Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 13 gru 2017, o 08:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2009, o 22:51 
Offline
Doradca VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2008, o 19:53
Posty: 8133
Lokalizacja: Sypialnia stolicy
Pochwały: 69
Nie uruchomisz go w ten sposób bez Star Diagnosis.Należy z zespołu hydraulicznego zdemontować elektronikę.Wiąże się to z ryzykiem urwania uzwojeń cewek elektrozaworów.
Ukażą się wtedy złącza silnika pompy hydraulicznej.Jeżeli masz wątpliwości co do tego silnika,
to napiszę, że jest sprawdzany przy uruchamianiu silnika raz i drugi raz przy przekraczaniu 15km/h. za każdym razem.W razie jakiejkolwiek niesprawności nawet za dużych oporów na łożyskach wyświetla się kontrolka ABS, komunikat na wyświetlaczu i powiadomienie dźwiękowe.Po roku 2001 cały samochód przechodzi w stan awaryjny z ograniczeniem szybkości w wersji Japan i USA.Jak jest w EU nie wiem, ale możliwe, że tak samo.

_________________
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

41 lat naprawiam "damy" 13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Ostatnio najczęściej tu: https://www.w212.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2009, o 23:41 
Offline

Dołączył(a): 30 paź 2009, o 08:08
Posty: 262
Lokalizacja: Gliwice
Właśnie mój przypadek ma opisane przez Ciebie objawy,czyli świecą się kontrolki ABS, ESP,BAS.Wczoraj pojechałem na SD i po analizie zostałem poinformowany że blokuje się silniczek pompy ABS.Widziałem,że elektryk uruchamiał silniczek na "krótko"i po każdym delikatnym opukaniu silniczek ruszał.Usterka nie została usunięta.Stąd było moje pytanie.
Jestem w posiadaniu drugiej pompy ABS bez elektroniki z myślą o podmianie samego silniczka.Niestety po zdemontowaniu z niego obudowy z magnesami nie jestem w stanie wyciągnąć wirnika.Dlatego chcę podjąc próbę reanimacji zacinającego się silniczka przez włączanie go "na krótko".Dziękuję kolego noc za zainteresowanie tematem.

_________________
W210 320cdi. WDB2100261B494719 '2002


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2009, o 01:03 
Offline
Doradca VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2008, o 19:53
Posty: 8133
Lokalizacja: Sypialnia stolicy
Pochwały: 69
Nie uruchomisz.Szkoda czasu.Prawdopodobnie woda uszkodziła (rozpuściła szczotki) i zatkała przerwy między "lamelkami" komutatora.Kilka razy to naprawiałem.Tylko rozebranie oczyszczenie i ewentualna wymiana szczotek ma jakiś sens.Jeżeli tego nie jesteś w stanie zrobić, to tylko drugi sprawny zespół hydrauliczny.

_________________
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

41 lat naprawiam "damy" 13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Ostatnio najczęściej tu: https://www.w212.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2009, o 08:55 
Offline

Dołączył(a): 30 paź 2009, o 08:08
Posty: 262
Lokalizacja: Gliwice
Idąc dalej zapytam ,czy jestem w stanie podmienic silniczki,tzn. w obu przypadkach wyciągnąć wirniki?Po ewentualnej podmianie agregatu muszę odpowietrzyć układ.Stąd kolejne pytanie ,czy wystarczy tradycyjny sposób odpowietrzania układu hamulcowego?
Dodam,że problemy z ABS zaczęly się w momencie zalania komory silnika paliwem z uszkodzonego przewodu paliwowego podczas szybkiej jazdy. Ropa napewno rozpuściła szczotki.Dziękuję za wcześniejsze objaśnienia.

_________________
W210 320cdi. WDB2100261B494719 '2002


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2009, o 11:44 
Offline
Doradca VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2008, o 19:53
Posty: 8133
Lokalizacja: Sypialnia stolicy
Pochwały: 69
Tak.Dysponując przeciętnie wyposażonym w narzędzia stołem z dużym imadłem powinno Ci się to udać.Kolejności czynności niestety już nie pamiętam, robią to u mnie pracownicy.
Najważniejsze w tym układzie jest umiejętne odsunięcie tłoczków od krzywki wirnika.Trzeba dorobić odpowiedni haczyk i uważać na uszczelnienia.

_________________
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

41 lat naprawiam "damy" 13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Ostatnio najczęściej tu: https://www.w212.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2009, o 01:23 
Offline

Dołączył(a): 30 paź 2009, o 08:08
Posty: 262
Lokalizacja: Gliwice
Oczywiście sprzętem dysponuję.Bardziej rozsądnym jednak wyjściem będzie podmiana na używany ,sprawny agregat.O dziwo ceny tych agregatów są niskie.noc dziękuję.Pomógł.

