Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 15 lip 2018, o 21:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 lis 2017, o 19:39 
Offline

Dołączył(a): 4 cze 2017, o 11:15
Posty: 15
Lokalizacja: Poznan
Witam, przyszly mrozy i co? i problem jest z odpalaniem. Z racji ze jestem samoukiem i lubię wszystko samemu naprawiac to daję sobie w tej chwili ostatnią szanse na rozwiązanie mojego problemu.
Mianowicie:
pisze o w210 320 CDI 2002r.

Będe pisac w skrocie zeby nie zamęczyc nikogo moimi tezami.

Gdy spadnie temperatura ponizej 7 stopni nie ma opcji abym odpalil auto.
Zauwazyłem pecherzyki powietrza w przewodzie paliwowym od filtra do pompy. Kupiłem nowy przewód z wtyczkami (od filtra do pompy), nastepnie kupiłem nowy filtr paliwa z uszczelką pokrywy filtra. Powietrza juz nie ma.
Auto dalej nie odpala.

Świece sprawdzałem na zasadzie kabla... kazda iskrzyła.

Prąd idzie na świece - sprawdzałem żaróweczką. Kontrolka grzania świec na desce rozdzielczej zawsze świeci ok 5 sekund mimo to wiem ze świce grzeją nadal przez ok 1 minute bo "zaróweczka" pod maską tak dlugo sie świeci.

Powiem tylko ze latem i jesienią auto odpalało za pierwszym przekręceniem stacyjki, rozrusznik krecil przez 2 gora 3 sekundy.

Napiszę jeszcze tylko ze gdy naprawdę pomęcze mietka i juz odpali na mrozie to pozniej juz nie ma z tym najmniejszego problemu nawet po 3, 4 godzinach nie odpalania auta.

Podpowiem mi ktoś gdzie teraz szukac mojej usterki?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 27 lis 2017, o 22:05 
Offline

Dołączył(a): 5 sty 2013, o 21:19
Posty: 176
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pochwały: 2
Sprawdź sobie wtryski na przelewach , to bardzo częsty powód problemów z odpalaniem.

_________________
https://www.facebook.com/FidelisCar/


WDB2101061X097393


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 28 lis 2017, o 09:30 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9718
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 19
W common railu wystarczy błąd jednego wtryskiwacza, aby silnik nie odpalał. Do sprawdzenia także czujnika wału i wałka rozrządu.

_________________
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 28 lis 2017, o 22:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2017, o 22:01
Posty: 22
Lokalizacja: Dzierżóniów
Poza tym sprawdź sobie szczelność pompy CR ta pompa jest mega prosta można ją sobie samemu uszczelnić jak coś to służę pomocą :) Przy niskich temperaturach pompy się lubią rozszczelnić zestaw uszczelek pompy kosztuję nie więcej niż 200zł

_________________
CLK W208 320 :hyhy:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 13 lut 2018, o 17:17 
Offline

Dołączył(a): 4 cze 2017, o 11:15
Posty: 15
Lokalizacja: Poznan
Panowie nadal jest problem, mechanik uszczelnil mi pompe wysokiego cisnienia - auto nadal nie odpala, w sumie to tylko na plaka.
Mechnicy sprawdzali mi wtryski czy rowno podają, mam nowy czujnik temperatury na termostacie bo pokazywał błąd i tez to nic nei pomogło.
Moze ktos miał podobnie i sobie dał jakos rade z tym probleme?
Gdy auto odpali na plaka i pochodzi ze 3 minuty to odpala juz na strzała


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 13 lut 2018, o 22:26 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 cze 2008, o 19:44
Posty: 9213
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 8
Na świece to nie patrz przy tych temperaturach bo CDI przy zerze odpala normalnie bez świec. Zajmij się raczej układem paliwowo wtryskowym.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 16 lut 2018, o 18:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 cze 2013, o 18:19
Posty: 457
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Pochwały: 1
Są w Poznaniu fachowcy z SD, bez dobrego komputera to wróżenie z fusów

_________________
MB W210 E230 '96 WDB2100371A252207
Ex: S123 230TE '82


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 18 lut 2018, o 19:48 
Offline

Dołączył(a): 4 cze 2017, o 11:15
Posty: 15
Lokalizacja: Poznan
moze mi podasz jakiegos w miare taniego?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 20 lut 2018, o 19:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 cze 2013, o 18:19
Posty: 457
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Pochwały: 1
Badanie SD to koszt od 50 do 150zł.
Ostatnio widziałem, że polecany jest Marcin Hoski.
Jedź tam gdzie mają SD byle nie na Morasko.

_________________
MB W210 E230 '96 WDB2100371A252207
Ex: S123 230TE '82


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 24 lut 2018, o 19:44 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2010, o 10:53
Posty: 234
Lokalizacja: warszawa
Sprawdz czujnik połozenia wału. Bład ci nie wyjdzie z komputera a to byc moze to. Miałem tak w w202 2.2 cdi. Zapaliłem z plaka i potem juz chodził. Dopiero po wymianie wszystkiego wtryski filtr pompa itp itd przewody paliwa gdy juz wcale nie chcial palic wymienilem czujnik polozenia wału i problem ustal. Od tego czasu minelo 7 lat i autko -20 pali od strzała. U brata w 3.2 benzyna tez byl czujnik polozenia wału ale problem w druga strone. jak zimny to chodzil. jak złapal 80 stopni to gasl i musial ostygnac i znowu chodzil. widocznie mercedes juz tak ma. pozdrawiam.

_________________
w202 2.2cdi 98r automat
W210 2.7CDI 99r. Avantgarde


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group serwis laptopów