszał.Usterka nie została usunięta.Stąd było moje pytanie.
Jestem w posiadaniu drugiej pompy ABS bez elektroniki z myślą o podmianie samego silniczka.Niestety po zdemontowaniu z niego obudowy z magnesami nie jestem w stanie wyciągnąć wirnika.Dlatego chcę podjąc próbę reanimacji zacinającego się silniczka przez włączanie go "na krótko".Dziękuję kolego noc za zainteresowanie tematem.

_________________
W210 320cdi. WDB2100261B494719 '2002


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2009, o 01:03 
Offline
Doradca VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2008, o 19:53
Posty: 7916
Lokalizacja: Sypialnia stolicy
Pochwały: 26
Nie uruchomisz.Szkoda czasu.Prawdopodobnie woda uszkodziła (rozpuściła szczotki) i zatkała przerwy między "lamelkami" komutatora.Kilka razy to naprawiałem.Tylko rozebranie oczyszczenie i ewentualna wymiana szczotek ma jakiś sens.Jeżeli tego nie jesteś w stanie zrobić, to tylko drugi sprawny zespół hydrauliczny.

_________________
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

40 lat naprawiam "damy" 13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Ostatnio najczęściej tu: https://www.w212.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2009, o 08:55 
Offline

Dołączył(a): 30 paź 2009, o 08:08
Posty: 262
Lokalizacja: Gliwice
Idąc dalej zapytam ,czy jestem w stanie podmienic silniczki,tzn. w obu przypadkach wyciągnąć wirniki?Po ewentualnej podmianie agregatu muszę odpowietrzyć układ.Stąd kolejne pytanie ,czy wystarczy tradycyjny sposób odpowietrzania układu hamulcowego?
Dodam,że problemy z ABS zaczęly się w momencie zalania komory silnika paliwem z uszkodzonego przewodu paliwowego podczas szybkiej jazdy. Ropa napewno rozpuściła szczotki.Dziękuję za wcześniejsze objaśnienia.

_________________
W210 320cdi. WDB2100261B494719 '2002


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2009, o 11:44 
Offline
Doradca VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2008, o 19:53
Posty: 7916
Lokalizacja: Sypialnia stolicy
Pochwały: 26
Tak.Dysponując przeciętnie wyposażonym w narzędzia stołem z dużym imadłem powinno Ci się to udać.Kolejności czynności niestety już nie pamiętam, robią to u mnie pracownicy.
Najważniejsze w tym układzie jest umiejętne odsunięcie tłoczków od krzywki wirnika.Trzeba dorobić odpowiedni haczyk i uważać na uszczelnienia.

_________________
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

40 lat naprawiam "damy" 13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Ostatnio najczęściej tu: https://www.w212.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2009, o 01:23 
Offline

Dołączył(a): 30 paź 2009, o 08:08
Posty: 262
Lokalizacja: Gliwice
Oczywiście sprzętem dysponuję.Bardziej rozsądnym jednak wyjściem będzie podmiana na używany ,sprawny agregat.O dziwo ceny tych agregatów są niskie.noc dziękuję.Pomógł.

_________________
W210 320cdi. WDB2100261B494719 '2002


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2011, o 09:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lis 2009, o 19:51
Posty: 311
Lokalizacja: Radom
Panowie, mam podobny problem:
Błąd 1141 - czujnik ciśnienia w pompie ABS.
Zasilane na czujnik +5V jest, sygnał przy nie naciśniętym hamulcu ok 0.5V, przy naciskaniu wzrasta tak do 0.9V. Na starej i nowej pompie dzieję się to samo. Przewody przedzwonione do sterownika i są ok.
Co robić? Pozdrawiam

_________________
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 6 gru 2011, o 20:48 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2011, o 20:44
Posty: 5
Lokalizacja: Wrocław
U mnie w W210 2.0E paliła się kontrolka BAS/ASR. Okazało się że to tylko włłacznik pod pedałem gazu. Naprawili niestety w serwisie MB za 200zł


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2011, o 20:35 
Offline
Doradca VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2008, o 19:51
Posty: 3571
Lokalizacja: Wrocław
apsza napisał(a):
włłacznik pod pedałem gazu.


A nie przypadkiem czujnik stopu nad pedałem hamulca?

_________________
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 5 sty 2017, o 12:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 cze 2015, o 00:25
Posty: 207
Lokalizacja: ZGY
Odświeżę kotleta mam problem z esp i abs. Miesiąc temu zaczynały wyskakiwac mi te kontrolki, pomagało gaszenie i odpalenie auta, teraz już nie pomaga, zapalają się po ruszeniu z miejsca i już świecą, chociaż bywa że 2 dni jest ok i potem znowu błąd i tydzień bez abs i esp. Pojawiają się 2 błędy po podłączeniu komputera c1141 usterka czujnika ciśnienia w układzie ESP, c1401 usterka pompy wysokociśnieniowej powrotnej a7/3m1.
mam całego identycznego dawcę więc przełożę całą pompę abs bo to pewnie o to chodzi w błędzie c1401, ale gdzie jest czujnik wysokiego ciśniena z błędu c1141? pojawia się też C1504 nastąpiło wyłączenie systemu, ale to pewnie przez te 2 pierwsze błędy.

_________________
Aktualnie: w210 e420 1996 Avantgarde

ex: w124 300E 91'
w124 220CE 93' Tęsknię za nią, włącz 720p
https://www.youtube.com/watch?v=akTa6hDgqpM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 5 sty 2017, o 12:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 cze 2015, o 00:25
Posty: 207
Lokalizacja: ZGY
Odświeżę kotleta mam problem z esp i abs. Miesiąc temu zaczynały wyskakiwac mi te kontrolki, pomagało gaszenie i odpalenie auta, teraz już nie pomaga, zapalają się po ruszeniu z miejsca i już świecą, chociaż bywa że 2 dni jest ok i potem znowu błąd i tydzień bez abs i esp. Pojawiają się 2 błędy po podłączeniu komputera c1141 usterka czujnika ciśnienia w układzie ESP, c1401 usterka pompy wysokociśnieniowej powrotnej a7/3m1.
mam całego identycznego dawcę więc przełożę całą pompę abs bo to pewnie o to chodzi w błędzie c1401, ale gdzie jest czujnik wysokiego ciśniena z błędu c1141? pojawia się też C1504 nastąpiło wyłączenie systemu, ale to pewnie przez te 2 pierwsze błędy.

_________________
Aktualnie: w210 e420 1996 Avantgarde

ex: w124 300E 91'
w124 220CE 93' Tęsknię za nią, włącz 720p
https://www.youtube.com/watch?v=akTa6hDgqpM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis laptopów