_________________
W210 320cdi. WDB2100261B494719 '2002


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2011, o 09:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lis 2009, o 19:51
Posty: 311
Lokalizacja: Radom
Panowie, mam podobny problem:
Błąd 1141 - czujnik ciśnienia w pompie ABS.
Zasilane na czujnik +5V jest, sygnał przy nie naciśniętym hamulcu ok 0.5V, przy naciskaniu wzrasta tak do 0.9V. Na starej i nowej pompie dzieję się to samo. Przewody przedzwonione do sterownika i są ok.
Co robić? Pozdrawiam

_________________
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 6 gru 2011, o 20:48 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2011, o 20:44
Posty: 5
Lokalizacja: Wrocław
U mnie w W210 2.0E paliła się kontrolka BAS/ASR. Okazało się że to tylko włłacznik pod pedałem gazu. Naprawili niestety w serwisie MB za 200zł


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2011, o 20:35 
Offline
Doradca VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2008, o 19:51
Posty: 3571
Lokalizacja: Wrocław
apsza napisał(a):
włłacznik pod pedałem gazu.


A nie przypadkiem czujnik stopu nad pedałem hamulca?

_________________
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 5 sty 2017, o 12:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 cze 2015, o 00:25
Posty: 207
Lokalizacja: ZGY
Odświeżę kotleta mam problem z esp i abs. Miesiąc temu zaczynały wyskakiwac mi te kontrolki, pomagało gaszenie i odpalenie auta, teraz już nie pomaga, zapalają się po ruszeniu z miejsca i już świecą, chociaż bywa że 2 dni jest ok i potem znowu błąd i tydzień bez abs i esp. Pojawiają się 2 błędy po podłączeniu komputera c1141 usterka czujnika ciśnienia w układzie ESP, c1401 usterka pompy wysokociśnieniowej powrotnej a7/3m1.
mam całego identycznego dawcę więc przełożę całą pompę abs bo to pewnie o to chodzi w błędzie c1401, ale gdzie jest czujnik wysokiego ciśniena z błędu c1141? pojawia się też C1504 nastąpiło wyłączenie systemu, ale to pewnie przez te 2 pierwsze błędy.

_________________
Aktualnie: w210 e420 1996 Avantgarde

ex: w124 300E 91'
w124 220CE 93' Tęsknię za nią, włącz 720p
https://www.youtube.com/watch?v=akTa6hDgqpM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 5 sty 2017, o 12:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 cze 2015, o 00:25
Posty: 207
Lokalizacja: ZGY
Odświeżę kotleta mam problem z esp i abs. Miesiąc temu zaczynały wyskakiwac mi te kontrolki, pomagało gaszenie i odpalenie auta, teraz już nie pomaga, zapalają się po ruszeniu z miejsca i już świecą, chociaż bywa że 2 dni jest ok i potem znowu błąd i tydzień bez abs i esp. Pojawiają się 2 błędy po podłączeniu komputera c1141 usterka czujnika ciśnienia w układzie ESP, c1401 usterka pompy wysokociśnieniowej powrotnej a7/3m1.
mam całego identycznego dawcę więc przełożę całą pompę abs bo to pewnie o to chodzi w błędzie c1401, ale gdzie jest czujnik wysokiego ciśniena z błędu c1141? pojawia się też C1504 nastąpiło wyłączenie systemu, ale to pewnie przez te 2 pierwsze błędy.

_________________
Aktualnie: w210 e420 1996 Avantgarde

ex: w124 300E 91'
w124 220CE 93' Tęsknię za nią, włącz 720p
https://www.youtube.com/watch?v=akTa6hDgqpM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 9 lis 2017, o 07:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 kwi 2011, o 12:29
Posty: 424
Lokalizacja: Poznań
Witam
U mnie włącznik nad pedałem hamulca nowy i sprawny. Lamp defekt tez się nie pali ale po przekroczeniu 30km/h zapalają się abs, bas, esp i co ciekawe jeśli nie przekrocze tej prędkości jest ok. Bez kompa coś można sprawdzić?

_________________
W210 E220 CDI 00' AVANTGARDE sedan with automatic transmission in color Tansanitblau (359)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 9 lis 2017, o 09:17 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2016, o 20:45
Posty: 1389
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 43
phan napisał(a):
Witam
U mnie włącznik nad pedałem hamulca nowy i sprawny. Lamp defekt tez się nie pali ale po przekroczeniu 30km/h zapalają się abs, bas, esp i co ciekawe jeśli nie przekrocze tej prędkości jest ok. Bez kompa coś można sprawdzić?


Jest duża szansa, że to czujnik ABS (czyli prędkości koła, bo siedzi na tym przecież nie tylko ABS ale i inne systemy). Tego bez kompa łatwo nie potwierdzisz (zmiana czujników w ciemno to słaby pomysł).
A nie zmieniałeś ostatnio opon? Bo podobny efekt daje założenie opon o różnym obwodzie (różnica większa niż 3%).

_________________
>>> W210 E240 Elegance lift - WDB2100621B237554 <<<

>>> O płukankach do oleju <<< - >>> Klasyfikacja parametrów olejów silnikowych <<< - >>> Jaki olej do ...... <<<


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis laptopów